ashland wrote:Da gjenstår 2 nye speil som tåler litt mer juling enn de originale, Snikkeren tipset om double take mirrors. Satser på å vente med en bestilling der, nå nærmer det seg sesongslutt uansett
Når grensen åpner igjen, blir det litt mer økonomisk å bestille pakker til EU Terminalen istedenfor å tolle inn til Norge
Du får si fra hvis du skal bestille Doubletake, jeg har kjørt med kun et speil etter at jeg mistet det ene i en velt i 2015 (trynte litt hardt i vann og fant det ikke igjen)... Kunne tenkt meg å komplettere slik at jeg får to dersom det er interessant å dele på fraktkostnaden.
ashland wrote:Da gjenstår 2 nye speil som tåler litt mer juling enn de originale, Snikkeren tipset om double take mirrors. Satser på å vente med en bestilling der, nå nærmer det seg sesongslutt uansett
Når grensen åpner igjen, blir det litt mer økonomisk å bestille pakker til EU Terminalen istedenfor å tolle inn til Norge
Du får si fra hvis du skal bestille Doubletake, jeg har kjørt med kun et speil etter at jeg mistet det ene i en velt i 2015 (trynte litt hardt i vann og fant det ikke igjen)... Kunne tenkt meg å komplettere slik at jeg får to dersom det er interessant å dele på fraktkostnaden.
Det skal jeg gjøre når det nærmer seg
Tenkte jeg skulle få ordnet med det iløpet av vinteren. De er endel dyrere, men liker double take sine bedre. Vi kan satse på en bestilling når grensene blir som normale igjen så enn kan bevege seg fritt over
Skal dere bestille originale Double Take, så fører BackCountry MC det i Norge. Fordelen med å kjøpe det i Norge er at man kan benytte seg av garantien.
Snikkeren wrote:Skal dere bestille originale Double Take, så fører BackCountry MC det i Norge. Fordelen med å kjøpe det i Norge er at man kan benytte seg av garantien.
Pokker, tittet litt på de Kina kopiene igjen
Enn kan tross alt bestille 5par av de, før enn kommer opp til prisen av ett par av double take sine Det skal litt til å forsvare noe sånt...
Tror jeg prøver de fra Kina. Blir jeg ikke fornøyd, er det lettere å ha bommet på noe til 200kr enn de andre som er 5x dyrere
ashland wrote:
3.
Om ønskelig kan den nyervervede pimpes etter smak. Unødvendig vekt er også smart å få bort. Ingen behøver f.eks 2 speil?
Har ikke nødvendig verktøy sier du? Ingen problem, en artig og lettvint måte å fjerne slikt på -er horisontal kjøring
Greven løp umiddelbart ut å foretok den nødvendige justeringen på VFR'n sin.
Han sier han stoler på ashland
Å vekt er viktig på Honda'n
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Det er viktig å ikke dra med seg unyttig bagasje eller vekt på tur
Satser på han ikke gjorde det på samme måte som meg!
Kan opplyse om at jeg følte ubalanse på sykkelen på grunn av mangelen av vekta til høyre speil så nå går jeg tilbake til normalt oppsett, med ett speil på hver side
ojda wrote:Takk for sist Greven
Bra å høre at ting kommer på stell efterhvert
Ble du godkjent i Tromsø også
Joda, alt bare vel, men fikk en mild henstilling om å slutte å røyke
Det gikk radig sørover, startet fra Tromsø klokken 1300 og på Hamarøya kom jeg på at Ildhøllia tunell like nord for Mo stengte klokken 23. Rakk det med noen minutters margin. Med 5 røykestopper, 2 fyllinger og 1 ferge.
ojda wrote:Takk for sist Greven
Bra å høre at ting kommer på stell efterhvert
Ble du godkjent i Tromsø også
Joda, alt bare vel, men fikk en mild henstilling om å slutte å røyke
Det gikk radig sørover, startet fra Tromsø klokken 1300 og på Hamarøya kom jeg på at Ildhøllia tunell like nord for Mo stengte klokken 23. Rakk det med noen minutters margin. Med 5 røykestopper, 2 fyllinger og 1 ferge.
Njaa.. Du får gjøre som meg - ta en god sigar om dagen..
Forøvrig; de der såkalte lærde herrer har jo funnet ut at nikotin holder koronan unna, så da er det vel bare å la være å ta til etterretning den der henstillinga
I starten når jeg tok lappen, hadde jeg ingen å øvelseskjøre med, men det hindret jo ikke meg fra å ta noen mil. Sykkelen sto jo allerede i garasjen. Skal ikke si det var det smarteste å gjøre