Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
User avatar
Snikkeren
Moderator
Posts: 2506
Joined: 31 May 2010 01:03
MC: KTM 690 Enduro R 2022
Contact:

Re: NMCU trenger støtte.

Post by Snikkeren »

Jeg personlig har ingen ønske om å diskutere denne fyren, men jeg skjønner godt hvorfor noen føler for å komme med sleivspark innimellom. Men jeg leser disse kommentarene med et glimt i øyet, og er rimelig sikker på at det er ment som en spøk.

Du har vært moderator på den andre siden, akkurat som meg, og da har du også lest i internforumet. Da kan du ikke være i tvil om at han leser her.

Du nevnte jo at han ikke var her og ikke har mulighet til å svare. Vel, flere av de det gjelder har ikke mulighet til å poste noe på det andre forumet.



Sent from my iPhone using Tapatalk
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by tshansen »

Flyttet de siste postene i NMCU tråden hit! Her kan dere diskutere regimet "der borte" så mye dere gidder :thumleft

Hva som er drøy kost for noen er normal frokost for andre.
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Bjerknez

Re: NMCU trenger støtte.

Post by Bjerknez »

Snikkeren wrote:Jeg personlig har ingen ønske om å diskutere denne fyren, men jeg skjønner godt hvorfor noen føler for å komme med sleivspark innimellom. Men jeg leser disse kommentarene med et glimt i øyet, og er rimelig sikker på at det er ment som en spøk.

Du har vært moderator på den andre siden, akkurat som meg, og da har du også lest i internforumet. Da kan du ikke være i tvil om at han leser her.

Du nevnte jo at han ikke var her og ikke har mulighet til å svare. Vel, flere av de det gjelder har ikke mulighet til å poste noe på det andre forumet.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Har du eller andre her lest noe lignende om dere selv på den andre siden i åpent forum? Jeg er ganske sikker på at slikt ikke hadde blitt tolerert der borte.

Det er også veldig mye jeg kan si med "glimt i øyet", men som helt klart oppfattes helt annerledes hvis jeg sier det offentlig. Dårlige vitser som går ABB i favør har jeg hørt flere av. Mange av dem er morsomme også. men jeg skjønner da såpass at slike vitser ikke passer i det offentlige rom. Vertfall ikke på mange år ennå.

Hvem er det som ikke har mulighet til å registrere seg der borte? Er da umulig å sperre noen helt ute. Kan man ikke bare registrere seg med ny e-postadresse da?
Bjerknez

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by Bjerknez »

LordShaft wrote:Flyttet de siste postene i NMCU tråden hit! Her kan dere diskutere regimet "der borte" så mye dere gidder :thumleft

Hva som er drøy kost for noen er normal frokost for andre.
Sorry... så ikke denne før nå. Flytter du min også? :redface
User avatar
Tommas
Posts: 5892
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: NMCU trenger støtte.

Post by Tommas »

Bjerknez wrote:Forventet for all del ikke noen heiagjeng her og den totale ignoreringen ble jeg ikke overrasket over.
Du må ikke bli lei deg om ting blir ignorert mellom 00:00 og 06:00, det er utenfor lesetiden til de fleste her 8)

Når det gjelder den kommentaren, så tror jeg vel du også kan være enig i om du kjenner etter at det er fint lite slikt på forumet her? Så en liten slenger i ny og ne tåler man vel uten at det er rovdyrmentalitet av den grunn?

Helt åpenbart et sleivspark, men det er hverken noen trend eller en daglig foreteelse her inne. Og godt er det...
Bjerknez

Re: NMCU trenger støtte.

Post by Bjerknez »

Tommas wrote:
Bjerknez wrote:Forventet for all del ikke noen heiagjeng her og den totale ignoreringen ble jeg ikke overrasket over.
Du må ikke bli lei deg om ting blir ignorert mellom 00:00 og 06:00, det er utenfor lesetiden til de fleste her 8)

Når det gjelder den kommentaren, så tror jeg vel du også kan være enig i om du kjenner etter at det er fint lite slikt på forumet her? Så en liten slenger i ny og ne tåler man vel uten at det er rovdyrmentalitet av den grunn?

Helt åpenbart et sleivspark, men det er hverken noen trend eller en daglig foreteelse her inne. Og godt er det...
Det er nettopp det jeg mente Tommas. Altså at det var et "sleivspark". Poenget var at jeg syntes akkurat dette sleivsparket var litt i overkant til onkel å være. Selv om det var en smule sarkasme blandet med bittelitt ironi.

jeg vet at ikke onkel er menneskevond og det er vel svært få av oss som er det, vertfall i virkeligheten.

EDIT:
Uansett, min mening er postet. De fleste er sikkert uenig med meg og det er helt greit. Case closed for min del også. :thumleft
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: NMCU trenger støtte.

