Supermotard ellr racing??
Supermotard ellr racing??
En bekjent sier jeg burde velge en litt mer "crosser" preget lett-mc, men jeg syns at racing mc bare er så råtøft! Hva syns dere? F.eks denne:
http://www.yamaha-motor.no/products/mot ... dt125x.jsp
http://www.yamaha-motor.no/products/mot ... dt125x.jsp
Bestod oppkjøring 18 juni - 2007!
Honda XR 125
Honda XR 125
Velg det du føler er best for deg!
Fordeler med sm er:
Morsomere å kjøre
Bra axx
Billig forsikring
Tyngde punktet er veldig lang fremme, så du svinger mye bedre i små hastigheter.
Lett å trikse litt med... Stoppie og wheelie.
Minus:
Vond å kjøre lenge
Mange tror det er en moped.
Noen krever endel mere vedlikehold
Fordeler med racing:
Toppfart.
Rett å slett digg å kjøre!
Alle racing 125 har svingegenskaper som en drøm..
Minus med racing:
Dyr forsikring.
Kneescrap...
Fordeler med sm er:
Morsomere å kjøre
Bra axx
Billig forsikring
Tyngde punktet er veldig lang fremme, så du svinger mye bedre i små hastigheter.
Lett å trikse litt med... Stoppie og wheelie.
Minus:
Vond å kjøre lenge
Mange tror det er en moped.
Noen krever endel mere vedlikehold
Fordeler med racing:
Toppfart.
Rett å slett digg å kjøre!
Alle racing 125 har svingegenskaper som en drøm..
Minus med racing:
Dyr forsikring.
Kneescrap...
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!!
1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!!
1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
CBR 125 leses CB(r) 125Furre wrote:Ikke CBR125ChristR wrote: Fordeler med racing:
Toppfart.
Rett å slett digg å kjøre!
Alle racing 125 har svingegenskaper som en drøm..
Det værste er at den heter CBR 125R.. Faen så mye r'er de skal ha!!!
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!!
1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!!
1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
At den ser ut som en moped må nå bare være kult når det kommer bråkjekk liten jævel som nettopp har kjørt opp til 125cc og peiser forbi deg med et hånlig smil...også snur han seg, og i det han gjør det, suser man med Supermotard forbi og rister på hodet. Verd det!!ChristR wrote:Velg det du føler er best for deg!
Fordeler med sm er:
Morsomere å kjøre
Bra axx
Billig forsikring
Tyngde punktet er veldig lang fremme, så du svinger mye bedre i små hastigheter.
Lett å trikse litt med... Stoppie og wheelie.
Minus:
Vond å kjøre lenge
Mange tror det er en moped.
Noen krever endel mere vedlikehold
Fordeler med racing:
Toppfart.
Rett å slett digg å kjøre!
Alle racing 125 har svingegenskaper som en drøm..
Minus med racing:
Dyr forsikring.
Kneescrap...
Kjøretøy:
¤Aprilia Sr 50 Ditech 2002-modell (på deltid)
¤Aprilia Sr 50 Ditech 2002-modell (på deltid)
tja
Racing er jo kult å kjøre da!!! men supermotard er minst like rått, personlig så liker jeg racing best, fordi jeg liker å sitte lavt, supermotard blir litt høyt, men er utrolig morsomt å kjøre! du må nesten prøve kjøre selv å finne ut hva du liker;p ellers vil jeg anbefale aprilia mx 125;p
Før:
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
nå: BMW 320 E46 M-tech<333
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
nå: BMW 320 E46 M-tech<333
Jeg vil si at det å ha en lett-mc som ligner på en moped (les: CBR ) er dumt. En kamerat som har DT-R 125 ble stoppet av politiet fordi de trodde det var moped. Det har aldri skjedd med venner av meg som har racing.Planitza wrote:At den ser ut som en moped må nå bare være kult når det kommer bråkjekk liten jævel som nettopp har kjørt opp til 125cc og peiser forbi deg med et hånlig smil...også snur han seg, og i det han gjør det, suser man med Supermotard forbi og rister på hodet. Verd det!!ChristR wrote:Velg det du føler er best for deg!
Fordeler med sm er:
Morsomere å kjøre
Bra axx
Billig forsikring
Tyngde punktet er veldig lang fremme, så du svinger mye bedre i små hastigheter.
Lett å trikse litt med... Stoppie og wheelie.
Minus:
Vond å kjøre lenge
Mange tror det er en moped.
Noen krever endel mere vedlikehold
Fordeler med racing:
Toppfart.
Rett å slett digg å kjøre!
Alle racing 125 har svingegenskaper som en drøm..
Minus med racing:
Dyr forsikring.
Kneescrap...
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
-
- Posts: 1209
- Joined: 25 Apr 2005 23:24
- Location: Æ'ndal
CBR 125 R...den understrekede R'en står som vi alle for Racing...(unødvendig..blir plutselig så mye dyrere å forsikre, ikke 100% racing heller osv..)ChristR wrote:CBR 125 leses CB(r) 125Furre wrote:Ikke CBR125ChristR wrote: Fordeler med racing:
Toppfart.
Rett å slett digg å kjøre!
Alle racing 125 har svingegenskaper som en drøm..
Det værste er at den heter CBR 125R.. Faen så mye r'er de skal ha!!!
R'en i CBR betyr ingenting , den er bare en del av navnet...
Racing er kunn for veibruk (asfaltert eller hardpakka grus/sand) ; SM kjøres nesten overalt...
hehe! ja må nok det!TDK wrote:Da må du nok vente til racingen går tom for bensin...Planitza wrote:Bare et spørsmål om tid..TDK wrote: Som om det noengang skjer
Current: Aprilia Rs 125, 2005 modell
X-bike: Aprilia Rs 125, 2004 modell **kondemnert edition**
-Fjernet plombe i CDI og innsug-MPO1 FP anlegg-elektronisk eksosventil og 34 mm Dell'orto A.K.A Fulleffekt
-Dekktusj-Sotet vindskjerm -Røde ventilhetter-Røde neonlys over bakhjul
X-bike: Aprilia Rs 125, 2004 modell **kondemnert edition**
-Fjernet plombe i CDI og innsug-MPO1 FP anlegg-elektronisk eksosventil og 34 mm Dell'orto A.K.A Fulleffekt
-Dekktusj-Sotet vindskjerm -Røde ventilhetter-Røde neonlys over bakhjul