Fotball og idrett forøvrig ...på godt og vondt
- intruder
- MC: 1993 Yamaha Virago 750
Re: Fotball...på godt og vondt
Man U slo Nottingham Forest 1 - 0 på bortebane i cupen forleden...ut fra hva jeg så spilte ikke Man U bedre enn at Everton bør ha sjanse på poeng på Old Trafford i morgen...
-
- MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS - Location: Ænnebu, Vestfold
@Inntrengern: Har du prøvd lommetennis på bortebane, det er toppen av frekkhet sies det
Jeg har hørt at dette er vanlig praksis blandt softsjopperførereArcticTiger wrote: ↑08 Mar 2024 21:32 @Inntrengern: Har du prøvd lommetennis på bortebane, det er toppen av frekkhet sies det
- intruder
Minner om Einar Roses kommentar til Leif Juster i sketsjen Madammen og prammen da det ble spørsmål om det var madammen eller prammen som var blitt lekk ::ArcticTiger wrote: ↑08 Mar 2024 21:32 @Inntrengern: Har du prøvd lommetennis på bortebane, det er toppen av frekkhet sies det
Vi skakke ha non seksualproblemer på denna plata
- intruder
Re: Everton fotball...på godt og vondt
Lenge siden dere er informert fra den gamle Evertonsupporter om ståa , så jeg overbringer herved den gledelige nyhet at vi har kjempet oss til fornyet kontrakt i Premier League til tross for poengtrekk åtte poeng
Onde tunger har antydet at lederne i PL kan stappe disse poengene opp der solen aldri skinner...
i tillegg antydes at Sean Dyche kan väre aktuell som månedens manager i motsetning til Jurgen Klopp på andre siden av byen...
Unnskyld innblandingen med utenom-MCstoff... ...skal ikke gjenta seg
Onde tunger har antydet at lederne i PL kan stappe disse poengene opp der solen aldri skinner...
i tillegg antydes at Sean Dyche kan väre aktuell som månedens manager i motsetning til Jurgen Klopp på andre siden av byen...
Unnskyld innblandingen med utenom-MCstoff... ...skal ikke gjenta seg
Bare kjør på
Det er jo 'Fotball-trøye dagen' i dag, så da har du vel Everton-skjorta på
Det er jo 'Fotball-trøye dagen' i dag, så da har du vel Everton-skjorta på
- intruder
Fotballforbundet er visstnok mot bruk av pyro , fiskekaker og annet som ofte ødelegger fotballkamper for familier som er på kamp med små barn !
Bra !
Nå som det stunder til cupfinaler søker så NFF brannvesenet om tillatelse til bruk av pyro på Ullevål ... søknaden ble så avvist
De " virkelige " fotballsupportergruppene vil selvsagt selv medbringe pyro i lange baner ... en skikkelig kontroll i køene med beslag av eventuelt medbrakt ( pyro og sprit etc )
kunne kanskje være en tanke ? ...
En ekte idrettsfest bør vel ikke ødelegges av ovennevnte uhumskheter ?
Bra !
Nå som det stunder til cupfinaler søker så NFF brannvesenet om tillatelse til bruk av pyro på Ullevål ... søknaden ble så avvist
De " virkelige " fotballsupportergruppene vil selvsagt selv medbringe pyro i lange baner ... en skikkelig kontroll i køene med beslag av eventuelt medbrakt ( pyro og sprit etc )
kunne kanskje være en tanke ? ...
En ekte idrettsfest bør vel ikke ødelegges av ovennevnte uhumskheter ?
- Bikeridr
- Geocache General
- MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken" - Location: Babīte
Toogtyve overbetalte bortskjemte ungdommer i underbuksa som jager en sekk full av luft.
Aldri skjønt facinasjonen.
Nei, takke meg til VM i venting i Dortmund Wartehalle og kretsmesterskapet i malingstørking.
