Hvilken sykkel skal jeg velge; NSR, CBR eller Aprilia?

Prat om lett MC.
Wright
Posts: 360
Joined: 07 May 2005 20:39
MC: Ducati 748 Bip 2002 modell Troy Bayliss
Location: Egersund , Rogaland

Post by Wright »

Doffen wrote:
Wright wrote:saklig og godt svart, du har aldri vært borti en mito tenker jeg, bare hørt en som har hørt en som har hørt 2 stk som oppi kopervik som er så dårlige pga begge 2 skjærte seg på likt, hehe :lol: hvis du vil vite noe om motorer som er holdbare, så ring til honda, og spør dem om nsr motoren, da vil du nok få sjokk :wink:
2 i venneflokken min hgar mito. En 97 modell (unskylt) og en 05. kan jo være fabrikasjonsfeil på 05'en, men hvis ikke er mito ganske skjør.
javel, kanskje d kan være noe han har gjort? eller så er d jo alltids noen "ulykkes" kjøretøy, d er ikke å komme ifra.

ang nsr, så klarer jeg ikke huske eksakt hva d var for noe pga d er over 2 år siden d skjedde... 2 av sykklene dette skjedde med var importert via honda forhandler tror jeg,brukte, og importøren/veksted ringte ned og fikk i beskjed om at på de litt eldre modellene var d svakheter som gjorde at motorene kunne gå i 1000 steiner, vært borti 3 stk d har skjedd med, må nesten ringe en honda forhandler og forhøre om d, for jeg gadd aldri bry meg så mye om d egentlig, så d var alt jeg fikk med meg :wink:
ikke ment som noe "stygt" mot nsr motoren, forholder meg bare til d jeg har blitt opplyst om, ellers syns jeg motorene er gode, ut ifra d jeg har hørt /lest på div forum om folk som aldri har hat prob med sine.
Post Reply