07 R1 pics
hehe, da skal jeg vise deg en heeelt uvanlig såpekopp i starten av neste sesong, for da er sykkelen bygd omJoda wrote:Såpekoppform slik som Kawa mener du? Skivebom spør du meg. Hvordan de kunne gå bort i fra designet på 03-04 6R og 04-05 10R er for meg et mysterium.
R1 har i mine øyne alltid vært målestokken designmessig. Den nye 07 er ikke noe dårligere!
Her er jeg ganske enig! Likte veldig godt 07 bildene!!!"Joda"
Såpekoppform slik som Kawa mener du? Skivebom spør du meg. Hvordan de kunne gå bort i fra designet på 03-04 6R og 04-05 10R er for meg et mysterium.
R1 har i mine øyne alltid vært målestokken designmessig. Den nye 07 er ikke noe dårligere!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Please be patient, I will get to you shortly
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
YouTube
MyRoute-app
Blir liksom mindre og mindre plast på R-syklene nå... blir snart crosser utseende på de HEHE
De blir så lette også, nesten som å kjøre moped helt til du drar i gassen HIHI
De blir så lette også, nesten som å kjøre moped helt til du drar i gassen HIHI
- shinobi
- 1999 Kawasaki ZX6-R (sølv)
- 1998 Kawasaki ZX6-R (Full Akra med dysekit)(grønn)
- 2004 Suzuki GSXR-1000 (blå/hvit)
- 2003 Suzuki SV1000-S (sølv)
- 2006 Suzuki GSXR-600 (blå/hvit/svart)
- 2012 Suzuki SFV650 Gladius (svart)
- 2007 Yamaha FZ6-S (sølv/svart)
- 1999 Kawasaki ZX6-R (sølv)
- 1998 Kawasaki ZX6-R (Full Akra med dysekit)(grønn)
- 2004 Suzuki GSXR-1000 (blå/hvit)
- 2003 Suzuki SV1000-S (sølv)
- 2006 Suzuki GSXR-600 (blå/hvit/svart)
- 2012 Suzuki SFV650 Gladius (svart)
- 2007 Yamaha FZ6-S (sølv/svart)
Ja, jeg er litt enig, nå har jeg ikke kjørt en MC med pottene slik, men det virker mer upraktisk enn å ha de på det vanlige stedet...Gixxerman wrote:Så bedre ut 2004-2006...
Fronten har de fucka opp. Sidekåpene ser litt tilfeldig tegnet rett fra bordet. Rumpa viser for mye av pottene, og japanere bør glemme hele "potte under hekken" moten nå snarest syntes jeg.
Pent... ?
AtW
syns det var for mye "streker" selve motorkåpene inkl lykter/luftinntak osv var ganske stilreint og kult, men tanken og hekken var litt typisk show-streetfighter.. som er fett nokk derfor sykkelen er gjennomført slik. men virker som de begynte å tegne en stilren sykkel framme, også ville de ha en sf bak.. alt i alt var jo sykkelen feit, men blir som å gå i speedo, kvit skjorte og slips..
Nå: Yamaha Dragstar XVS 125
x: Hyosung sense 50ccm (små trimma)
x: Hyosung sense 50ccm (små trimma)