mekkern wrote:Grunnen til at jeg spør er at Dunlop DT3-R dekka på indianeren er halvspiste etter 300 mil...
Føkklop er noe man skal og må unngå for enhver pris. De duger ikke på MC og ikke på bil. Ikke engang på trillebår!
Hva med å prøve Pirelli Scorpion Trail II? Har de på FJR'en og de har nå rullet godt og vel 7.000km. Slitasje vil jeg si er ca 40-45% eller deromkring. Jeg har brukt de hovedsaklig å asfalt og kanskje rundt 20% på grus av de kjørte kilometre.
De der "Trail Winner" jeg har på Kawasaki'en kan jeg ennå ikke uttale meg om, da de bare har 500km på nakken, dog hvorav 300 av de på grus. Foreløpig er de "uslitte", men så er det slangedekk og på en 300 kubikker.
Re: Den Store Adventure Tråden
Posted: 25 Nov 2019 22:22
by mekkern
Bikeridr wrote:
mekkern wrote:Grunnen til at jeg spør er at Dunlop DT3-R dekka på indianeren er halvspiste etter 300 mil...
Føkklop er noe man skal og må unngå for enhver pris. De duger ikke på MC og ikke på bil. Ikke engang på trillebår!
Hva med å prøve Pirelli Scorpion Trail II? Har de på FJR'en og de har nå rullet godt og vel 7.000km. Slitasje vil jeg si er ca 40-45% eller deromkring. Jeg har brukt de hovedsaklig å asfalt og kanskje rundt 20% på grus av de kjørte kilometre.
De der "Trail Winner" jeg har på Kawasaki'en kan jeg ennå ikke uttale meg om, da de bare har 500km på nakken, dog hvorav 300 av de på grus. Foreløpig er de "uslitte", men så er det slangedekk og på en 300 kubikker.
ja jeg har sett på de pirelli Trail II dekka..og "conti Trail attack III" eller Michelin Anakee Adventure som sies å være et 20/80 dekk...
Re: Den Store Adventure Tråden
Posted: 29 Nov 2019 22:07
by tshansen
Honda smeller til med mye rett her altså... jeg lurer meg på om de klarer å levere display som ikke dugger
[youtube][/youtube]
Re: Den Store Adventure Tråden
Posted: 30 Nov 2019 08:03
by intruder
Så så tshansen....om det er aldri så bra inni kan det dugge uttapå.....
...dette er jeg selv et godt eksempel på...
Den så lekker ut, bra at det kommer flere konkurenter inn på store ADV sykler.
Re: Den Store Adventure Tråden
Posted: 03 Dec 2019 19:27
by JK95
Burde vel ikke komme som noe sjokk, når de allerede har gjort det samme med KTM 690 til Husky 701
Grunnet samarbeidet mellom de to har jo Husqvarna og KTM byttet på å komme med oppdaterte modeller, så her har vel Husqvarna da fått gå først ut på markedet med 890-motoren i et ADV-konsept, så kommer heller KTM med en tilsvarende facelift neste år på sin 790 ADV
Tiger 900.... lyden var iallefall RÅ.
Så spørs det om de har gitt den mer anvendelig elektronikk for de av oss som veksler på grus/asfalt.
Og om den fortsett bærer vekta i høyde med speilene
Tiger 900.... lyden var iallefall RÅ.
Så spørs det om de har gitt den mer anvendelig elektronikk for de av oss som veksler på grus/asfalt.
Og om den fortsett bærer vekta i høyde med speilene
Tja tror du de har fått løfta egenskapene til det bedre eller softere toring slekt skaper
[youtube][/youtube]
Å hvorfor skal de både ha nebb å forskjerm
Re: Den Store Adventure Tråden
Posted: 03 Dec 2019 23:34
by biker7
kvase wrote:
Å hvorfor skal de både ha nebb å forskjerm
Tja.. Kopierer vel "Stamfaren" i sjangeren "Mindre Adventure-sykler" da vettu