Carboy

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
Speedy Gonzales
Posts: 1715
Joined: 24 May 2005 14:08
MC: Z1000 08
Location: Os

Re: Carboy

Post by Speedy Gonzales »

Transformers 2 er en film eg har ventet enormt mye på. Elsker effekter :twisted:
Er bare så utrolig kjipt at eg sitter på jobb og de kompisene som kunne tenke seg å se denne filmen sikkert allerede har sett den når eg kommer hjem :(
Og det å gå alene på kino er uakuellt så det ender vel med en blu-ray versjon når den kommer :)

Kommer jo mye bra filmer i år, problemet er bare å klare å unngå kløingen i fingrene og spare noen gode filmer til høsten når det plasker ute..

En annen film eg venter mye på er Iron man 2. Krysser fingrene at de ikkje overdriver filmen, men foreløpig har eg stor tro og den skal ses på kino om eg så må spørre avløseren min om bytte for en dag!
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
carboy
Posts: 1288
Joined: 16 Feb 2008 16:07
Location: Hokksund

Re: Carboy

Post by carboy »

Morro at flere liker detaljer og har utrolig bra smak her på forumet, er bare og glede dere til en ultimat film.
Blueray er nok bedre en kino om du har stor tv og bra annlegg siden det er så syke detaljer i filmen og Kino'ene som er i dag klarer ikke og lage så KLARE bilder at dette blir utnyttet perfekt.

Shorty: Hvorfor ikke bare bestille en STOOOR transformers, feks Optimus Prime eller noe :D Selv lever jeg meg så godt inni i filmer at jeg trur det er ekte, men hadde vært kult med en sånn figur i "riktig" str som brukes i filmen.

Jeg har litt lyst og fortelle hva som skjer til dere som skal se den, men siden jeg HATER dette selv så er jeg snill og lar dere vente til dere skal se årets beste film selv.



I dag har jeg vært på siste treningen på motorcross og det var så varmt (mellom 30-40 grader, seriøst) at til og med Ailo Gaup måtte ha flere pauser, og jeg har vell ikke vært så varm og sliten på leeenge, Det gikk ganske greit helt til siste turen, da tokk jeg av meg albue beskytterne og selfølgelig gikk jeg på "trynet" noe som gjør at jeg skriver med en arm, og har fått litt skader, men heldigvis brakk jeg ikke noe, noe som ikke hadde brydd meg siden det blir noen uker pause ifra banen i kongsberg, desverre er jeg ikke redd for værken fart eller skader. Det som skjedde var at vaieren til gassen klikka helt så den ga alt for mye gass etter ett hopp, så jeg kom i et jævla feil spor, så gikk sykkelen rundt, umulig og ikke velte når du kommer i et helt feil spor, som er 20 cm ned i bakken. Så trenger ny vaier og gasser tenker jeg, men herregud jeg hadde jo ikke veltet en eneste gang på lenge (Skryte :roll: ) så tok det med et smil jeg :D
Klarte selvfølgelig ikke og ta bilder heller i dag, men kan like greit vente med bilder til jeg blir litt bedre.



Carboy
-Carboy-
User avatar
MowZ
Posts: 1275
Joined: 21 Jan 2008 15:44
MC: BMW S1000RR 14'
x:Yamaha YZF-R1 03'
x:Honda CBR 600F4 2000 modell
x:Vespa pk 50 xl
Honda replica 230ccm cross
Pocketbike 50 ccm
Location: Drammen

Re: Carboy

Post by MowZ »

På kino er det 4K *2K, altså dobbelt så høy oppløsnong som full HD, så blir vesentlig bedre på TV :D Dog ''litt'' mindre. Må få sett transformers jeg og. Noen som har sett siste Terminator da?
BMW S1000RR, Simply the best!
User avatar
Fredr1kh
Posts: 220
Joined: 02 Sep 2008 21:46
MC: 1982 Yamaha XJ650RJ Seca
1986 Yamaha XJ900

[x]Honda NS125RR,

Re: Carboy

Post by Fredr1kh »

terminator salvation er bra den. litt overraskende om det er x antall år siden man har sett filmene. men den er verdt å se.
skal forresten se transformers 2 i morra. gleder meg :roll:
User avatar
Speedy Gonzales
Posts: 1715
Joined: 24 May 2005 14:08
MC: Z1000 08
Location: Os

Re: Carboy

Post by Speedy Gonzales »

Liker no egentlig best å se store filmer på kino, får liksom ikkje helt den samme film følelsen av å sitte hjemme foran tv.
har bare 46 alikavell så :(
Endelig stort nok men kunne jo alltids vært større :)
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
User avatar
Hawken
Posts: 2799
Joined: 29 Apr 2005 23:26
MC: Ducati SS 750
Location: Trondheim

