hvordan fjærne den sikringen så den får 22 hestenr?
og er den lett å sette inn igjen? fins det mye annet trim til de?
(gidder ikke hørre om att mito, rs eller nsr er mye bedre å trimme jeg vet de!) mvh arve
derbi gpr nude/racing 125
derbi gpr nude/racing 125
polaris 700 sportsman, goped,honda cr 80. thump minicrosser 110cc:p(fun) Aprilia Rs 125 1997 model:d
er bare å sette inn en slags ''trim'' sikring, å ta den ut igjen når du vil kjøre lovlig;p da er den rimelig lett å få på hjulet i første gir ( har prøvd på en gpr nude ). Den letta når jeg hadde en bakpå fra start å var litt kjapp med å slippe ut clutchen=p
Før:
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
nå: BMW 320 E46 M-tech<333
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
nå: BMW 320 E46 M-tech<333
-
- Posts: 1
- Joined: 24 Apr 2013 16:55
Re: derbi gpr nude/racing 125
Jeg bare lurer på en ting? ogsen skal en sikring gi mer hk??????????
Re: derbi gpr nude/racing 125
den fjerner en elektrisk plombering som styrer eksosventilen. når du setter i den nye sikringen vil eksosventlien åpne fult opp og da får du bedre toppdrag. defor mer hester, men 22 er vel å ta i litt.NitroNorge pls wrote:Jeg bare lurer på en ting? ogsen skal en sikring gi mer hk??????????