LinnSurion - Ja, jeg lever ennå... Nå med bevis! (bilder)

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
Banditbiker
Posts: 3853
Joined: 26 Apr 2005 19:41
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Post by Banditbiker »

.
Last edited by Banditbiker on 17 Oct 2008 01:07, edited 1 time in total.
coolfantaman
Posts: 118
Joined: 28 Apr 2005 23:54
Location: Egersund

Post by coolfantaman »

et fiiint glis du hadde der i garasjen. Er fint at det er flere som velger cruisere og ikke R sykler. selv om det blir R sykkel på meg senere i livet. Nyt de første turene.
Honda - The Power Of Dreams

Kjører Honda Shadow 125 ccm
User avatar
Furre
Posts: 518
Joined: 26 Apr 2005 12:40
MC: MV Agusta F4
Location: Oslo

Post by Furre »

LinnSurion wrote:Takk, takk og atter takk. Når jeg var å øvelsekjørte møtte jeg noen gutter i klassen som kjørte mopeder, det var ubetalelig. Det med lappen ja... Har bursdag 12. Juni, men jeg må stå i kø for å begynne på mc-teorien, det er så fullt :( Jaja...
Linn, du kan ta teorien inntil 3mnd før du fyller 16 :wink: blir lettere og da fokusere på selve oppkjøringen med teorien bak deg :D
Tore^NSR
Posts: 1467
Joined: 17 May 2005 21:19

Post by Tore^NSR »

Furre wrote:
LinnSurion wrote:Takk, takk og atter takk. Når jeg var å øvelsekjørte møtte jeg noen gutter i klassen som kjørte mopeder, det var ubetalelig. Det med lappen ja... Har bursdag 12. Juni, men jeg må stå i kø for å begynne på mc-teorien, det er så fullt :( Jaja...
Linn, du kan ta teorien inntil 3mnd før du fyller 16 :wink: blir lettere og da fokusere på selve oppkjøringen med teorien bak deg :D
jeg fikk beskjed at jeg kunne ta den 6 månder før...Regner det gjelder med alle :lol:
User avatar
Furre
Posts: 518
Joined: 26 Apr 2005 12:40
MC: MV Agusta F4
Location: Oslo

Post by Furre »

kan hende de har byttet på det, var hvertfall 3mnd før når jeg tok lappen, ifjord altså :p
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Post by Winalot »

Furre wrote:kan hende de har byttet på det, var hvertfall 3mnd før når jeg tok lappen, ifjord altså :p
hmm, merkelig.... Var 6 måneder når jeg tok den, var også i fjor :?
Image
User avatar
Sirupsnapp
Posts: 81
Joined: 19 May 2005 18:40
Location: Eid - S&F - Vestlandet

Post by Sirupsnapp »

Herlig sykkel du har der! Har tilbakelagt et par mil på en sånn, var nydelig solskinnsvër/m blå himmel og hele pakka, sittret faktisk i kroppen stort sett hele tiden,
-Fra 5000 rpm og oppover steg smilet i takt med motoren :P
Rape me if I'm wrong - Hakuna Matata

Rieju Spike 2004mod til salgs med Tecnigas eff. anlegg, turtallsperre og drevsett. 18tusen. PM for mer ønskelig info =)
User avatar
LinnSurion
Posts: 614
Joined: 26 Apr 2005 15:20

Post by LinnSurion »

Halla. Lenge siden jeg har vært på nå. Internett har forsvinni så nå skal jeg bruke noen timer på å lese postere jeg har gått glipp av. Har øvelsekjørt endel nå. Men har ennå ikke tatt mc-teorien, det har vært fullt over alt. Skal begynne 5. Juli.
"I have many skills"
Nothing says "I love you" like a dorullnisse
User avatar
LinnSurion
Posts: 614
Joined: 26 Apr 2005 15:20

Post by LinnSurion »

Driver å lager ny hjemmeside nå på piczo... Er ikke helt ferdig ennå men http://www.roadqueen.piczo.com sjekk ut og si hva dere mener... helst ros :)
"I have many skills"
Nothing says "I love you" like a dorullnisse
Æ'ndalitten
Posts: 1209
Joined: 25 Apr 2005 23:24
Location: Æ'ndal

Post by Æ'ndalitten »

AARGHH!!!! POPUP!!!! :evil: :evil: :evil:
User avatar
ChristR
Posts: 1381
Joined: 26 Apr 2005 20:41
Location: Fredrikstad
Contact:

Post by ChristR »

Æ'ndalitten wrote:AARGHH!!!! POPUP!!!! :evil: :evil: :evil:
Wee!!! Popup blocker!!! 8) 8) 8)
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
User avatar
LinnSurion
Posts: 614
Joined: 26 Apr 2005 15:20

Post by LinnSurion »

Nå har jeg og ei venninne tatt opp kampen mot "fjortisser" og "bærter". Les mer her: http://www.piczo.com/roadqueen?g=11524081
"I have many skills"
Nothing says "I love you" like a dorullnisse
User avatar
LinnSurion
Posts: 614
Joined: 26 Apr 2005 15:20

Post by LinnSurion »

Nå har jeg da vært i Larvik og tatt mc-teorien... Tok den på P.C. Kjøreskole. Kjempekoslig og dyktig mc-lærer der. Nesten frista å ta kjøretimer der å. Men nå må jeg bare lese, så komme meg opp til biltilsynet for å ta prøve, og bestå det selvfølgelig.
"I have many skills"
Nothing says "I love you" like a dorullnisse
User avatar
Cartman
Posts: 814
Joined: 23 Apr 2005 14:21
Location: Stavanger

Post by Cartman »

Noen spesiell grunn til at dere tok der nede?? :roll: (noe jeg ikke har fått med meg kanskje..)
User avatar
LinnSurion
Posts: 614
Joined: 26 Apr 2005 15:20

Post by LinnSurion »

Var ikke plass til meg i Porsgrunn eller Skien... Alt var enten fullt eller så var de ferdige...
"I have many skills"
Nothing says "I love you" like a dorullnisse
Post Reply