Hva med Derbi GPR a??

Prat om lett MC.
Post Reply
User avatar
Larz1
Posts: 298
Joined: 23 May 2005 18:18
MC: Honda XR 125
Location: Gran (Oppland)

Hva med Derbi GPR a??

Post by Larz1 »

Har en nabo som er drit fornøyd med sin, og er visst villig til å selge den til meg når den tid kommer. Noen som har finni no info om den el? :? Har leita, men siden den er helt ny, fant jeg bare bilde :( . Noen som har prøvd en el? Anbefalles, eller ikke? :?:
Bestod oppkjøring 18 juni - 2007!

Honda XR 125
Æ'ndalitten
Posts: 1209
Joined: 25 Apr 2005 23:24
Location: Æ'ndal

Post by Æ'ndalitten »

Vet bare at mopeden gir ballemos...
ellers er det bare å si at det er en 2-takter og 15HK (plombert ned).
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

Er lett å få 22hk i den ved å nappe ut en sikring.. men er veldig dyr sykkel da... går sikkert ned en god del i pris også
User avatar
Larz1
Posts: 298
Joined: 23 May 2005 18:18
MC: Honda XR 125
Location: Gran (Oppland)

Post by Larz1 »

Kriz wrote:Er lett å få 22hk i den ved å nappe ut en sikring.. men er veldig dyr sykkel da... går sikkert ned en god del i pris også
Koster ikke så mye mer ny, enn en rs da......Han sa at jeg kunne få den for en 40-50 tusen, men tror nok at jeg skal kunne få den hvis jeg møter opp med 37 tusen i henda ved døra hans :smt002 !!!!!!! Ekke det grei pris a`?
Bestod oppkjøring 18 juni - 2007!

Honda XR 125
User avatar
Larz1
Posts: 298
Joined: 23 May 2005 18:18
MC: Honda XR 125
Location: Gran (Oppland)

Post by Larz1 »

Kriz wrote:Er lett å få 22hk i den ved å nappe ut en sikring.. men er veldig dyr sykkel da... går sikkert ned en god del i pris også
Hvilken sikring forresten???
Bestod oppkjøring 18 juni - 2007!

Honda XR 125
Æ'ndalitten
Posts: 1209
Joined: 25 Apr 2005 23:24
Location: Æ'ndal

Post by Æ'ndalitten »

Den koster rett rundt 50 høvdinger ny..
User avatar
Larz1
Posts: 298
Joined: 23 May 2005 18:18
MC: Honda XR 125
Location: Gran (Oppland)

Post by Larz1 »

Æ'ndalitten wrote:Den koster rett rundt 50 høvdinger ny..
54.900 for å være nøyaktig;).....
Bestod oppkjøring 18 juni - 2007!

Honda XR 125
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Post by TDK »

GPR er jo en fin sykkel det. Ikke like mye effekt som NSR og RS fullpower, men 25 hester er nok det....

Personelig liker jeg ikke designet, og sadelen er betong.

Men hvis du liker sykkelen, er det ingen store minus, bortsett fra flisespikkeri, som hard sadel, støtete demping og speil som er for lite justerbare....

GPR er vel ca like rask som RS når begge har 15hk...
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

Hvem bryr seg om +-5 hester... hvis du liker sittestillingen og det ikke er noe dritt med den så burde su slå til.. prøv den en god lang tur og se om du liker den.. dette er er bra tilbud... veldig bra tilbud, vær litt skeprisk kan jo være no feil med den.. og den sikringa jeg snakker om er en plombering som bare var og dra ut... var hvertfal det jeg fikk høre fra den lokale derbi forhandlerene og han hadde vært på sånn møte så de ifra derbi fabrikken hadde kalt the "fuse" som betyr sikring.
User avatar
Larz1
Posts: 298
Joined: 23 May 2005 18:18
MC: Honda XR 125
Location: Gran (Oppland)

Post by Larz1 »

Kriz wrote:Hvem bryr seg om +-5 hester... hvis du liker sittestillingen og det ikke er noe dritt med den så burde su slå til.. prøv den en god lang tur og se om du liker den.. dette er er bra tilbud... veldig bra tilbud, vær litt skeprisk kan jo være no feil med den.. og den sikringa jeg snakker om er en plombering som bare var og dra ut... var hvertfal det jeg fikk høre fra den lokale derbi forhandlerene og han hadde vært på sånn møte så de ifra derbi fabrikken hadde kalt the "fuse" som betyr sikring.
KK....Tror ikke det er noe feil med den, og eieren er en god venn av meg, og bor liksom bare 5 meter unna meg, så hvis det er noe feil med den, tror jeg ikke han selger den til sin nærmeste nabo :smt002 Hvis du skjønner?;)
Bestod oppkjøring 18 juni - 2007!

Honda XR 125
User avatar
Larz1
Posts: 298
Joined: 23 May 2005 18:18
MC: Honda XR 125
Location: Gran (Oppland)

Post by Larz1 »

TDK wrote:GPR er jo en fin sykkel det. Ikke like mye effekt som NSR og RS fullpower, men 25 hester er nok det....

Personelig liker jeg ikke designet, og sadelen er betong.

Men hvis du liker sykkelen, er det ingen store minus, bortsett fra flisespikkeri, som hard sadel, støtete demping og speil som er for lite justerbare....

GPR er vel ca like rask som RS når begge har 15hk...
Speila er jo justerbare nok de da! Kan slå de inn, og ut, vri rundt og sånn....Er det noen som er enda mer justerbare en det dah?
Eieren selv sier også et sadelen er hard, men du får jo kjøpt puter(som IKKE ser så kult ut) men de kan jo brukes til turer, og ikke til råning å sånn...Eller hva?
Bestod oppkjøring 18 juni - 2007!

Honda XR 125
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

Hehe da får du jo et kjempe tilbud.. slå til før det er for sent.. men prøvd den noen mil først så du vet du liker sittestilling og komfort... merk deg hva som kan være ukomfertabelt: sete (hardt "gel" sete) og ekstrem sittestilling, litt dårlige dempere
User avatar
Larz1
Posts: 298
Joined: 23 May 2005 18:18
MC: Honda XR 125
Location: Gran (Oppland)

Post by Larz1 »

Siden alle prater om setet, har jeg noe å si: Man får jo kjøpt sånn pute man fester på!!!!!! :D
Bestod oppkjøring 18 juni - 2007!

Honda XR 125
Post Reply