Magnalf-bloggen

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
Kristoffer
Posts: 269
Joined: 11 Oct 2006 15:38
MC: Cagiva Mito 2006
gått km 12000
Orginal
150 bakdekk gått 2000km

Re: Magnalf-bloggen *sykkel i boks! ^*

Post by Kristoffer »

Har vært ganske fram og tilbake i det siste, siden jeg bare har 125 ccm så kjører jeg vær dag, uansett vær :D
Nå: Cagiva Mito 2006
Kondemnert: Yamaha Dragstar 125 2004

http://www.mitoforum.org
User avatar
Magnalf
Posts: 439
Joined: 17 Jan 2006 18:31
MC: 07´ CBR1000RR | Fireblade *solgt*

Lyst på: Ny 1000 :)
Location: Vestfold

Re: Magnalf-bloggen *sykkel i boks! ^*

Post by Magnalf »

hehe ja merker jeg har blitt pingle siden jeg var i 16 årsalderen sånnsett :lol:
Road Rider c" ,)
Kristoffer
Posts: 269
Joined: 11 Oct 2006 15:38
MC: Cagiva Mito 2006
gått km 12000
Orginal
150 bakdekk gått 2000km

Re: Magnalf-bloggen *sykkel i boks! ^*

Post by Kristoffer »

Hehe, jeg har vurdert å begynne å roe ned kjøringa litt, la sykkelen stå de dagene det er nesten is å greier, men det blir til kjøring vær dag, våkna i dag å tenkte så sinsykt fint vær... men nå er det jo tåke som bare det....
Nå: Cagiva Mito 2006
Kondemnert: Yamaha Dragstar 125 2004

http://www.mitoforum.org
User avatar
Magnalf
Posts: 439
Joined: 17 Jan 2006 18:31
MC: 07´ CBR1000RR | Fireblade *solgt*

Lyst på: Ny 1000 :)
Location: Vestfold

Re: Magnalf-bloggen *sykkel i boks! ^*

Post by Magnalf »

Men nå har godværet kommet! :D

Tok sykkelen opp på NM i Hønefoss i dag, var 3 minus når jeg dro men blå himmel! Hadde litt antydning til frostskader når jeg kom fram men :lol: Fy flate å morro det var å kjøre oppover Skaret, blei grei fart gjennom svingene oppover der, deilig as...... 8)
Road Rider c" ,)
User avatar
Chris
Posts: 1166
Joined: 25 May 2005 21:11
MC: BMW HP2 Sport
Location: Sandefjord

Re: Magnalf-bloggen *sykkel i boks! ^*

Post by Chris »

Ja fy som været har vært godt idag! Er ikke meldt dårligere imorgen heller!

Var selv ute på tur med 4 kamerater idag! Ble Sandefjord - Verningen - Kvelde - Siljan - Kvelde - Verningen - Sandefjord. En fin rundtur med mange gode svinger og fint tempo! 8)
Kanskje det blir tur til Notodden imorra, uansett været er helt vidunderlig! :D
x - '99 Aprilia RSV Mille
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
User avatar
Magnalf
Posts: 439
Joined: 17 Jan 2006 18:31
MC: 07´ CBR1000RR | Fireblade *solgt*

Lyst på: Ny 1000 :)
Location: Vestfold

Re: Magnalf-bloggen *sykkel i boks! ^*

Post by Magnalf »

Chris wrote:Ja fy som været har vært godt idag! Er ikke meldt dårligere imorgen heller!

Var selv ute på tur med 4 kamerater idag! Ble Sandefjord - Verningen - Kvelde - Siljan - Kvelde - Verningen - Sandefjord. En fin rundtur med mange gode svinger og fint tempo! 8)
Kanskje det blir tur til Notodden imorra, uansett været er helt vidunderlig! :D
Notodden ja, anbefaler å kjøre f.eks lågendalen og kongsberg oppover, og via skien og siljan (via gvarv) hjem igjen, det er ei fin runde :) Hadde det ikke vært for at jeg må på jobb, kunne jeg hengt meg på :shock: :(
Road Rider c" ,)
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Re: Magnalf-bloggen *sykkel i boks! ^*

Post by FV »

Du har blogga mye, men lite bilder av sykkelen ;) Alt for få Fireblade's rundt om, så jeg synes du burde bli litt rausere når det kommer til bilder ;)
User avatar
Magnalf
Posts: 439
Joined: 17 Jan 2006 18:31
MC: 07´ CBR1000RR | Fireblade *solgt*

Lyst på: Ny 1000 :)
Location: Vestfold

Re: Magnalf-bloggen *sykkel i boks! ^*

Post by Magnalf »

Ja må skjerpe meg, glemmer helt å ta bilder når jeg er på luftetur somregel :P Jeg lover, skjerpings!! Hehe! :D
Road Rider c" ,)
User avatar
Magnalf
Posts: 439
Joined: 17 Jan 2006 18:31
MC: 07´ CBR1000RR | Fireblade *solgt*

Lyst på: Ny 1000 :)
Location: Vestfold

Re: Magnalf-bloggen *sykkel i boks! ^*

Post by Magnalf »

Var en liten tur på jobb i dag og henta en VBH nede på Komplett. "Seff" glemte jeg kamera, så jeg tok et mobilbilde

The Fat & the Furious :P
Image

Crappy kvalitet på telefonen! Derfor skal jeg nemlig kjøpe meg skikkelig kameratelefon neste gang, for telefonen har jeg jo alltid på meg, mens kameraet, det glemmer jeg hele tida! #-o