Re: Carboy

Post by Hawken »

Skjønner ikke hva filmanmelderen i den lokale avisen gjorde da han ga Transformers 2 en 2'er, han må seriøst ha røyket sokker, boksere og bestemors truser for å gi den terningkast 2!!! I alle fall en klar 5'er i mine øyne!
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
User avatar
Speedy Gonzales
Posts: 1715
Joined: 24 May 2005 14:08
MC: Z1000 08
Location: Os

Re: Carboy

Post by Speedy Gonzales »

Hører aldri på filmomtalere, hører heller på flertallet av folk som har sett den. F.eks Imbd.com er en side der folk stemmer.
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
carboy
Posts: 1288
Joined: 16 Feb 2008 16:07
Location: Hokksund

Re: Carboy

Post by carboy »

Og da var jeg tilbake på forumet igjen etter en uke "pause", jeg har for det meste jobba, har faktisk vært greit og jobba, slår meg stadig ned med mc folk og tar en hyggelig prat (er sikkert min. 100 mc'ister innom vær dag) og det er hyggelig, men litt kjedelig da jeg ikke har/hadde lappen og kunne nyte sommeren med sykkelen selv.

Her om dagen fikk jeg også snakka med politiet, de fortalte at jeg skulle få sperrefrist på ATV fra jeg var 18 i 6 måneder, dette er KUN ATV, så jeg kan ta både Bil og tung mc da jeg er 18. Jeg fikk også igjen lappen som jeg har nå, fikk den i dag, noe som fikk meg til og gå helt i taket av glede (bokstavelig talt)
Han sa at jeg også ville få en bot, noe som er dritt, men men, og at politiet var så snille skulle bare mangle,, jeg driter vell i atv lappen, bare jeg har lett, og har mulighet til og ta Bil/ større mc lappen så er jeg fornøyd.

Da jeg fant ut at jeg kunne hente lappen var jeg ikke sen med og hente den, og etter det så kjørte jeg i flere timer i strekk sammen med noen kammerater, og trur jeg var en av de lykkligste mc'isten på veien her i norge akkurat da, etter litt kjøring reiste jeg hjem tokk en iskald dusj og reiste på jobb, etter jobb pakket jeg i den nye tank væska jeg kjøpte i dag (Biltema tankvæske, utrolig fornøyd hitill) og reiste utover til horten, hvor jeg nå er, også skal jeg være her, skal en liten tur hjem i morra bare, så regner med jeg kjører eikern, kanskje jeg til og med klarer og ta noen bilder, synes selv at sykkelen ble mye kulere med den nye væska, skal vell også plannlegge en tur som jeg skal med onkelen min om ikke så veldig lenge, håper på tur med onkelen min og en kammerat først også en tur til bergen litt senere i sommerferien, med bare meg og kammeraten min (Evt om noen ifra forumet kanskje blir med)

Vill også fortelle at dere burde passe dere for SIVILPURK, kjørte forbi en splitter ny audi allroad som hadde blitt stoppa av politiet, politiet brukte en splitter ny MB C-classe, ingen antenne på taket og ikke ekstra lys, hvem i H**** skulle skjønne det var sivil, så selv senket jeg fartsgrensa litt, sellom det var vanskelig (burde være 110-120km på veier som E-18)


Er også utrolig trøtt etter en HERLIG dag, og skal nå bare leve lykkelig videre som mc'ist :D





Carboy
-Carboy-
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: Carboy

Post by Jeanette »

Hallois! Så at du ba asker-anders legge ut link til Bike-profilen om meg. Jeg har scannet spalten om du vil ta en titt, er på s. 230 i bloggen min :)
carboy
Posts: 1288
Joined: 16 Feb 2008 16:07
Location: Hokksund

Re: Carboy

Post by carboy »

Jeanette wrote:Hallois! Så at du ba asker-anders legge ut link til Bike-profilen om meg. Jeg har scannet spalten om du vil ta en titt, er på s. 230 i bloggen min :)
Hei du, ja gjerne, skal ta en titt med en gang ;-)
-Carboy-
User avatar
Fredr1kh
Posts: 220
Joined: 02 Sep 2008 21:46
MC: 1982 Yamaha XJ650RJ Seca
1986 Yamaha XJ900

[x]Honda NS125RR,

Re: Carboy

Post by Fredr1kh »

carboy wrote: Politiet brukte en splitter ny MB C-classe, ingen antenne på taket og ikke ekstra lys, hvem i H**** skulle skjønne det var sivil, så selv senket jeg fartsgrensa litt, sellom det var vanskelig (burde være 110-120km på veier som E-18)
hvordan syns du nye stilen på mercedes C-klasse er da??
helt enig angående 110-120 grense på E-18

får slå oss sammen oppover/bortover til tyrigrava da, sammen med supermons eller noe da..
får vel ta en tur innom horten når du er der og.

