Grus fra 0 til 100
- ashland
- U-Svingen
- Posts: 2650
- Joined: 11 Oct 2015 20:11
- MC: BMW R1250GS Rally -22
KTM 690 Enduro R -20 - Location: Halden
Re: Grus fra 0 til 100
Design er en personlig smakssak
Men dette så meget bra ut og mye bedre enn de originale dekslene eller de helhvite Job well done
Enkelte sykler har 'sin' farge: Ducati er rød, Husqvarna blå/hvit. Å en KTM er oransje/svart
Ellers hadde det blitt rene anarkiet der ute
Men dette så meget bra ut og mye bedre enn de originale dekslene eller de helhvite Job well done
Enkelte sykler har 'sin' farge: Ducati er rød, Husqvarna blå/hvit. Å en KTM er oransje/svart
Ellers hadde det blitt rene anarkiet der ute
fun is not a straight line
- intruder
- Posts: 4301
- Joined: 03 May 2016 15:42
- MC: 1993 Yamaha Virago 750
- Location: Brumunddal
- Contact:
Re: Grus fra 0 til 100
Om de itte æ Sussukifarge egentlig så æ nå Inntrengeren å je raue....og gamle og nærmest utrangerte...ashland wrote: ↑15 Feb 2021 12:59 Design er en personlig smakssak
Men dette så meget bra ut og mye bedre enn de originale dekslene eller de helhvite Job well done
Enkelte sykler har 'sin' farge: Ducati er rød, Husqvarna blå/hvit. Å en KTM er oransje/svart
Ellers hadde det blitt rene anarkiet der ute
å je æ som n Rotmo relativt bekymret over den Blåblå vind over lainnet no " ...å kræmera som få stadig bedre tak....
og mæ politisk rau assosierer je itte øss som sossialisster som heilst vil kappe huet ta æille andre.....
anarkister æ vi da itte læll....
Re: Grus fra 0 til 100
Jeg har kjøpt noen billige sett fra Kina som har samme motstand i begge. Har testet med en teflonhylse som isolasjon mot styret på venstresiden, det funker fint og man slipper å varme opp styret. Venstreholken passer jo ikke lengre, men det gjør en høyreholk.
- mekkern
- Posts: 5129
- Joined: 22 Jan 2007 11:05
- MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
- Location: Tranby-Lier
Re: Grus fra 0 til 100
Ja kappe til en nylon/plasthylse gjør nok susen..
og kjøpe 2 sett holker.
De 2 venstre passer da muligens på snøscootere?
Re: Grus fra 0 til 100
Endelig kom «Rallyfrøken» hjem
Fikk to dager med småkjøring på lokal asfalt før kulde og snø igjen meldte sin ankomst.
Da bar det rett i garasjen igjen og som alle vet….ledighet er roten til alt ondt!
Hva kan jeg gjøre med damen uten å ødelegge henne fullstendig
1) Hendler: Wild@Heart hadde jo noe gromt som passet så da var det bare å handle. Det tok litt mer tid å installere en jeg forventet men med snø utenfor så gjør jo ikke det noe.
2) Barkbuster håndbeskyttere med «kåper»
3) Top Rack fra Perun moto:
4) Camel one finger clutch arm
5) Mosko Reckless 80
6) Mosko Nomax Nå er det bare å vente på bedre føre og åpne grusveier på Østlandet
Ble hentet hos Spinnin-Wheel på tilhenger sånn at jeg kunne sjekke over hele herligheten i fred og ro i garasjen før eventyret begynner.Fikk to dager med småkjøring på lokal asfalt før kulde og snø igjen meldte sin ankomst.
Da bar det rett i garasjen igjen og som alle vet….ledighet er roten til alt ondt!
Hva kan jeg gjøre med damen uten å ødelegge henne fullstendig
1) Hendler: Wild@Heart hadde jo noe gromt som passet så da var det bare å handle. Det tok litt mer tid å installere en jeg forventet men med snø utenfor så gjør jo ikke det noe.
