Humor

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
User avatar
Jarle
Posts: 2836
Joined: 02 Jul 2006 13:57
MC: Antall km i 2012: 997
Contact:

Re: Humor

Post by Jarle »

Løsningsorientert pappa!!


En attenårig jente forteller moren at hun er gravid. Moren blir helt fortvilet og spør: Hvem er det jævla svinet, som har gjort dette mot deg??Jeg forlanger å få vite hvem det er!!

Jenta tar opp telefonen, og ringer. En halvtime etter stopper en Ferrari utenfor huset deres, og en distingvert herre går ut av bilen og ringer på døren. "Datteren deres har fortalt meg om problemet. Jeg kan ikke gifte meg på grunn av familiesituasjonen min, men vil ta ansvaret for det som event. skjer. Jeg vil betale alle kostnader og ta meg av datteren deres for resten av livet hennes. Om en jente blir født, vil jeg gi henne to klesbutikker, et stort hus og en villa ved stranden, samt en konto med 25 millioner kroner

Om det er en gutt, vil jeg gi ham 2 fabrikker og en konto med 45 millioner.

Om det blir tvillinger, får de 25 millioner hver, samt en fabrikk til begge. Om hun spontanaborterer, vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre... Hva foreslår dere ? Frem til nå hadde faren i familien vært stille. Han plasserte en myndig hånd på mannens skulder og sa: Da puler du henne en gang til !!
Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
Trond_V
Posts: 784
Joined: 07 Apr 2008 23:24
MC: 23' BMW F750GS
20' Honda CB650R
18' Suzuki SV 650
12' Yamaha FZ8-S
15' Yamaha MT-07
07' Yamaha FZ6
01' Suzuki Bandit 600

Re: Humor

Post by Trond_V »

Tips for et lykkelig samliv..
Utklipp fra en heimkunnskapsbok fra 50-tallet

Alt var mye bedre før? ;-)

http://www.koweb.no/index.php
Få arbeidet unnagjort

Planlegg oppgavene dine nøye, og hold øye med klokken. Bli ferdig en time før han ventes hjem. Mannen føler ikke at varmen strømmer mot han når han hører deg bryte ut "Er du hjemme allerede?".
Ha middagen klar

Planlegg et deilig måltid allerede kvelden før. Da viser du at du bryr deg om han og hans behov. De fleste menn er sultne når de kommer hjem og en god middag er en del av den nødvendige velkomsten.
Forbered deg selv

Bruk et kvarter til hvile slik at du er opplagt når han kommer hjem. Da blir du også glad for å se ham, i stedet for at du er for sliten til å bry deg. Glem alle bekymringer du måtte ha, og vær evig takknemlig for at du har mannen som snart kommer inn døren. Mens du hviler kan du tenke på avtaler og ting du kan gjøre for å gi han åndelig oppløfting. Når du står opp, ta hånd om utseendet ditt. Fiks på sminken, sett et bånd i håret og se frisk og opplagt ut. Han har nettopp vært sammen med mange frustrerte og arbeidstrette mennesker. Vær litt mer festlig og interessant enn vanlig. Han kan trenge en oppkvikker etter den lange arbeidsdagen.
Rydd vekk rotet

Ta en siste tur gjennom huset før han kommer hjem, samle opp skolebøker, leker, papir osv. i en bøtte eller søppelkurv og legg dem i soverommet for senere sortering. Så går du over bordene med en støvklut. Mannen i ditt liv må føle at han har kommet til et sted med ro og orden, og det vil få deg til også føle deg mer avslappet. Å ha orden i huset er nok en måte å vise ham at du vrkelig bryr deg om hans hjemkomst.
Forbered barna

Bruk noen minutter på å vaske barnas hender og fjes (dersom de er små), kam håret deres og skift klærne dersom de er skitne. Barna er hans små skatter, og de bør se slik ut.
Minimer all lyd

Legg spesielt merke til dersom mannen din må kjøre i rushtrafikken. Når han kommer hjem eliminer all lyd fra vaskemaskinen (selvsagt dersom denne står på). Oppfordre barna til å være stille når han kommer. La dem bråke litt på forhånd, slik at de får det ut av systemet sitt.
Vær glad for å se ham

