Winalot (den store moderatoren=)

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Hvite skal visst være "fint",etter det jeg har hørt. Det er standard på enkelte sykler.....
Image
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Boooring 8)
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Sa mannen med "Trå-ped". :twisted:
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Post by Winalot »

det hadde faktisk litt med gjennomsiktighet på dem også. Siden jeg ikke greie å skifte pæren bak ( :P ) så måtte jeg ha noen som var litt bedre på dette området. Derfor ble det dem, jeg hadde faktisk bestillt røde hvis det hjalp deg litt, men så ble det dem :wink:
Image
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Winalot wrote:det hadde faktisk litt med gjennomsiktighet på dem også. Siden jeg ikke greie å skifte pæren bak ( :P ) så måtte jeg ha noen som var litt bedre på dette området. Derfor ble det dem, jeg hadde faktisk bestillt røde hvis det hjalp deg litt, men så ble det dem :wink:
Er det så vanskelig å ta ut hele instrumentpakka? Jeg mener, det kan da ikke være annet enn 2-3 skruer som holder hele stasen? Wire,kanhende bakpå turteller og speedo.
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Jalmar
Posts: 7988
Joined: 26 Apr 2005 07:53

Post by Jalmar »

Det egentlige svaret på hvorfor det er grønne skiver, er selvfølgelig at han egentlig ønsker seg Kawa. :wink:
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Post by Winalot »

Desmo wrote:
Winalot wrote:det hadde faktisk litt med gjennomsiktighet på dem også. Siden jeg ikke greie å skifte pæren bak ( :P ) så måtte jeg ha noen som var litt bedre på dette området. Derfor ble det dem, jeg hadde faktisk bestillt røde hvis det hjalp deg litt, men så ble det dem :wink:
Er det så vanskelig å ta ut hele instrumentpakka? Jeg mener, det kan da ikke være annet enn 2-3 skruer som holder hele stasen? Wire,kanhende bakpå turteller og speedo.
hehe, jeg brukte tre timer på å demontere og montere og 5 min til å sette skivene på plass :lol:

Du må skru opp hele stasen bakfra, altså du må ta fra hverandre alt gjennom hele "urverket" før du kommer frem til skivene. Jeg sitter enda med tre skruer jeg ikke vet hvor skal :-s

Hehe, er mange fine kawa'er, men er ikke der yndlingssykkelen er :wink: Du skal få ha gamle og nye blå ifred for å si det slik...

Bare så alle vet det har jeg herved tatt opp kampen med jalmar sin blogg, bare 121 sider igjen nå folkens :smt033
Image
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Hæ-hæ-hæ..... Du har valgt å følge i store fotspor ! :lol:
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Ragnhild
Posts: 5368
Joined: 01 May 2005 18:01
MC: BMW R1200GS Adventure
Location: Ikke kjør fortere enn skytsengelen din flyr

Post by Ragnhild »

Hyggelig at du vil følge i våre fotspor, men kan du ikke vente til vi har gått ut av dem :wink:
Image
Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Vi ligger foran.....enda. Men ungdommen er jo så kjapp. :lol:
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Post by Winalot »

dere har et lite forsprang, den skal dere ha. Men jeg gir ikke opp for en liten bagatell (og 121 sider bare så det er sagt) :wink:

Kommer med en oppdatering snart, skal bare på skolen og jobb, så kommer jeg tilbake etter det :)
Image
Jalmar
Posts: 7988
Joined: 26 Apr 2005 07:53

Post by Jalmar »

Det er bra. Vi trenger litt konkurranse på blogg-fronten. Den yngre garde henger laaaaaangt etter. :roll:
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Vi gamle er eldst! :wink:
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Post by Winalot »

hehe, nå har jeg litt tid å avse (skoletid riktignok, men nok om det) :roll:

Jeg var innom optikeren for en halvannen uke siden, jeg har begynt å streve litt med å lese ting på avstand. Så jeg tenkte at dette var en fin ide, så kunne jeg bevise at alle tok feil. For jeg så nemlig helt fint [-(

veeel, det gikk ikke helt som den gode planen min skulle gå. Han satte meg i en stol og så skulle jeg se inn i et apparat. Deretter så skulle jeg se inn i et speil som hang en 2 meter foran meg, som skulle vise de tegnene jeg skulle se. På den første så skulle jeg se 4 firkanter med noen tegn inni. Det jeg så var en stor firkant og 4 firkantene inni (jeg så altså ikke tegnene inne i boksene overhodet :shock: ). Så da endte det opp med at jeg fikk en styrke på -1,0 på venstre og 0,75 på høyre.

Men da sa jeg at jeg ikke ville ha briller (sitter enda med minner fra barneskolen om hvordan alle med briller ble kalt brilleslange, fire øyne osv :roll: ), så jeg skulle prøve linser. Det er treningsopplegget jeg er på nå, for å prøve å bryte "barrieren" det er å ta på selve øyeeplet :?

Noen gode forlag til hvordan jeg skal få til dette? føler ikke det funker så veldig bra sammen med optikeren :roll:

Og nei, jeg er ikke linselus :P
Image
Jalmar
Posts: 7988
Joined: 26 Apr 2005 07:53

Post by Jalmar »

Jeg klarer ikke å ha noe innpå øyet. Ikke på vilkår!!!! Kjøp deg briller. La skjegget vokse og skaff deg runde briller med rustfri stålinnfatning. Da ser du ut som en akademiker. :shock:
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
Post Reply