men det blir ikke før om noen uker isåfall....
carboy
Posts: 1288
Joined: 16 Feb 2008 16:07
Location: Hokksund

Re: Carboy

Post by carboy »

Hvordan jeg synes ny C-classe er?
Synes den er egentlig ganske fin, men den har en litt merkelig stil over seg til og være helt ny, også klarer jeg ikke "ræva" og lyktene på den helt, smak sak kanskje men ;-)

Ja, er bare og si ifra om tur vettu, slenger meg på om jeg kan jeg, har ikke vært på grava heller så.


I dag har jeg kjørt rundt 50-55 mil trur jeg, gjort MASSE viktige ting som jeg skulle, og kjørt og kost meg i tillegg, snakka med masse mc folk, og har vell egentlig hatt en bra dag, men Fy rakkern og varmt det har vært :evil:

Selfølgelig klarte jeg ikke og ta bilder, siden jeg bare har kjørt og prata i hele dag :P

Og før jeg skulle til horten igjen tok jeg turen innom yamaha i drammen og pratet med en veldig hyggelig kar, og fikk sett litt på noen sykkler, ser "desverre" ut som om jeg bare MÅ klare og Låne penger og få kjøpt meg mellom klasse, Har veldig lyst på R6 eller GSX-R 600, synes disse sykklene takkler mine behov, innen modell, pris, alt innen kjøring osv... selfølgelig så er en italiener kremen av kremen, men ser ut som om det heller blir noe annet som neste bike.
Yamaha Fazer og XJ6 er også alternativer, eller så kan det rett og slett hende at jeg må klare meg med noen eldre og rimeligere.

Etterpå tenkter jeg turen tar utover mot Løvås motor, for og se hvor det ligger, trenger blant annet en ny hjelm og noen sykkler og sikle på.

Carboy
-Carboy-
carboy
Posts: 1288
Joined: 16 Feb 2008 16:07
Location: Hokksund

Re: Carboy

Post by carboy »

Har ikke vært noe aktiv her, siden er litt lei av og skrive, men har hatt noen herlige dager og har stor kost meg, har blant annet kjørt masse sykkel med kammeraten min, og bare i dag har vi vell kjørt 30-40 mil.

Må nesten bare fortelle en liten ting fra i stad, jeg var ute på hof og skulle sjekke litt utstyr, og så var det en morsom og hyggelig kar der som jeg begynte og snakke med og etterpå så vi på sykkelen hans og jeg ble helt måløs, heeeeeelt klart drømme sykkelen, og det mener jeg, når tung sykkel står på lista blir det en sånn en, dette var da en 2008 mod aprilia RSV 1000 som var strøken og hadde de riktige fargene og dekalene, denne hadde også effektanlegg og sota vindskjerm og masse annet snadder, ohilens(standar) osv... og så sa han at jeg skulle sette meg på den og se om jeg fant en riktig kjørestilling, og uten og overdrive så var kjørestillingen helt etter min smak, jeg satt skikkelig behagelig og kunne tilbringe mye lengre tid på denne en noen andre R-sykkler som jeg har prøve sittet hitill, og selfølgelig sa han at jeg skulle starte sykkelen, og det var da jeg virkelig trakk på smilet, og herregud for en lyd og et monster =D>

Og ja, jeg er misunnelig på alle som har et sånt beist.


Har også tenkt mye mer på mellom tung sykkel, jeg hadde kommet til at jeg ikke ville få råd, men skal gjøre alt jeg kan får og få råd, så får vi se hva som skjer, jeg og kammeratene min har sett på mange sykkler som kunne være aktuelle, men har fått litt smaken for Aprilia Pegaso factory, og så deretter gå over til aprilia dorsoduro 750 eller RSV om noen år :roll: \:D/

Kommer til og legge ut masse bilder senere (som om jeg ikke har sakt dette før)
-Carboy-
carboy
Posts: 1288
Joined: 16 Feb 2008 16:07
Location: Hokksund

Re: Carboy

Post by carboy »

Kunne gjerne tenkt meg en tur på grava snart, noen som har lyst om ikke så veldig lenge? :)

Send gjerne en PM eller no
-Carboy-
User avatar
Galilee
Posts: 938
Joined: 16 Oct 2006 21:24
MC: 2013 Ducati Multistrada S Granturismo
Location: Horten

Re: Carboy

Post by Galilee »

Tyrigrava kro er stengt fra 10 til 26 juli.

...men det går sikker an å kjøre dit likevel.
--
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
Post Reply