Nedlastningsprogrammer,hva er best?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Eike_Oak wrote:Bruker StrongDC++ (DC++ hvor man kan laste ned samme fil fra flere personer samtidig, AkA Segment downloading)
Hvor i denne listen står det at man kan laste ned fra flere brukere samtidig ?
  • * Auto PC shutdown
    * Safe segmented downloading
    * Balloon tips about events
    * Target folders by file type
    * Fake detector
    * Filter in the user list
    * Filter of search results
    * Chat emoticons
    * New version check
    * Tool for getting TTH of any file
    * Slow downloads disconnecting
    * Transfer speed limiter
    * Magnet links support
    * Grouping search results by TTH
    * Customizable appearance
    * Display MP3 info before downloading
    Sounds
Kilde

Er bare nysgjerrig før jeg laster ned, for jeg bruker Revconnect og der står det faktisk:
Multiple Source Downloading
Download one file from multiple users at the same time without corruption! This can vastly improve your download speeds.
Eneste er at de versjonene jeg har prøvd av Revconnect har det vært MASSE bugs med, så jeg faller hele tiden tilbake til standard DC++ selvom den også har en del bugs i enkelte versjoner.

EDIT: Og de som sier at Bittorrent er så mye bedre fordi man kan lete opp de riktige filene på nettet før man laster ned, så har DC++ samme muligheten: DCmagnet.com \:D/
Eike_Oak
Posts: 1236
Joined: 27 Apr 2005 20:31

Post by Eike_Oak »

* Safe segmented downloading

Det er nedlasting av samme fil fra fler personer samtidig :)

Bruk SDC++, men den kan være litt slitsom når man ikke har stillt den inn ordentlig. f. eks. at øæå blir noen rare tegn
- Skyt her -
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Kunne de ikke bare skrevet det med én gang da :lol: :oops:
rmxråner
Posts: 178
Joined: 28 Apr 2005 12:11
Location: Negerland

Post by rmxrÃ¥ner »

hvor får man tak i strong dc++??
User avatar
ChristR
Posts: 1381
Joined: 26 Apr 2005 20:41
Location: Fredrikstad
Contact:

Post by ChristR »

LimeWire og Bitcomet. DC til nød.
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Axxeman
Posts: 424
Joined: 30 Apr 2005 17:55
Location: Tromsø

Post by Axxeman »

rmxråner wrote:hvor får man tak i strong dc++??
hvor får man tak i strong dc++??
Tror ChristR mente hva han brukte, ikke hvor man får tak i det! bare sånn btw :wink:
Het Porsche på NMCF
Medlem nr. 100
Gixxerman

Post by Gixxerman »

rmxråner wrote:hvor får man tak i strong dc++??
Da søker du på google som alle andre og vips så har du linken til en side hvor du kan laste ned :wink:
User avatar
haavard.ha
Posts: 284
Joined: 26 Apr 2005 19:17
Location: Rogaland - Karmøy

Post by haavard.ha »

Gixxerman wrote:
rmxråner wrote:hvor får man tak i strong dc++??
Da søker du på google som alle andre og vips så har du linken til en side hvor du kan laste ned :wink:
prøv http://www.yagoohoogle.com
2001 Aprilia RS 125
IGNiTiON
Posts: 194
Joined: 28 Apr 2005 15:52

Post by IGNiTiON »

00000000
Last edited by IGNiTiON on 06 Sep 2008 01:06, edited 1 time in total.
bla
User avatar
gsxr-(r)
Posts: 318
Joined: 29 Apr 2005 08:17
Location: Oslo

Post by gsxr-(r) »

[quote=http://www.yagoohoogle.com[/quote] haha! den var festlig! men er det noen som har fått tak i noen av de andre Gr2 filmene på nettet`?[/quote]
Ktm exc-r 530Sm. 2008mod.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Sitter her nå og prøver StrongDC++ og kan atter en gang konkludere med at det er en del bugs her også. Irriterende at de folka som lager disse programmene ikke gjør det litt mer skikkelig. StrongDC++ er hvertfall et ypperlig program med masse innstillingsmuligheter, men er nok neppe for folk uten litt peil.
Første jeg kan konkludere med er at Multiple sources er det bugs med i den nyeste versjonen jeg fant. Den virker sånn av og til, noe jeg også la merke til med Revconnect. Blir rett og slett irriterende til slutt når man antar at programmet av seg selv skal finne tilsvarende filer, og starte nedlasting fra flere, men så må man gjøre det manuelt selv. Da er hele meningen borte og det blir til at folk, inkludert meg selv, vender tilbake til standard DC++.

