Fellestur 5 juli 2020 fra Minnesund kl. 1100...vil gjerne ha selskap om det passer for noen...

Informasjon om MC relaterte treff og begivenheter.
Post Reply
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Fellestur 5 juli 2020 fra Minnesund kl. 1100...vil gjerne ha selskap om det passer for noen...

Post by intruder »

Ville vært artig å treffe flere av dere...om gleden blir gjensidig er en annen sak...
Tenkte møtes på Minnesund.....Mjøsa rundt kunne vel være en ide...
Men felles fantasi angående stopp underveis får vi ta underveis..
Når vi ankommer Brumunddal kan vi stoppe ved Mjøstårnet og " våre veier kan skilles"...
Kunne lage ei rute derfra for grusfolket som kan innebære en tur innover Åstadalen med avslutning på Gåsbu i Hamar kommune.
De som skal kjøre videre kan følge ei rute som innebærer nærmest null E6...stort sett kjøring på gammel-sjåseen til Minnesund..

Dette blir en tur litt på sparket....
og blir det spådd dårlig vær...da er jeg såpass stakkarslig at "je blir heme ved gryta hennar mor"...
så får dere andre seile deres egen sjø...

Håper noen vil værra med mæ... :smt038
Last edited by intruder on 17 Jun 2020 11:28, edited 1 time in total.
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Fellestur 5 juli 2020 fra Minnesund...vil gjerne ha selskap om det passer for noen...

Post by intruder »

intruder wrote:Ville vært artig å treffe flere av dere...om gleden blir gjensidig er en annen sak...
Tenkte møtes på Minnesund.....Mjøsa rundt kunne vel være en ide...
Men felles fantasi angående stopp underveis får vi ta underveis..
Når vi ankommer Brumunddal kan vi stoppe ved Mjøstårnet og " våre veier kan skilles"...

Kunne lage ei rute derfra for grusfolket som kan innebære en tur innover Åstadalen med avslutning på Gåsbu i Hamar kommune.
Dette vil innebære kjøring på vanlige grusveier, antallkilometer er opp til denenkelte.
De som skal kjøre videre kan følge ei rute som innebærer nærmest null E6...stort sett kjøring på gammel-sjåseen til Minnesund..

Dette blir en tur litt på sparket....
og blir det spådd dårlig vær...da er jeg såpass stakkarslig at "je blir heme ved gryta hennar mor"...



Håper noen vil værra med mæ... :smt038
..............................................................................................................................................

hadde vært artig med selskap om noen skulle ha anledning ! :D
knutk
Posts: 2360
Joined: 15 Jul 2009 07:56
MC: BMW R1250GSA, F850GSA, R90S

Re: Fellestur 5 juli 2020 fra Minnesund...vil gjerne ha selskap om det passer for noen...

Post by knutk »

intruder wrote:
intruder wrote:Ville vært artig å treffe flere av dere...om gleden blir gjensidig er en annen sak...
Tenkte møtes på Minnesund.....Mjøsa rundt kunne vel være en ide...
Men felles fantasi angående stopp underveis får vi ta underveis..
Når vi ankommer Brumunddal kan vi stoppe ved Mjøstårnet og " våre veier kan skilles"...

Kunne lage ei rute derfra for grusfolket som kan innebære en tur innover Åstadalen med avslutning på Gåsbu i Hamar kommune.
Dette vil innebære kjøring på vanlige grusveier, antallkilometer er opp til denenkelte.
De som skal kjøre videre kan følge ei rute som innebærer nærmest null E6...stort sett kjøring på gammel-sjåseen til Minnesund..

Dette blir en tur litt på sparket....
og blir det spådd dårlig vær...da er jeg såpass stakkarslig at "je blir heme ved gryta hennar mor"...



Håper noen vil værra med mæ... :smt038
..............................................................................................................................................

hadde vært artig med selskap om noen skulle ha anledning ! :D
Er nok mange som kunne tenkt seg å bli med, men fellesferien er ikke den beste tiden for høy deltagelse på felles turer. For egen del forventer jeg å befinne meg langt Nord av Polarsirkelen på den tiden.
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Fellestur 5 juli 2020 fra Minnesund kl. 1100...vil gjerne ha selskap om det passer for noen...

Post by intruder »

knut k har også tidligere vist seg å være en klok mann...og er det fortsatt.. :thumleft

Helt enig i fellesferie og felles kjøretur...dårlig kombinasjon !! =D>

Så satser på august jeg..!!

I mårrå kveld er det samling for enstøinger som meg..og kanskje også deg...ved Jernbanestasjonen på Gjøvik ....
hadde vært artig om du kunne komme innom...
oppriktig ment !

hævv æ nais sømmer in dry and wett !!

:-({|=
Post Reply