TDK

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Post by TDK »

Winalot wrote:
TDK wrote:Bah, sitter på skolen nå... Dritkjedelig....

Har PPA, elevbedrift og har ikke noe å gjøre... :x
PPA? :?

vi har ikke hatt noe å gjøre i en halv måned vi, sitter og ser film og styr :wink:
Litt inaktiv blogg i det siste, men det skal gjøres noe med...

PPA = Praktisk prosjektarbeid. Elevbedrift = Sier vel seg selv.....

Jeg og en kamerat har laget en liten skolebedrift; Kjøpt en manuell varmepresse til 12000 + t-skjorter/musematter/gensere og trykkeark med kantina sitt overskudd.

Vi har solgt t-skjorter/gensere/musematter med egenvalgte trykk til 60/180/50 kr. Vi har nesten tjent opp igjen pressen, tro det eller ei. Nå er det litt tørt med bestillinger ettersom skolen er ferdig hvert øyeblikk og bedriften overføres til nåværende 9. klassinger som skal bringe bedriften videre. Må bare si at vi ikke har tjent et rødt øre selv... Men fikk 5 i karakter da...

Har også fått vite mange karakterer. Så jeg håper jeg kommer inn på Asker Videregående allmenn...

Norsk skriftelig: 5
Norsk muntlig: 4
Nynorsk (:(): 4
Matte :6
Natur/miljø:5
Gym:5
Engelsk skriftelig:4
Engelsk muntlig:5
Samfunnsfag:5
Kunst/Håndtværk:4
Musikk:4
KRL:4

Snitt: 4,583

Hihi, beste snittet jeg noensinne har hatt, og jeg har ikke jobbet hjemme en pokkers gang i hele år...
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Axxeman
Posts: 424
Joined: 30 Apr 2005 17:55
Location: Tromsø

Post by Axxeman »

Grattis det var noen imponerende karakterer ;)
Du kommer nok inn hvor enn du vil :wink:
Het Porsche på NMCF
Medlem nr. 100
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Post by Winalot »

wow, er helt paff her jeg :?

du står bedre til enn meg iallefall :roll:
Image
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

Så jævla bra... er mye bedre med normal skole... har sånn dritt demonstrasjons skole hvor du må ta ansvar for å få bra karakterer, dette passer ikke meg så jeg har minus i snitt :P men pp karakteren teller jo ikke uanset da du søkler på vidregåenden :D
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Post by TDK »

Kriz wrote:Så jævla bra... er mye bedre med normal skole... har sånn dritt demonstrasjons skole hvor du må ta ansvar for å få bra karakterer, dette passer ikke meg så jeg har minus i snitt :P men pp karakteren teller jo ikke uanset da du søkler på vidregåenden :D
Fornøyd med karakterene iår :D

Faktisk flere kamerater som har bedre, noen over 5 i snitt. Ingen av disse bryr seg veldig om skolen og gjør lekser og slikt... Har sikkert snille lærere elr no, kommer sikkert til å få sjokk på videregående...

Siste ordinære skoledag imorgen!

Idag var vi i Oslo med skolen, og jeg møtte opp på Asker togstasjon kl kvart på 8, for å nå toget 7.55.
Når vi kom frem til oslo (20 min) gikk vi til stortinget der vi skulle få en omvisning. Vel fremme på baksiden av bygget snakker vi med en kar gjennom en intercom som sier at det ikke står noen Borgen skole (min) på lista... Gjett hva, vi slipper ikke inn! :cry:

Resten av dagen hadde vi ''rebus'' i Oslo der vi skulle løpe rundt og finne fakta om byen (turist opplegg :?) osv.

Jeg, kameratene og jentene satte oss inn på en kafe, svarte på alle spørsmålene vi kunne i hue og vasa rundt i byen på butikker resten av dagen... :wink:
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

Hvorfor gidde å gjøre noe i det hele tatt? du har jo allerede fått karakterene, så du kan jo ikke gå ned :P
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Post by TDK »

Kriz wrote:Hvorfor gidde å gjøre noe i det hele tatt? du har jo allerede fått karakterene, så du kan jo ikke gå ned :P
I know, gjorde ikke en shit idag selv, fikk en jente i klassen til å skrive alt for meg :P

Lax dag igrunn.... :wink:
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

Åssen kom dere til oslo? faen vi får jo faen ikke noen penger å bruke på avslutnings turen.. og slutter dere nå?? wtf vi slutter om 2 uker vi :shock:
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Post by TDK »

Kriz wrote:Åssen kom dere til oslo? faen vi får jo faen ikke noen penger å bruke på avslutnings turen.. og slutter dere nå?? wtf vi slutter om 2 uker vi :shock:
Vi tok tog til oslo. Tar 15-20 min.

Vi slutter også om 2 uker, men siste ordinære skoledag var idag. Leverte inn bøkene osv...
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
User avatar
ChristR
Posts: 1381
Joined: 26 Apr 2005 20:41
Location: Fredrikstad
Contact:

Post by ChristR »

Kriz wrote:Åssen kom dere til oslo? faen vi får jo faen ikke noen penger å bruke på avslutnings turen.. og slutter dere nå?? wtf vi slutter om 2 uker vi :shock:
Er det ikke sånn regel nå også da? At ikke skolen kan kreve inn penger fra foreldrene? Det var det hos oss iallefall...
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Post by TDK »

ChristR wrote:
Kriz wrote:Åssen kom dere til oslo? faen vi får jo faen ikke noen penger å bruke på avslutnings turen.. og slutter dere nå?? wtf vi slutter om 2 uker vi :shock:
Er det ikke sånn regel nå også da? At ikke skolen kan kreve inn penger fra foreldrene? Det var det hos oss iallefall...
Hos åss også, må være frivillig...
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
User avatar
ChristR
Posts: 1381
Joined: 26 Apr 2005 20:41
Location: Fredrikstad
Contact:

Post by ChristR »

Kjipt, for det er alltid noen som ikke gidder å levere penger...
Komunist regel.. :P
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Post by TDK »

ChristR wrote:Kjipt, for det er alltid noen som ikke gidder å levere penger...
Komunist regel.. :P
Jepp, irriterende...

Er alltid den reglen som sørger for at vi aldri får en jævla skoletur bortsett fra lame togturer til oslo og teaterturer til sandvika for å se på Knut Hamsun :twisted:
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
User avatar
ChristR
Posts: 1381
Joined: 26 Apr 2005 20:41
Location: Fredrikstad
Contact:

Post by ChristR »

TDK wrote:
ChristR wrote:Kjipt, for det er alltid noen som ikke gidder å levere penger...
Komunist regel.. :P
Jepp, irriterende...

Er alltid den reglen som sørger for at vi aldri får en jævla skoletur bortsett fra lame togturer til oslo og teaterturer til sandvika for å se på Knut Hamsun :twisted:
Ifjor fikk vi tur til telemark, mens alle andre dro til polen.. :(
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Post by TDK »

ChristR wrote:
TDK wrote:
ChristR wrote:Kjipt, for det er alltid noen som ikke gidder å levere penger...
Komunist regel.. :P
Jepp, irriterende...

Er alltid den reglen som sørger for at vi aldri får en jævla skoletur bortsett fra lame togturer til oslo og teaterturer til sandvika for å se på Knut Hamsun :twisted:
Ifjor fikk vi tur til telemark, mens alle andre dro til polen.. :(
Telemark? LOL! :lol:

Det er status! :smt046
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Post Reply