MatsBS wrote:Prøv med ny plugg før du begynner å fikle med noe annet, ta bestandig det enkleste først
Ja sant det.
Derfor sjekker man ofte om det er gnist på pluggen man har, før man kjøper ny plugg.
Vil ikke anbefale det. Fikk stopp på min for ei stund siden. Da sjekket jeg gnisten og det var gnist, så trodde at alt var i orden og trodde at det var cdi'n som var ødelagt. Etter nesten to uker uten sykkel prøvde jeg med en ny plugg, da startet den!
Så fordi om det er gnist så kan pluggen likevel være ødelagt
Samme problemet igjen, fylte bensin å det begynte å lekke fra forgasseren.. og får ikke start på den igjen.. Men når jeg prøver å trille den i gang, slutter det liksom å lekke fra forgasseren
hawk wrote:Under forgasseren er det en gjennomsiktig slange, og der er det en skure.. så det liksom ikke kommer noe ut.. Ska den skruen være der el?
Hvor kommer slangen fra? Hvis det er som på min gasser er det nok en lufteslange, og da skal den være åpen.
Men se om pakningen til flåtørhuset er gåen og se om motoren suger falsk luft...du kan også se om flåtørnåla stenger skikelig
Jeg hadde samme problemet med at det rant, renset nåla og hadde noe pakningsement på pakningen og problemet var løst