Ca halvparten av delene skulle kun bli galvanisert, ikke pulverlakkert, blant annet brakett til forhviler. Det er ikke svogeren min sin feil, det er noe feiltolkning der delene ble lakkert. Alt ble pakket på palle og sendt til en avdeling en annen plass for å få jobbe utført og der har det blirr litt misforståelse. Men finishen er meget bra, delene som evt skulle fått kun galvanisering er både galvanisert og pulverlakkert, fargen blir ikke helt original, men jeg tror det skal bli bra likevel. Dessuten er det deler som er lett tilgjengelig og kan evt sendes inn igjen senere om det skulle bli problemer slik de er i dag.
Et annet problem er at pulverlakken ligger så tjukt på at det som var av gjenger må få en gjennomgang med gjengeverktøy før det kan brukes igjen og deler som nå er pulverlakkert og skal monteres sammen (motoroppheng og ramme for eks) må slipes ned en del i koblingspunktet for at det skal passe.
Så muligens det største problemet (evt minste?), dette bildet viser det innpregede rammenummeret... Er dette noe å bry seg om? Bør jeg slipe ned eller prege opp igjen rammenummer? Eller kommer ingen til å bry seg? Er det noen som har opplevd at man må vise rammenummer annet enn for registrering første gang?