Page 4 of 4

Posted: 03 Oct 2006 16:51
by Gixxerman
K&N filter ;) Uttales KN-filter...

Posted: 03 Oct 2006 16:59
by Tore^NSR
Ja jeg vet det,men jeg har klippet ut det som står i hermetegnet fra et innlegg av "Honda-Spirit" :wink:

sikring

Posted: 14 Oct 2006 20:22
by simms15
hørt at man bare bytter en sikring som koster 10 kr, til 15 amper.. så er den fullefekt;) er det ikke 26 a?

Re: sikring

Posted: 14 Oct 2006 23:56
by Eike_Oak
simms15 wrote:hørt at man bare bytter en sikring som koster 10 kr, til 15 amper.. så er den fullefekt;) er det ikke 26 a?
Man bytter den ikke ut, man bare setter i en 16A (?) sikring der som det mangler en.

Men den er fremdeles ikke fulleffekt

Re: sikring

Posted: 30 Oct 2006 22:29
by TDK
Eike_Oak wrote:
simms15 wrote:hørt at man bare bytter en sikring som koster 10 kr, til 15 amper.. så er den fullefekt;) er det ikke 26 a?
Man bytter den ikke ut, man bare setter i en 16A (?) sikring der som det mangler en.

Men den er fremdeles ikke fulleffekt
Hva må til for at den skal bli fulleffekt da?
Regner med at du vet at fulleffekt betyr slik den er levert fra fabrikken uten plomberinger.

Posted: 04 Nov 2006 11:38
by Eike_Oak
Mener å huske at det var enten en eksosplombe eller innsugsplombe

Om ikke begge deler

Posted: 04 Nov 2006 15:15
by Mantis
Vil IKKE anbefale deg å kjøpe en Derbi.
Så mye feil og mangler på en sykkel? skal ikke gå ann!

Sprekker her og der, elektroniske fucker seg opp, og tror meg du vil aldri klare å starte den på el-start etter 3måneder. For etter tre måneder alle ledninger og alt spist opp :(

Posted: 08 Nov 2006 00:19
by TDK
Eike_Oak wrote:Mener å huske at det var enten en eksosplombe eller innsugsplombe

Om ikke begge deler
Det er en Minarelli 125cc totaktsmotor. Samme som i DT modellene til Yamaha. Det er ingen plomberinger hverken i innsug eller i eksosen.
Det eneste er denne sikringen som gjør at eksosventilen åpner skikkelig samt katalysator i potta. Men FP er faktisk med katalysator, siden FP versjonen også leveres med katalysator.

Re: Derbi GPR fulleffekt?

Posted: 22 Jul 2010 01:40
by Snooze
gpr 125 får lett 35 Hester da!!! 8)

min Gpr har 35hk med ventilhetter og rimtape! :))

min meining er at det er 28hk max på en Dderbi gpr 125 :)
correct me if im wrong :)

Re: Derbi GPR fulleffekt?

Posted: 22 Jul 2010 02:30
by jaantoore
Maks? Hva legger du i det? større sylinder osv da eller?