Nipple Piercing

Diskutèr tattoo, piercing eller andre former for kroppskunst.
User avatar
Scotch
Posts: 1170
Joined: 30 Apr 2005 11:42
Location: Stavanger

Nipple Piercing

Post by Scotch »

Noen som har erfaring med piercing i nippelen? :twisted: skal ta på mandag som kommer :wink:
Image

Kawasaki Eliminator 99mod 125ccm
Den Røde Fare
Posts: 968
Joined: 23 Mar 2006 20:45
Location: Bergen

Post by Den Røde Fare »

Ikke personlig. Men har flere kamerater som har tatt. For å si det sånn, de var fæle på å holde seg på brystet i større menneskemengder noen dager etterpå :lol:
-86 ugjenkjennelig Sportster
-07 grell XL883R
Æ'ndalitten
Posts: 1209
Joined: 25 Apr 2005 23:24
Location: Æ'ndal

Post by Æ'ndalitten »

Du må passe deg for blodpupp i den nermeste tiden i alle fall :lol:
User avatar
Scotch
Posts: 1170
Joined: 30 Apr 2005 11:42
Location: Stavanger

Post by Scotch »

Æ'ndalitten wrote:Du må passe deg for blodpupp i den nermeste tiden i alle fall :lol:
har en i klassen som er helt syk på å nipple.. jeg personlig syntes det er både vondt og barnslig :wink:
Image

Kawasaki Eliminator 99mod 125ccm
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Post by Shortybebeh »

Personlig synes jeg det passer best på damer.
Aner ikke hvorfor...

Ville aldri tatt en selv, kjenner mange som har.

Hver sin smak! :)

Lykke til!
Death Is The Road To Awe.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Personlig er jeg litt enig shorty ja. Har en kompis som har, og jeg syntes faktisk det blir litt Image
User avatar
Dominator
Posts: 1057
Joined: 26 Apr 2005 22:46
MC: -93 Kawasaki ZZR1100 D1
Location: Bærum

Post by Dominator »

Scotch wrote:
Æ'ndalitten wrote:Du må passe deg for blodpupp i den nermeste tiden i alle fall :lol:
har en i klassen som er helt syk på å nipple.. jeg personlig syntes det er både vondt og barnslig :wink:
Hvorfor skal du ta nipple hvis du synes det er det? :?:
chopperen
Posts: 175
Joined: 18 Feb 2006 18:25

Post by chopperen »

jeg mener det er for dumt dersom man ikke har musklene til det. likevel er det en sånn eyecatcher.blir litt "se på meg" syns ikke menn skal ha noe annet enn tatoo..men hadde nok sett rarere på deg dersom du hadde pierca navlen.. det er en dame ting.. :wink:
Nå: Yamaha Dragstar XVS 125
x: Hyosung sense 50ccm (små trimma)
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Post by tshansen »

For guds skyld, ikke pierce brystvorta/ene det er helt på grensa av hva som burde vært lov for gutter!

Det ser rett å slett bare for dumt ut :) men det er jo bare min mening!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Æ'ndalitten
Posts: 1209
Joined: 25 Apr 2005 23:24
Location: Æ'ndal

Post by Æ'ndalitten »

chopperen wrote:jeg mener det er for dumt dersom man ikke har musklene til det. likevel er det en sånn eyecatcher.blir litt "se på meg" syns ikke menn skal ha noe annet enn tatoo..men hadde nok sett rarere på deg dersom du hadde pierca navlen.. det er en dame ting.. :wink:
Enig, det blir bare nasty på dinglende fett-pupper :smt078
chopperen
Posts: 175
Joined: 18 Feb 2006 18:25

Post by chopperen »

