eg har ein rieju smx som eg skal selge..... eg har lgt ut 14000 på den...... har hatt den på reperasjon 3 ganger og skjert den to ganger.... eg har orginal silynderen liggande....... den er jo bare til å båre det koster 1500. har flett ny 48 kundo silynder, har forsterk aveiv og forsterka veivlager, har 24 mm malossi forgasser og power filter. har bloombering og orginal dyse, har orginal forgasser og luftfilter.... eineste eg mangler av orginal eg silynder og veiv, men den forsterka veiva er jo betre enn den orginala.....er det formykje med 18 000
faktumet er at første gangen var ikkje min feil.... eg var borte på ein statoil stasjon her som eg bur og sa at eg skulle ha MOTOR olje.... eg fekk 2 takts olje men han sa det gjekk heilt fint! (DA GJORDE DA IKKJE) so kjøpte eg trim, full trim. fekk svogeren min til å sette det på men han fekk da ikkje til. so leverte eg den til ride (FOR FØRSTE GANG)
dei fikset den då var den gått nesten 5000. så kjørte eg knappe 1000 km så brå stoppet motorenh(ei skrue på veiva var løsnet og blei skrudd ut. så leverte eg den inn igjen for 2. GANG og då byttet dei veivlager og sa at eg hadde fått eit lite hakk i silynderen, men det skulle gå bra. eg fekk sykkelen igjen ein lørdag i 2 tiden. på kvelden i 7-8 tiden skar eg den igjen........so no e den inne for 3 GANG. no har eg kjøt heilt ny silynder kit. skal selge den for eg e lei den. men no e alt godt som nytt igjen...
rieju SMX wrote:faktumet er at første gangen var ikkje min feil.... eg var borte på ein statoil stasjon her som eg bur og sa at eg skulle ha MOTOR olje.... eg fekk 2 takts olje men han sa det gjekk heilt fint! (DA GJORDE DA IKKJE) so kjøpte eg trim, full trim. fekk svogeren min til å sette det på men han fekk da ikkje til. so leverte eg den til ride (FOR FØRSTE GANG)
dei fikset den då var den gått nesten 5000. så kjørte eg knappe 1000 km så brå stoppet motorenh(ei skrue på veiva var løsnet og blei skrudd ut. så leverte eg den inn igjen for 2. GANG og då byttet dei veivlager og sa at eg hadde fått eit lite hakk i silynderen, men det skulle gå bra. eg fekk sykkelen igjen ein lørdag i 2 tiden. på kvelden i 7-8 tiden skar eg den igjen........so no e den inne for 3 GANG. no har eg kjøt heilt ny silynder kit. skal selge den for eg e lei den. men no e alt godt som nytt igjen...
Då er det vell ikkje so mykje med 18 000?[/u]
Du sa at du skulle ha motorolje? Motorolje har man jo på firetaktere. Din er så absolutt en totakt, og den skal ha totaktsolje (helst fullsyntetisk)
Sant det som TDK sier, du skal ha totaktsolje. Hvis du legger oljen i en seperat tank, så har det ingenting å si. Oljen blir blandet uansett, bare det at den blander det selv, så du slipper å bekymre deg for å ta riktig prosent og ikke trenger å blande i olje ved hver bensinpåfylling
Hvis ride sier at du ikke skal ha totaktsolje, eller at det er egen type olje for seperat oljetank, så tar dem feil
Sjølv om du har hatt sykkelen inne til reparasjon fleire gonger, så vert den ikkje meir verdt enn om han ikkje hadde vore inne til reperasjon i det heile tatt. Eg ville aldri betalt 18.000 for han. Kanskje 12-14.000
Honda MTX 1992
Tecno frampotte, Proma Trimlyddemper og Powerfilter
Ca. 70 på flaten
K1m wrote:Kanskje han fikk delsyntetisk olje og ride mente han skulle ha fullsyntetisk??? dette skjedde med scootern min og innsprøytninga gikk til helvete...
Hmm, nå skal det være fint mulig å kjøre på delsyntetisk også da, men det er definitivt bedre med fullsyntetisk... Men jeg mente selvfølgelig hvis ride hadde sagt at det var på grunn av at han kjøpte totaktsolje (noe som er riktig) eller at han hadde kjøpt feil type olje (for eller ikke for oljeblander, det er jo tull) at de tok feil