vel trenger mang i grunn noe stør enn en 125cc da, nei.. var ikke d som var poenget... hadde vert like kiipt for en med hayabusa om jeg kjøre like fort som han..
Trulso wrote:vel trenger mang i grunn noe stør enn en 125cc da, nei.. var ikke d som var poenget... hadde vert like kiipt for en med hayabusa om jeg kjøre like fort som han..
Åssen skal du få til å kjøre like fort som en hayabusa med en tuono 125?
Trulso wrote:vel trenger mang i grunn noe stør enn en 125cc da, nei.. var ikke d som var poenget... hadde vert like kiipt for en med hayabusa om jeg kjøre like fort som han..
Åssen skal du få til å kjøre like fort som en hayabusa med en tuono 125?
hehe var ikke d jeg mente:P men på papire lissom så er d jo ingen som kan kjøre fortere enn 100 i norge. men, bare de at du vet at d går ann d som teller:P
Ja, selv om du er Ghost Rider med blodtrimmet Hayabusa, så vil du fortsatt ikke ha lov til å kjøre fortere enn 110 (kommer snart inn fra Gardermoen til Oslo), og da kan en Tuono holde følge med deg. Tror nok det var det han mente. Ikke at han villa klare å kjøre på linje med en Hayabusa om den ville vise muskler.
Kjøretøy:
¤Aprilia Sr 50 Ditech 2002-modell (på deltid)
nei, men vi kunne godt fått doblet HK eller no slikt, farten blir bare en "bieffekt"
Det ville jo bare vært dumt at vi måtte ha langkjøring, forbikjøring oppkjøring osv og betale i dyre dommer, mens dere skal bare kunne ta "den lette lappen" og akse/kjøre like fort som oss
Winalot wrote:nei, men vi kunne godt fått doblet HK eller no slikt, farten blir bare en "bieffekt"
Det ville jo bare vært dumt at vi måtte ha langkjøring, forbikjøring oppkjøring osv og betale i dyre dommer, mens dere skal bare kunne ta "den lette lappen" og akse/kjøre like fort som oss
jeg hadde ikke hatt noe imot å ha en maksgrense på 25 hk eller noe slikt, selv om at jeg da tror at vi "ødelegger" hele systemet, iogmed at mellomklasse ikke er så veldig langt ifra