Ros til GMS!

Diskutèr forhandlere/verksteder som har gitt god eller dårlig service. Forhandleren/verkstedet må gjerne svare på innleggene.
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Ros til GMS!

Post by Desmo »

Gutta på GMS i Hunndalen er av RETTE slaget. De kan det å YTE service! Har hatt litt forskjellig trøbbel,som jeg har bedt om hjelp til å fikse. Svaret er da; " Det må vi prøve å ordne!". Jeg har hørt litt av hvert om dem,men mine ærfaringer er positive.
En ting nytter det ikke å være der; Flåkjefta og hårsår.
Edit: I dag morges, 20. Juni, ringte jeg til GMS. Jeg trenger nytt bakdekk på Monster'n. Spurte om de hadde dekk, noe de hadde, og når jeg kunne komme. "Vent litt,skal bare spørre mekanikker'n først",jeg ventet i 10 sekunder,før jeg fikk beskjeden; "Kom når du er klar til det i dag." :)
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Re: Ros til GMS!

Post by Desmo »

Desmo wrote:Gutta på GMS i Hunndalen er av RETTE slaget. De kan det å YTE service! Har hatt litt forskjellig trøbbel,som jeg har bedt om hjelp til å fikse. Svaret er da; " Det må vi prøve å ordne!". Jeg har hørt litt av hvert om dem,men mine ærfaringer er positive.
En ting nytter det ikke å være der; Flåkjefta og hårsår.
Edit: I dag morges, 20. Juni, ringte jeg til GMS. Jeg trenger nytt bakdekk på Monster'n. Spurte om de hadde dekk, noe de hadde, og når jeg kunne komme. "Vent litt,skal bare spørre mekanikker'n først",jeg ventet i 10 sekunder,før jeg fikk beskjeden; "Kom når du er klar til det i dag." :)
Nå er det prøvd å kjøre med nytt bakdekk. Det ble en rolig tur hjem.
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Kristiansen
Posts: 121
Joined: 27 Jun 2005 12:47
Location: Gjøvik

Post by Kristiansen »

helt enig der!
de er helt konge!
rabatter på alt jeg har kjøpt der..
å service'n er konge!
lenge leve GMS!<3
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Godt å høre,at de er sånn mot flere!
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

de har alltid hvert hjelpsomme der, aldri kjøpt noe men de har prøvd å hjelpe meg med alle spørsmål osv og har hørt mye bra om dem fra andre :lol: kjøpte forresten hjelm der, var hjelpsomme og finne riktig størelse å la den til side... eller jeg kjøpte den ikke men fikk i jule gave da :lol:
Æ'ndalitten
Posts: 1209
Joined: 25 Apr 2005 23:24
Location: Æ'ndal

Post by Æ'ndalitten »

Kriz wrote:eller jeg kjøpte den ikke men fikk i jule gave da :lol:
Jeg fikk en Honda-jakke i julegave av Sørlandet MC-Senter siden jeg nettopp hadde kjøpt ny sykkel der.
Virker som en fin liten gest det! :wink:
Kristiansen
Posts: 121
Joined: 27 Jun 2005 12:47
Location: Gjøvik

Post by Kristiansen »

da jeg kjøpte bukse,jakke og hjelm..
fikk jeg masse masse rabatter..
var der i dag å..
nå skal de bestille visir og sånn "knott" til meg!;D
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Fikk t-skjorte i går. Så nå går jeg rundt som reklameskilt for GMS,og forteller at de har 20 årsjubileum.
Jeg takket pent for t-skjorta,jeg. Alltid kjekt å få noe som en har bruk for.
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Kan aldri få nok t-skjorter nei. Vet jo aldri når man kanskje måtte føle for et lite oljeskift :)
Æ'ndalitten
Posts: 1209
Joined: 25 Apr 2005 23:24
Location: Æ'ndal

Post by Æ'ndalitten »

Også er de lette å glemme på stranda! :roll:
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Kompis av meg kjøper 15 hvite T-skjorter én gang i året. Når året er omme så kaster han de gamle, eller "degraderer" dem til "dekksvaber". Karen seiler en del, og det er da alltids greit med noe å vaske med :)
Kristiansen
Posts: 121
Joined: 27 Jun 2005 12:47
Location: Gjøvik

Post by Kristiansen »

hehe.. de t-shorter er jo brae til polering da! :wink:
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Nope! Det er et stort trykk på forsiden, og enda større på ryggen! Det RIPER,hvis det brukes til polering av lakk!
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Kristiansen
Posts: 121
Joined: 27 Jun 2005 12:47
Location: Gjøvik

Post by Kristiansen »

tenkte på helt ensfarga hvit t-shorte jeg.. uten merke på!
eller så riper det ja! å lakken min..! den er hellig!! deilig å polere!<3
elsker hu!
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Er ikke bare enkelt når mc-sjappa skal bestille deler fra England. Dette for å spare penger,men tid? Først må de samle opp fler ting,så frakten ikke skal bli for dyr. Så tar det litt tid før forsendelsen kommer. Og depotstøtta som jeg har ventet lenge på var IKKE med. De sjekker fraktbrevet,og der er den ikke nevnt. En telefon til et firma som er "representant" i Norge gir følgende svar;"Desverre,de rester ikke bestilte deler som ikke er på lager. Bestill på nytt når de er kommet inn." Så spør karen i butikken om "representanten" kan sjekke om støtta finnes hos dette firmaet/når de kan få den inn igjen. ".................. Jeg kan ringe på Torsdag,og si det." JAMMEN,halloooooooo! :roll:
Da viser GMS seg fra den vanlige siden; Ringer en utstyrsleverandør her i landet. Får bekreftelse på at de har ei som passer,og at den blir sendt i DAG. "Nå gidder vel ikke du å vente lenger,så da gjør vi det slik. Du kan ringe etter 12.00 i morra å sjekke om den er kommet hit. Den er her HELT sikkert før helga!"
Det kalles SERVICE!
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Post Reply