Vanskeligere og selge lett som er "orginal"?

Prat om lett MC.
Post Reply
User avatar
Trulso
Posts: 500
Joined: 27 Apr 2005 16:04
Location: Trondheim

Vanskeligere og selge lett som er "orginal"?

Post by Trulso »

Hei, jeg lurer på om dere vet om det er vanskeligere og selge lett-sykkel som er trimmet? Jeg har litt lyst til og ta plombene i vert fall på min, så lurer jeg på om det er mye vanskeligere og få solgt da? og hvor mye mister den i verdi?
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

Nå skal jeg snart kjøpe meg rs125 eller mito (muligens rs125 pga mere styling valg osv), må få solgt furian førts også :( uanset, jeg vil heller ha en som er lett trimmet enn originalt, det tar jo ikke skade, men jeg vil ikke ha noe som har mer en fulleffekt :) så tror ikke den vil synke mye i verdi hvis du møter den rette personen som har litt peil 8)
User avatar
MuV
Posts: 124
Joined: 08 May 2005 14:49
Location: Ørsta / Bergen

Post by MuV »

Så lenge du ikke trimmer med sylinder så går den nok ikke ned i verdi. Uansett om man kjøper en orginal sykkel så kan man aldri vite om den har vært trimmet tidligere eller ikke.
(-) Aprilia RS 250 '99 Rossi Replica
(x) Aprilia RS 125 '00 Tetsuya Harada Replica
(x) Yamaha TZR 50 '04

Image
User avatar
Trulso
Posts: 500
Joined: 27 Apr 2005 16:04
Location: Trondheim

Post by Trulso »

hmm, nei vuderer det nå.. er så lei av og høre om mopeder som har mere hk en meg... :P får håpe d er noen som vil kjøpe en brukt orginal rs tuono:P kan jo bare sette den i orginal stand før jeg selger den..
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

Kjøp effektannlegg istede, da kan du skifte til plombert senere
User avatar
Trulso
Posts: 500
Joined: 27 Apr 2005 16:04
Location: Trondheim

Post by Trulso »

mer er det ikke ekstremt lett og bli tatt med dette.. og hvor mye mer hk gir et efekt anlegg da? har jo luft filter plombene igjen,
Wright
Posts: 360
Joined: 07 May 2005 20:39
MC: Ducati 748 Bip 2002 modell Troy Bayliss
Location: Egersund , Rogaland

Post by Wright »

Kriz wrote:Nå skal jeg snart kjøpe meg rs125 eller mito (muligens rs125 pga mere styling valg osv), må få solgt furian førts også :( uanset, jeg vil heller ha en som er lett trimmet enn originalt, det tar jo ikke skade, men jeg vil ikke ha noe som har mer en fulleffekt :) så tror ikke den vil synke mye i verdi hvis du møter den rette personen som har litt peil 8)
jeg ville kjøpt orginalt, ville kjøpt fulleffekter, evnt bare effektanlegg, og helst ikke en som har nedstrupa potte, blir feil å si d ikke tar skade, blir et greit trykk fra eksosen tilbake til sylinderen, bedre å la den få puste sånn den skal uten blomberinger.
Kawasaki Zx750r Ninja.
User avatar
ChristR
Posts: 1381
Joined: 26 Apr 2005 20:41
Location: Fredrikstad
Contact:

Post by ChristR »

Selg den orginal med trim deler...
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Post Reply