4takter elr 2 takter

Prat om lett MC.
ATWindsor
Posts: 1296
Joined: 28 Apr 2005 10:17
MC: Suzuki SV650 2002

Post by ATWindsor »

Kriz wrote:gjør de? hvor kan jeg få dele syklene de har ??? :P
Racing-sykler (og biler) er "lagd for å gå istykker", dvs man prøver å presse de så mye at de akkurat ikke går istykker i løpet av ett løp. Så de motorene holder ikke lenge (antakelig ikke ett løp til engang). Tviler på at du vil ha en slik motor, veldig dyrt i drift.

AtW
User avatar
Furre
Posts: 518
Joined: 26 Apr 2005 12:40
MC: MV Agusta F4
Location: Oslo

Post by Furre »

VaraStreet wrote:http://www.europark.com/machines/ny-nsr500_2002.htm

180 hk og 131 kg :shock: :shock:
Er jo ikke så sykt, når Mission 1 og RC211 har 240+ hk fordelt på ca 140 kilo :wink:
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

ATWindsor wrote:
Kriz wrote:gjør de? hvor kan jeg få dele syklene de har ??? :P
Racing-sykler (og biler) er "lagd for å gå istykker", dvs man prøver å presse de så mye at de akkurat ikke går istykker i løpet av ett løp. Så de motorene holder ikke lenge (antakelig ikke ett løp til engang). Tviler på at du vil ha en slik motor, veldig dyrt i drift.

AtW
Bare kjøpe ny motor og kjøre pent.. og skifte stempel like ofte som en crosser :P
rmxråner
Posts: 178
Joined: 28 Apr 2005 12:11
Location: Negerland

Post by rmxrÃ¥ner »

Kriz wrote:
ATWindsor wrote:
Kriz wrote:gjør de? hvor kan jeg få dele syklene de har ??? :P
Racing-sykler (og biler) er "lagd for å gå istykker", dvs man prøver å presse de så mye at de akkurat ikke går istykker i løpet av ett løp. Så de motorene holder ikke lenge (antakelig ikke ett løp til engang). Tviler på at du vil ha en slik motor, veldig dyrt i drift.

AtW
Bare kjøpe ny motor og kjøre pent.. og skifte stempel like ofte som en crosser :P
skifta et stempel til kanskje 2000-3000kr hver 10ende time??
hvem ha ikke råd til det da :roll:
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

rmxråner wrote:
Kriz wrote:
ATWindsor wrote: Racing-sykler (og biler) er "lagd for å gå istykker", dvs man prøver å presse de så mye at de akkurat ikke går istykker i løpet av ett løp. Så de motorene holder ikke lenge (antakelig ikke ett løp til engang). Tviler på at du vil ha en slik motor, veldig dyrt i drift.

AtW
Bare kjøpe ny motor og kjøre pent.. og skifte stempel like ofte som en crosser :P
skifta et stempel til kanskje 2000-3000kr hver 10ende time??
hvem ha ikke råd til det da :roll:
Post Reply