Sykt digg vær, i dag og!!
Road Rider c" ,)
User avatar
Chris
Posts: 1166
Joined: 25 May 2005 21:11
MC: BMW HP2 Sport
Location: Sandefjord

Re: Magnalf-bloggen *sykkel i boks! ^*

Post by Chris »

Var på Komplett ja? Hmmm fikk nå høre at ingen skulle jobbe i denne helga jeg da men! Kanskje du henta en tom VBH? Om den var klar når du allerede kom.
Skulle nemlig være testing av nye systemer denne helga :)

Ellers har jeg vært ute å kjørt selv, sjekk frokosten i bloggen min så blir du nok misunnelig ;-) The Fat and The Furious beskriver bildet ditt meget bra må jeg si! :lol:
x - '99 Aprilia RSV Mille
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Magnalf-bloggen *sykkel i boks! ^*

Post by tshansen »

Faen du har en skam fet sykkel. Liker sinnsykt godt CBR'en der
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Magnalf
Posts: 439
Joined: 17 Jan 2006 18:31
MC: 07´ CBR1000RR | Fireblade *solgt*

Lyst på: Ny 1000 :)
Location: Vestfold

Re: Magnalf-bloggen *sykkel i boks! ^*

Post by Magnalf »

Chris wrote:Var på Komplett ja? Hmmm fikk nå høre at ingen skulle jobbe i denne helga jeg da men! Kanskje du henta en tom VBH? Om den var klar når du allerede kom.
Skulle nemlig være testing av nye systemer denne helga :)

Ellers har jeg vært ute å kjørt selv, sjekk frokosten i bloggen min så blir du nok misunnelig ;-) The Fat and The Furious beskriver bildet ditt meget bra må jeg si! :lol:
ÅÅÅÅHH FY FAEN SÅ SYYYKT DIGG DET SÅ UT FACK :shock: :shock: :shock: :shock: Helvete jeg er ultrasulten!! Har slengt no random kjøtt jeg fant i frysern i gourmetgrillen nå :D Damn blei sykt sulten ahah
Hehe satt akkurat og skulle redigere innlegget og spørre hvor du var hen i dag Chris :lol: Hmm den var ihvertfall plombert den jeg henta, og jeg satt ifra meg en tom en igjen i porten. Haha hvis den andre var tom også, så har jeg jo hatt en meningsfull dag på jobben :lol: Men føltes som det var litt tyngde på den, så det var nok noe i den :P Så det var en dude som kom og skulle losse også
LordShaft wrote:Faen du har en skam fet sykkel. Liker sinnsykt godt CBR'en der
Takker, my Lord! :D Fireblade i mitt hjerte, hehe! :smt033
Road Rider c" ,)
User avatar
Chris
Posts: 1166
Joined: 25 May 2005 21:11
MC: BMW HP2 Sport
Location: Sandefjord

Re: Magnalf-bloggen *Blue sky! :D*

Post by Chris »

Hehe, så ikke så galt ut nei! ;-)
Kan hende de fikk startet opp igjen idag! Ser sikkert bomba ut der når jeg kommer på imorra, og masse å gjøre hele uka igjennom :P

Men vi får prøve å kjøre til neste helg ellernoe om været holder seg like fint, som det faktisk er meldt! :D
Jobber desverre senskift denne uka, så jeg må vente helt til jeg har fri til Fredag før jeg får kjørt! :evil:
x - '99 Aprilia RSV Mille
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
User avatar
Magnalf
Posts: 439
Joined: 17 Jan 2006 18:31
MC: 07´ CBR1000RR | Fireblade *solgt*

Lyst på: Ny 1000 :)
Location: Vestfold

Re: Magnalf-bloggen *Blue sky! :D*

Post by Magnalf »

Chris wrote:Hehe, så ikke så galt ut nei! ;-)
Kan hende de fikk startet opp igjen idag! Ser sikkert bomba ut der når jeg kommer på imorra, og masse å gjøre hele uka igjennom :P

Men vi får prøve å kjøre til neste helg ellernoe om været holder seg like fint, som det faktisk er meldt! :D
Jobber desverre senskift denne uka, så jeg må vente helt til jeg har fri til Fredag før jeg får kjørt! :evil:
Har fri til fredag jeg og :D Kunne tatt en breakfast da :P Ellers så jobber jeg natt og dag dagene før, bah hehe

Var en mørkhåra dude på vår alder jeg prata med når jeg var der, han så litt stressa ut :P
Road Rider c" ,)
User avatar
Chris
Posts: 1166
Joined: 25 May 2005 21:11
MC: BMW HP2 Sport
Location: Sandefjord

Re: Magnalf-bloggen *Blue sky! :D*

Post by Chris »

Tviler på de er stressa, de gjør nemlig ikke en drit! De fyller kanskje en VBH halvfull på en helg! På dagskiftet fyller vi tre-fire om dagen.

Om de ser stressa ut er det fordi de spiller fotball inne ellernoe! For 2 uker sida jobba jeg overtid for å lære dem opp selv om de har stått der lenge :P

Men da må vi få til noe kjøring til Fredag vettu! Blir morsomt å se sykkelen din, den er tøff! :) Kan jo evt. møtes i Stokke ellernoe. Ved avkjørselen til B.skogen ?
x - '99 Aprilia RSV Mille
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
Post Reply