over faktiskÆ'ndalitten wrote:Ikke fult dobbelt så mye men...pga. dårligere forbrenning og alt det der.
Samtlige 4-taktere = 11-14 hk
Nsr, rs og mito = 31-36 hk
Ikke for noen år tilbake.. er ikke sikker på om det var i fjord eller tiligere.. Eller er no dette jeg synes og ha lestÆ'ndalitten wrote:Ikke fult dobbelt så mye men...pga. dårligere forbrenning og alt det der.ChristR wrote:En 2t har dobbelt så mye effekt som en 4t på samme størresle.
4-takt er mye billigere i drift, da tenker jeg både på bensinforbruk og vedlikehold. Daelimens sittestilling gjør at den sannsynlighvis ikke blir for liten og trang i motsettning til RS som KANN bli for liten for en på din størrelse.Hawken wrote:4 taktere er jo mer bensingjerrige også, så får deg som bor i nærheten av byen passer det jo perfekt!
Får ikke å snakke om kjørestillingen på en Roadwin i forhold til Rs
Personlig liker jeg RS bedre enn Roadwin. Let litt etter andre gode tilbud før du bestemmer deg helt, det er mitt råd.
14HK skal den være levert med... bare en liten opplysning.Trulso wrote:hehe.. vel men er ikke 04 moden av Roadwin levert med 11 kh eller noe da
Ettersom totakterene blir plombert blir det jo helt bak mål og sammenligne dem.....Æ'ndalitten wrote:Men når det er snakk om lovlig kjøring med maks 15 HK, noe vi bør ta utgangspunkt i, har ikke en 2-takter dobbelt så mye kraft.
jeg sier det bare som det er. En 2-takts motor har over dobbelt så mye effekt som en 4-takt. Du kan vri å vende på det så mye du vil for min del.Æ'ndalitten wrote:Men når det er snakk om lovlig kjøring med maks 15 HK, noe vi bør ta utgangspunkt i, har ikke en 2-takter dobbelt så mye kraft.
Har ikke Varadero en liten plombe i eksosen? Jeg har bare hørt det en gang, er sikkert bare tull...Doffen wrote:jeg sier det bare som det er. En 2-takts motor har over dobbelt så mye effekt som en 4-takt. Du kan vri å vende på det så mye du vil for min del.Æ'ndalitten wrote:Men når det er snakk om lovlig kjøring med maks 15 HK, noe vi bør ta utgangspunkt i, har ikke en 2-takter dobbelt så mye kraft.
Ingen 125 4-takts motore er plombert.
Dårlig bunndrag... powerlag.. (som turbo lag)fux wrote:men hva er de dårlig sidene til 2 takter?2 takt er gammeldags, bensinslukere,turtallsavhengig pluss at det blir en jævlig lukt av deg etter att du har kjørt