Æ'ndalitten wrote:
chopperen wrote:jeg mener det er for dumt dersom man ikke har musklene til det. likevel er det en sånn eyecatcher.blir litt "se på meg" syns ikke menn skal ha noe annet enn tatoo..men hadde nok sett rarere på deg dersom du hadde pierca navlen.. det er en dame ting.. :wink:
Enig, det blir bare nasty på dinglende fett-pupper :smt078
nettopp.. eller på skinny gutter, som er wannabe. nok av dem på treningsenteret også, som står å slenger manualene med hele kroppen i stedet for strickte og korrekte øvelser slik at de "klarer" å trene med 12kg istedet for 10kg på bicepsen. (har enda ikke sett noen der med piercing enda) men kommer vel gjerne en dag.
Nå: Yamaha Dragstar XVS 125
x: Hyosung sense 50ccm (små trimma)
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

chopperen wrote:
Æ'ndalitten wrote:
chopperen wrote:jeg mener det er for dumt dersom man ikke har musklene til det. likevel er det en sånn eyecatcher.blir litt "se på meg" syns ikke menn skal ha noe annet enn tatoo..men hadde nok sett rarere på deg dersom du hadde pierca navlen.. det er en dame ting.. :wink:
Enig, det blir bare nasty på dinglende fett-pupper :smt078
nettopp.. eller på skinny gutter, som er wannabe. nok av dem på treningsenteret også, som står å slenger manualene med hele kroppen i stedet for strickte og korrekte øvelser slik at de "klarer" å trene med 12kg istedet for 10kg på bicepsen. (har enda ikke sett noen der med piercing enda) men kommer vel gjerne en dag.
Hva.. er du imot cheat curls? personlig liker jeg cheat curls, det er en lett måte å forbedre seg, også skjerper du teknikken ettersom vektene blir lettere for deg.. men burde også kjøre konsentrasjon eller preacher curl ved siden av
User avatar
Scotch
Posts: 1170
Joined: 30 Apr 2005 11:42
Location: Stavanger

Post by Scotch »

Jeg skal ta på mandag som kommer, det er jo bare til å ta den ut viss jeg ikke liker den... =)
Shortybebeh: Personlig synes jeg det passer best på damer.
Aner ikke hvorfor...
Det er jo ikke så mange damer som viser piercingen om sommeren på stranda
:wink:

akkurat som å ta tatoo under foten
Image

Kawasaki Eliminator 99mod 125ccm
chopperen
Posts: 175
Joined: 18 Feb 2006 18:25

Post by chopperen »

Kriz wrote:
chopperen wrote:
Æ'ndalitten wrote: Enig, det blir bare nasty på dinglende fett-pupper :smt078
nettopp.. eller på skinny gutter, som er wannabe. nok av dem på treningsenteret også, som står å slenger manualene med hele kroppen i stedet for strickte og korrekte øvelser slik at de "klarer" å trene med 12kg istedet for 10kg på bicepsen. (har enda ikke sett noen der med piercing enda) men kommer vel gjerne en dag.
Hva.. er du imot cheat curls? personlig liker jeg cheat curls, det er en lett måte å forbedre seg, også skjerper du teknikken ettersom vektene blir lettere for deg.. men burde også kjøre konsentrasjon eller preacher curl ved siden av
det funker slik som det er best. å løfte strickte reps kor lenge dette går, og hvis man ikke har mulighet for forced reps (en som hjelper på de repsene som ikke går) kan det være en nødløsning. er faktisk slik man får best resultat i forhold til nedbryting av musklene. men de jeg snakker om som holder på slik er de som har trent såpass lite at ingen har sagt noe til dem enda. en kan faktisk få belastiningsskader/feiltrening av slike reps.
Nå: Yamaha Dragstar XVS 125
x: Hyosung sense 50ccm (små trimma)
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

Det gjelder da å ha kontroll over cheat curls :) Arnold gjorde masse cheat curls og se på åssen han var :) Men enig med at fjortiser som jukser for å løfte mer da de ikke har noen ramme å bygge på er rimelig unødvendig og kommer til å ende opp skadet.
Post Reply