Post by tshansen »

Bjerknez wrote: EDIT:
Uansett, min mening er postet. De fleste er sikkert uenig med meg og det er helt greit. Case closed for min del også. :thumleft
Det er greit det, men du må nok forvente å bli hengt litt på knaggen for en del av disse uttalelsene. For du viser ingen eller liten forståelse for at en del brukere ble så forbanna som de var den gangen.

Du er livredd for å si noe negativt om styringsmåten, eller noe som er blitt gjort fra det andre holdet som du selv bidro til. Det bør jo ringe en klokke når så mange oppegående mennesker reagerer såpass kraftig. Du pøser ut med synsinger og meninger uten å egentlig ha full forståelse for begge leirer. Å jeg kan referere til min egen sak der inne som gjorde at jeg kuttet alle bånd å stablet mc-forumet på bena igjen. Det er jo ikke verre enn å lese de 3 siste sidene i bloggen min der borte. Så får du en liten innsikt i hva det dreier seg om.

Jeg har ingen interesse av å diskutere personer, men forvent å bli opplyst om min ærlige mening når jeg møter dere :D :thumleft
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Bjerknez

Re: NMCU trenger støtte.

Post by Bjerknez »

LordShaft wrote:
Bjerknez wrote: EDIT:
Uansett, min mening er postet. De fleste er sikkert uenig med meg og det er helt greit. Case closed for min del også. :thumleft
Det er greit det, men du må nok forvente å bli hengt litt på knaggen for en del av disse uttalelsene. For du viser ingen eller liten forståelse for at en del brukere ble så forbanna som de var den gangen.

Du er livredd for å si noe negativt om styringsmåten, eller noe som er blitt gjort fra det andre holdet som du selv bidro til. Det bør jo ringe en klokke når så mange oppegående mennesker reagerer såpass kraftig. Du pøser ut med synsinger og meninger uten å egentlig ha full forståelse for begge leirer. Å jeg kan referere til min egen sak der inne som gjorde at jeg kuttet alle bånd å stablet mc-forumet på bena igjen. Det er jo ikke verre enn å lese de 3 siste sidene i bloggen min der borte. Så får du en liten innsikt i hva det dreier seg om.

Jeg har ingen interesse av å diskutere personer, men forvent å bli opplyst om min ærlige mening når jeg møter dere :D :thumleft
Har du forståelse fra begge leire?

Jada.. å bli hengt på knaggen gjør meg svært lite. Jeg hadde nok holdt kjeft hvis jeg ikke ville bli steinet i en gapestokk :lol: Så "livredd" er jeg nok ikke.

Tror jeg stopper der mens leken er god for min del. Er viktig å fylle livet med andre ting også :thumleft
User avatar
jhn
Posts: 2065
Joined: 10 Nov 2008 01:25
MC: Suzuki V-Strom
HD sportster 883

Re: NMCU trenger støtte.

Post by jhn »

Bjerknez wrote:Å bruke bladet som dasspapir fordi det er en viss person avbildet synes jeg ble litt drøy kost fra en ellers oppegående onkel.

Jeg skjønner at PMS perioden sniker seg på for mange, men jeg synes det er lavmål med slike uttalelser. Det er nærmest gått en sport i å ikke like denne fyren.

Jeg henger meg vertfall ikke på den bølgen. Jeg har hatt mye med fyren å gjøre (jeg sier "fyren" fordi jeg ikke ønsker å flashe nicket til en fyr som uansett ikke er her inne, selv om de fleste vet hvem det er vi snakker om) og jeg har også kjørt noen turer samens med han og jeg kjenner meg rett og slett ikke igjen i de "grusomme" påstandene.

Så fort noen nevner denne fyren i en bisetning så slenger de fleste seg på som noen sultne rovdyr og blir med på skittkastingen. Jeg synes rett og slett det er litt lavmål. Dere har nå fått "frigjort" dere fra den andre siden og fått dette forumet opp og gå. Kan man ikke bare omfavne dette og spare seg for slike uttalelser?
Kjære mann ... du har jo selv ved flere anledninger påpekt at du er gøyal fyr som både stikker og tåler å bli stukket ... nå overreagerer du.
Jeg kan ikke huske at du tok deg like nær av at mange på "fyrens" forum omtalte hele ikkebike som lavpanna idioter o.l .
Du sier: "Så fort noen nevner denne fyren i en bisetning så slenger de fleste seg på som noen sultne rovdyr og blir med på skittkastingen. Jeg synes rett og slett det er litt lavmål."

"... de fleste ... " og "... som sultne rovdyr" Intet mindre altså?
Det virker nesten som om du tar dette litt for bokstavelig ... hvem ved sine fulle fem vil tørke seg i rassen med et stivt og glossy fotopapir?

... og så med det motivet?