2) Barkbuster håndbeskyttere med «kåper»
3) Top Rack fra Perun moto:
4) Camel one finger clutch arm
5) Mosko Reckless 80
6) Mosko Nomax Nå er det bare å vente på bedre føre og åpne grusveier på Østlandet
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Re: Grus fra 0 til 100
Gratulerer med ny sykkel.
Dette blir gromt
Dette blir gromt
- ole m.
- Posts: 1231
- Joined: 09 Nov 2006 18:07
- MC: KTM 1290 Super Adventure R - 2021
KTM 400 EXC - 2011
KTM 450 SX-F - 2010
KTM 690 Rally - 2008
KTM 950 Adventure S - 2004
Moto Guzzi Quota 1000 - 1992
Yamaha YZ 490 (T) - 1987
Yamaha SRX-6 - 1986
Yamaha IT 490 (K) - 1983
Kawasaki KX 250 - 1983
Moto Guzzi V 1000 SP - 1983
Honda XR 500 R - 1982
Suzuki RM 250 X - 1982
Yamaha XT 500 - 1978
Moto Guzzi 850-T - 1974 - Location: Oslo
Re: Grus fra 0 til 100
Dette blir nok bra, en skikkelig grusmaskin det her.
- ashland
- U-Svingen
- Posts: 2650
- Joined: 11 Oct 2015 20:11
- MC: BMW R1250GS Rally -22
KTM 690 Enduro R -20 - Location: Halden
Re: Grus fra 0 til 100
Noen timer i garasjen er som balsam for sjelen
Handlet hos Perun Moto i fjor selv. Ikke ofte jeg er borte i firmaer med så god service
Handlet hos Perun Moto i fjor selv. Ikke ofte jeg er borte i firmaer med så god service
fun is not a straight line
- Spiritofwinter
- Posts: 1639
- Joined: 11 Oct 2015 23:19
- MC: 2022 Husqvarna Norden 901
1979 Honda CX500C, Vinterprosjekt - Location: Ørsta
Re: Grus fra 0 til 100
Ser meget lekkert ut!
Men er den tankbaggen veldig stor eller ser det bare slik ut? Har selv gått ned på størrelse av tankbag for å hindre at den kommer i veien under stående kjøring tidligere, det var en som var lignende fester på.
Noe formening om det er stor foskjell på 790 og 890? Eller blir det bare generelt sett bedre på alt siden du har Rally varianten?
Men er den tankbaggen veldig stor eller ser det bare slik ut? Har selv gått ned på størrelse av tankbag for å hindre at den kommer i veien under stående kjøring tidligere, det var en som var lignende fester på.
Noe formening om det er stor foskjell på 790 og 890? Eller blir det bare generelt sett bedre på alt siden du har Rally varianten?
Re: Grus fra 0 til 100
Kjørte med Mosko Piko på dagsturer i 2020 og den kan absolut anbefales, men jeg trengte noe mere plass så oppgraderte til Nomax. Har ikke kjørt så langt med den enda men det føles bra og den er ikke i veien hverken når du sitter eller står.Spiritofwinter wrote: ↑15 Mar 2021 10:12 Ser meget lekkert ut!
Men er den tankbaggen veldig stor eller ser det bare slik ut? Har selv gått ned på størrelse av tankbag for å hindre at den kommer i veien under stående kjøring tidligere, det var en som var lignende fester på.
Noe formening om det er stor foskjell på 790 og 890? Eller blir det bare generelt sett bedre på alt siden du har Rally varianten?
790 vs 890: Yes det er absolutt forskjell men de har greid å beholde den gode 790 følelsen selv om det er mer effekt osv. Motoren kjennes mye bedre ut på hele registeret! Den drar lett opp fra tomgang og man trenger ikke være like nøye på å gire ned for å være klar til action som man måtte med 790`n. Så langt så har 890`n kun gitt meg store glis og glede.