Motta ham med et varmt smil og vær lykkelig. Si at det er bra å ha ham hjemme. Dette kan tilføre ytterligere verdi til dagen hans. Han trenger all den romantikken han kan få fra deg.
Ikke!! Ikke motta ham med plager eller klager. Løs problemene før han kommer hjem, hvis ikke, vent med dem til kvelden kommer. Også, ikke klag dersom han kommer sent hjem til middagen. Regn dette som et lite problem i forhold til hva han kan ha gjennomgått på jobben den dagen. Ikke la barna oversvømme han med problemer eller krav. Bare la dem hilse kort på faren deres.
Vær hyggelig mod ham

Gi ham godstolen eller foreslå at han hviler seg litt på soverommet. Ha en kjølig eller varm drikk klar for ham. Tilby deg gjerne å massere føttene hans, men ikke insister på dette. Snakk til ham med en myk og avslappende stemme. La ham slappe av.
Hør på ham

Du har kanskje et dusin ting å fortelle ham, men hans hjemkomst er ikke det korrekte tidspunkt. La ham snakke først, så hører han bedre på hva du har å fortelle ham senere.
La kvelden være hans

Klag aldri dersom han ikke tar deg med ut på restaurant eller i teateret. Prøv å forstå hans stressende og trykkende verden og hans behov for å være hjemme og kunne slappe av. Er han sur og irirtabel, ikke slå tilbake igjen, forstå hans stressende vesen.
Målet

Prøv å gjøre deres hjem til et sted med ro og orden der mannen din kan forfriske seg selv i kropp og ånd. Gjør du dette vil han heller være sammen med deg enn noe annet i verden og han vil bruke all sin fritid på deg og barna. Forsøk å leve etter disse reglene for hjemkomst og se hva som skjer. Dette er den rette måten å få en mann hjem til deg på, ikke ved å klage og være til irritasjon.
User avatar
Jarle
Posts: 2836
Joined: 02 Jul 2006 13:57
MC: Antall km i 2012: 997
Contact:

Re: Humor

Post by Jarle »

Hehe... Mange steder det er sånn nå tenker jeg...

:lol:












NOT...
Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
Trond_V
Posts: 784
Joined: 07 Apr 2008 23:24
MC: 23' BMW F750GS
20' Honda CB650R
18' Suzuki SV 650
12' Yamaha FZ8-S
15' Yamaha MT-07
07' Yamaha FZ6
01' Suzuki Bandit 600

Re: Humor

Post by Trond_V »

Lurer på hvor det gikk galt, jeg ;)
Lord Erik
Posts: 2312
Joined: 09 Mar 2009 08:46

Re: Humor

Post by Lord Erik »

Haha, jeg forstod virkelig ikke poenget med "vitsen" før jeg leste at det var fra en heimkunnskapsbok fra 50-tallet. Helt sykt.
User avatar
Flydude
Posts: 459
Joined: 23 Sep 2005 22:52
MC: Honda CBR 600F

Re: Humor

Post by Flydude »

For alle som nå tror de skal vise denne (som jeg forøvrig så for over et år siden, men plutselig har tatt av nå :? ) til sine kvinnelige bekjenter, vær obs på at det kan føre til backfire:

Utdrag fra facebooken til en venninne av meg:
Om det som står i teksten faktisk ble utøvd, måtte mennene tydeligvis leies fra mora til kona, og var tilsynelatende en ynkelig skapning som måtte støttes og oppmuntres fra morgen til neste morgen. :-#
Sykkel selges:
CBR 600F4 -99 (Profilbildet)
User avatar
Jarle
Posts: 2836
Joined: 02 Jul 2006 13:57
MC: Antall km i 2012: 997
Contact:

Re: Humor

Post by Jarle »

Fra filmen Step Brothers...
Latterlig morsom film generelt :lol:

[youtube]o8T095mFdW8[/youtube]
Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
User avatar
Flydude
Posts: 459
Joined: 23 Sep 2005 22:52
MC: Honda CBR 600F

Re: Humor

Post by Flydude »

Sykkel selges:
CBR 600F4 -99 (Profilbildet)
User avatar
Jarle
Posts: 2836
Joined: 02 Jul 2006 13:57
MC: Antall km i 2012: 997
Contact:

Re: Humor

Post by Jarle »