Kom til å tenke på ... det står "på ubestemt tid" i frigjøringsvedtaket jeg fikk fra "fyren". Du som har vært i systemet, er det et slags råd som tar sånne saker opp til vurdering med jevne mellomrom? Er det noen som holder øye med oppførselen min? Tror du jeg etter "ubestemt tid" vil bli kontaktet av "fyren" for å bli tilbudt medlemskap igjen?
Gidder du å sjekke? ... du som har tilgang, mener jeg
JK95
Posts: 3560
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by JK95 »

Kan ikke alle legge det tullet der dødt en gang for alle? :-#
Bjerknez

Re: NMCU trenger støtte.

Post by Bjerknez »

jhn wrote:
Bjerknez wrote:Å bruke bladet som dasspapir fordi det er en viss person avbildet synes jeg ble litt drøy kost fra en ellers oppegående onkel.

Jeg skjønner at PMS perioden sniker seg på for mange, men jeg synes det er lavmål med slike uttalelser. Det er nærmest gått en sport i å ikke like denne fyren.

Jeg henger meg vertfall ikke på den bølgen. Jeg har hatt mye med fyren å gjøre (jeg sier "fyren" fordi jeg ikke ønsker å flashe nicket til en fyr som uansett ikke er her inne, selv om de fleste vet hvem det er vi snakker om) og jeg har også kjørt noen turer samens med han og jeg kjenner meg rett og slett ikke igjen i de "grusomme" påstandene.

Så fort noen nevner denne fyren i en bisetning så slenger de fleste seg på som noen sultne rovdyr og blir med på skittkastingen. Jeg synes rett og slett det er litt lavmål. Dere har nå fått "frigjort" dere fra den andre siden og fått dette forumet opp og gå. Kan man ikke bare omfavne dette og spare seg for slike uttalelser?
Kjære mann ... du har jo selv ved flere anledninger påpekt at du er gøyal fyr som både stikker og tåler å bli stukket ... nå overreagerer du.
Jeg kan ikke huske at du tok deg like nær av at mange på "fyrens" forum omtalte hele ikkebike som lavpanna idioter o.l .
Du sier: "Så fort noen nevner denne fyren i en bisetning så slenger de fleste seg på som noen sultne rovdyr og blir med på skittkastingen. Jeg synes rett og slett det er litt lavmål."

"... de fleste ... " og "... som sultne rovdyr" Intet mindre altså?
Det virker nesten som om du tar dette litt for bokstavelig ... hvem ved sine fulle fem vil tørke seg i rassen med et stivt og glossy fotopapir?

... og så med det motivet?

Kom til å tenke på ... det står "på ubestemt tid" i frigjøringsvedtaket jeg fikk fra "fyren". Du som har vært i systemet, er det et slags råd som tar sånne saker opp til vurdering med jevne mellomrom? Er det noen som holder øye med oppførselen min? Tror du jeg etter "ubestemt tid" vil bli kontaktet av "fyren" for å bli tilbudt medlemskap igjen?
Gidder du å sjekke? ... du som har tilgang, mener jeg
Som nevnt så har jeg sagt min mening og akter ikke å diskutere dette videre. Jeg har sagt min mening og dere har sagt deres. Da bør alle være fornøyde.

Det er intet problem å kontakte fyren hvis det er det du vil så det trenger du nok ikke meg til. Hvor lenge du er utestengt og eksakte grunner aner jeg ingenting om og ønsker heller ikke å legge meg opp i det. :thumleft
User avatar
Palma
Posts: 4749
Joined: 09 Oct 2015 19:20
MC: BMW R1150GS 2000mod. "Betty"
BMW F650GS 2001 Mod. "Litjkar'n" solgt 2018
BMW F650GS 2003 mod. "650'n" solgt 2018
BMW F800GS 2013 mod. "800'n"
Honda Crf250L 2020 mod.
Location: Tjura
Contact:

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by Palma »

Image

Dette lover godt for PMS-sesongen.. \:D/
User avatar
hakhap
Mr Illustrator
Posts: 2930
Joined: 06 Oct 2015 06:50
MC: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Location: Buskerud
Contact:

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by hakhap »

Ønsker å klage på at jeg egentlig ikke har så mye å klage på akkurat nå

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
" Tuono: Italian for Holy Crap this is Quick" - MCN
Youtube
Flickr
Instagram
Image
Bjerknez

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by Bjerknez »

Haha... jeg har nok pådratt meg nok annet å gjøre heldigvis så jeg skal nok ikke skape mange konfliktene her inne i tiden som kommer :lol:
User avatar
jhn
Posts: 2065
Joined: 10 Nov 2008 01:25
MC: Suzuki V-Strom
HD sportster 883

Re: NMCU trenger støtte.

Post by jhn »

Bjerknez wrote: Som nevnt så har jeg sagt min mening og akter ikke å diskutere dette videre. Jeg har sagt min mening og dere har sagt deres. Da bør alle være fornøyde.
Det er for så vidt greit nok, men du kan nesten ikke forvente at folk skal la være å reagere på sånne dustete greier. [-X
Post Reply