EDIT: og nå ble jeg kicka fra en hub med følgende melding:
Your client is banned from this hub by YnHub GUI because: Bad client in various areas, change client to either dc++ at http://dcplusplus.sourceforge.net/ or FulDC http://ful.dcportal.net/ your name or ip IS NOT banned, only the client.... change it and u will get back in at lund.sytes.net :)
EDIT2: Nå har jeg blitt kicka fra 4 hub'er og jeg får connection timout nesten hele tiden. Spesielt om jeg prøver å laste ned filelists.
Denne klienten vil jeg ikke anbefale. Fører bare til masse frustrasjon :smt119
User avatar
gsxr-(r)
Posts: 318
Joined: 29 Apr 2005 08:17
Location: Oslo

Post by gsxr-(r) »

ok.takk
Ktm exc-r 530Sm. 2008mod.
Eike_Oak
Posts: 1236
Joined: 27 Apr 2005 20:31

Post by Eike_Oak »

Gixxerman wrote:Sitter her nå og prøver StrongDC++ og kan atter en gang konkludere med at det er en del bugs her også. Irriterende at de folka som lager disse programmene ikke gjør det litt mer skikkelig. StrongDC++ er hvertfall et ypperlig program med masse innstillingsmuligheter, men er nok neppe for folk uten litt peil.
Første jeg kan konkludere med er at Multiple sources er det bugs med i den nyeste versjonen jeg fant. Den virker sånn av og til, noe jeg også la merke til med Revconnect. Blir rett og slett irriterende til slutt når man antar at programmet av seg selv skal finne tilsvarende filer, og starte nedlasting fra flere, men så må man gjøre det manuelt selv. Da er hele meningen borte og det blir til at folk, inkludert meg selv, vender tilbake til standard DC++.

EDIT: og nå ble jeg kicka fra en hub med følgende melding:
Your client is banned from this hub by YnHub GUI because: Bad client in various areas, change client to either dc++ at http://dcplusplus.sourceforge.net/ or FulDC http://ful.dcportal.net/ your name or ip IS NOT banned, only the client.... change it and u will get back in at lund.sytes.net :)
EDIT2: Nå har jeg blitt kicka fra 4 hub'er og jeg får connection timout nesten hele tiden. Spesielt om jeg prøver å laste ned filelists.
Denne klienten vil jeg ikke anbefale. Fører bare til masse frustrasjon :smt119
Du må bruke litt mer tid til å stille den inn, grunnen til at du blir kicket er at du ikke har stillt den inn til å emulere DC++, jeg er på de 5 største hubbene i DC-nettverket og blir aldri kicka pga. clienten
- Skyt her -
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Ja da hjelper du meg da kanskje... ? Har endret det jeg skjønte. Det er jo ingen hjelpetekst til hva som er hva, men jeg skjønner det meste, men litt hjelp skader ikke.

Btw, vil dette hjelpe på at jeg ikke får lastet ned noen filelister også, og at jeg bare får connection timeout ?

... og hvorfor funker ikke automatic download from multiple sources. Det er denne jeg er mest interessert i.
Eike_Oak
Posts: 1236
Joined: 27 Apr 2005 20:31

Post by Eike_Oak »

Gixxerman wrote:Ja da hjelper du meg da kanskje... ? Har endret det jeg skjønte. Det er jo ingen hjelpetekst til hva som er hva, men jeg skjønner det meste, men litt hjelp skader ikke.

Btw, vil dette hjelpe på at jeg ikke får lastet ned noen filelister også, og at jeg bare får connection timeout ?

... og hvorfor funker ikke automatic download from multiple sources. Det er denne jeg er mest interessert i.
Sure, har lagt deg til MSN nå
- Skyt her -
Post Reply