Image
Image
Image
Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
User avatar
Jarle
Posts: 2836
Joined: 02 Jul 2006 13:57
MC: Antall km i 2012: 997
Contact:

Re: Humor

Post by Jarle »

Image
Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
User avatar
Jarle
Posts: 2836
Joined: 02 Jul 2006 13:57
MC: Antall km i 2012: 997
Contact:

Re: Humor

Post by Jarle »

Fruen var lei av å lage alle middager alene!
De ble enige om å skifte på matlagningen med annenhver dag.
Dagen etter var det mannens tur.
Da fruen kommer hjem finner hun mannen splitter naken på kjøkkenet med et glass vann i hånden.
Han sier:
"I aften består menyen av kjærlighet og kaldt vann."

Og slik ble det...

Dagen etter kommer mannen hjem og snuser forventningsfull og roper ivrig:
"Hva skal vi spise i dag skatt?!"

Fruen trer naken frem, naken, dårlig sminket med ugredd hår og sier:

"Rester fra i går..."
Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
FreddyYZF-R125Dude
Posts: 1102
Joined: 30 Mar 2009 13:18
MC: Yamaha TZR Rossi Replica Edition '08
Location: Melkeplassen... Rett ved Melkeveien :)

Re: Humor

Post by FreddyYZF-R125Dude »

Image
:D
bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg. 8)
My blogg: http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=11917
User avatar
Jarle
Posts: 2836
Joined: 02 Jul 2006 13:57
MC: Antall km i 2012: 997
Contact:

Re: Humor

Post by Jarle »

Haha, H er rå 8)
Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
User avatar
Flydude
Posts: 459
Joined: 23 Sep 2005 22:52
MC: Honda CBR 600F

Re: Humor

Post by Flydude »

Urutinert å tegne han i med brillene både i henda og foran øynene......... Ellers bra! :)
Sykkel selges:
CBR 600F4 -99 (Profilbildet)
User avatar
Jarle
Posts: 2836
Joined: 02 Jul 2006 13:57
MC: Antall km i 2012: 997
Contact:

Re: Humor

Post by Jarle »

Julen nærmer seg, og det er vel godt å ha noen ekstra forsyninger hengende på stabburet.
Image



Brev fra en Mor til en borteboanes sønn..

Kjære gutten min; æ skriv detta brevet sakte, fordi æ veit at du ikke kan læse så fort!
Nu bor vi ikkje længer dær vi bodde da du reise heimana. Farn din leste i avisen at de fleste uløkke skjer innafor to mil fra heimen, så vi har fløtta. Æ kan dessværre ikkje seinne dæ adressen,
før at de som bodde her før oss, tok med seg husnommre når de fløtta, såmm at de ikkje trængte å skifte adresse sjøl.
Huse e skikkelig fint, her e det tel og me vaskemaskin innmontert. Mæn æ e ikkje sekker på om dein fungerer heilt gått; her i forrige vekka hadde æ oppi nåkka klea og trekte i snora.
Sia har æ ikkje sett nån ting tel de klean.
Været e fint her. Det regna to ganger i forrige vekka. Første gången regna det i tre daga, og aindre gången i fire daga.
Når det gjelder dein jakken du ville at æ skulle seinde dæ, så sei han onkel Jonas at den blir ailt førr tong å senne i posten, med alle de knappan påmontert.
Så æ kleppte dæm av og la dæm i innerlommen.
Farn din låste inne nøkklan i biln i går. Vi var skikkelig bekymra ei stund, fordi det tok næsten to tima førr de fikk brorn din og mæ ut.
Onkeln din, han Harry, var skikkelig uheldig her først i forrige vekka. Han datt opp i en tynna med heijmebrent. Vi prøvde å dra han opp, men han bærre flirte, og ville ikkje komme opp.
Tell slutt drokna han. Vi fekk han kremert dagen etter, men han breinn einda.
Nån av kompisan dine kjørte utaførr brua her om dagen, i en Pick Up. To av dem, han Kenneth og han Ronny drokna, fordi de satt atte på lasteplanet, og de klarte ikke å få opp bakluka i tide.
Eller så har det ikkje skjedd særlig mykkje hær.



Klem fra ho mamma.

--------------------
Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
Post Reply