I mine litt over tredve år som aktiv motorsyklist og MC-treff deltaker, har jeg aldri sett slåsskamper mellom "rivaliserende" merkeentusiaster. Mye i motsetning til "rivaliserende" fotballklubbsupportere..
Just sayin'.
Aldri skjønt facinasjonen.
Nei, takke meg til VM i venting i Dortmund Wartehalle og kretsmesterskapet i malingstørking.
I mine litt over tredve år som aktiv motorsyklist og MC-treff deltaker, har jeg aldri sett slåsskamper mellom "rivaliserende" merkeentusiaster. Mye i motsetning til "rivaliserende" fotballklubbsupportere..
Just sayin'.
- Tekumseh
- MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing - Location: Steinkjer
Her er nok jeg litt mer i gata til @Bikeridr. Har aldri forstått fotball, foruten at det var moro å spille selv som barn - uten at det var så alvorlig.
Er ikke så interessert i idrett bortsett fra skihopping - der må jeg ha med meg hvert eneste renn i worldcupen. Og gleder meg spesielt til å se fremadstormende Polen med Stöckl som trener denne vinteren.
Er ikke så interessert i idrett bortsett fra skihopping - der må jeg ha med meg hvert eneste renn i worldcupen. Og gleder meg spesielt til å se fremadstormende Polen med Stöckl som trener denne vinteren.
Jeg er glad i fotball, koser meg med Premier League og Champions League. Spiller Fantasy Premier League (FPL) med sønner og kompiser, fotballen er definitivt en glede og berikelse i livet. Koser meg med mye annen idrett også, jo mer jeg skjønner jo mer setter jeg pris på de utrolige prestasjonene. Var f eks og så Stefan Kraft hoppe 253,5 meter i Vikersund. Det er det villeste jeg har sett!
- Tekumseh
Ah, misunnelig! Kan tenke meg det var opplevelse ja. Selv om han var "litt nedi."tedium wrote: ↑02 Nov 2024 06:50 Jeg er glad i fotball, koser meg med Premier League og Champions League. Spiller Fantasy Premier League (FPL) med sønner og kompiser, fotballen er definitivt en glede og berikelse i livet. Koser meg med mye annen idrett også, jo mer jeg skjønner jo mer setter jeg pris på de utrolige prestasjonene. Var f eks og så Stefan Kraft hoppe 253,5 meter i Vikersund. Det er det villeste jeg har sett!
Ja, det er hver sin smak, og dumt å tvinge sin egen smak på andre. Folk må få like det de vil, og respekteres for det. Når kolleger prater fotball i lunchen, får man stå ut med det. Så får de tåle jevnlig gnål om motorsykler fra meg..
Re: Fotball og idrett forøvrig ...på godt og vondt
Jeg har også sittet stille og holdt kjeft i lunsjen. Man er ikke alltid nødt til å tråkke andre på tærne Jeg bryr meg ikke om foppal, men har lagt merke til at det er et spill med et nesten uendlig antall variable, altså litt avansert. Antar at supporterne som sloss på tribunen ikke har noen som helst peiling om spillet eller noe noe annet i livet. Jeg har vært på endel MotoGP stevner, der går alle supportere om hverandre og har det fint
- mekkern
- MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Ikke så mye idrett eller sport her i gården...
Skal det være noe TV titting kan det gå an med landskytterstevnet eller Curling (pga presisjon)
Motorsport har blitt mye same-same med minimale forskjeller..
Skal det være noe TV titting kan det gå an med landskytterstevnet eller Curling (pga presisjon)
Motorsport har blitt mye same-same med minimale forskjeller..
- Tekumseh
Enig, curling fenger meg også, det tenkte jeg ikke på. Og som ivrig DFS-skytter i ungdommen er finalene på Landskytterstevnet et must. Deltok selv på 5 Landskytterstevner på 90-tallet, men fikk alltid nerver og dårlige resultater.
Innen motorsport er Trial morsomt å se på.
Så også noen få boksekamper da Cecilia Brækhus kom seg opp, men har etterhvert nesten blitt for bløthjerta til å se kampsport