ATV for lek og vei

Prat om ATV og Cross
Post Reply
carboy
Posts: 1288
Joined: 16 Feb 2008 16:07
Location: Hokksund

ATV for lek og vei

Post by carboy »

Lurer litt på om jeg skal gå til innkjøp av en litt større Atv en eller annen gang i nærmere tid, og har fått noen tilbud på noen aktuelle, jeg har et pukkverk i nærheten som jeg har fått lov og kose meg og herje i (utrolig stort) og har allerede en Maxus 200cc (egentlig 150 men setter inn 200cc motor nå) og funker helt fint og herje med, men har lyst på noe større og har da tenkt på om jeg skal ha en jeg kan registrere sånn at jeg kan kjøre til forskjellige skau veier og kjøre, lovlig.

Har fått tilbud på en "E-ton Vector 250" til 15.000kr som er ganske ny og nesten ikke brukt, det koster ca 8000kr og registrere den på vei og kan kjøres av klasse: B (bil)
Image
Image
Denne var utrolig morsom og kjøre og helt grei sprek, samtidig får jeg en rimelig og grei atv som kan lekes med og registreres med.

Har også sett på en "Yamaha Raptor 660" til rundt 20.000kr disse virker utrolig morsomme men til den pris klassen er de ikke registrert, og lurer på om disse er mulige og registrere en gang i tiden? behøvde ikke og registrert en sånn med en gang men vil vite om jeg har muligheten til dette og hva dette vil koste alt i alt, skjønner jeg må ha blinklys og div men er det noen som vet hva sånt koster?
Image
Image
har for det meste kun sett noen raptor 700 og 250/350 raptorer registrert til vei på finn, men ikke så veldig mange 660.

Takker for hjelp.




Mvh Carboy
-Carboy-
boksesekk
Posts: 1
Joined: 04 Jun 2009 19:15

Re: ATV for lek og vei

Post by boksesekk »

jeg råder deg til og ikke kjøpe e-ton vector, svigerfar min har en, i løpet av et år har han skiftet bremseklosser 3 ganger, hjullager to ganger, og nå har han problemer med kjølinga og lading, plus hver gang han har kjørt må han stramme to bolter på akslingen. og han kjører fint...
Post Reply