CPI popcorn forgasser spørsmål?

Prat om moped & scooter.
Post Reply
kalinkamaen
Posts: 3
Joined: 17 Aug 2025 10:52
MC: Yamaha Aerox 2003 LC full trim

CPI popcorn forgasser spørsmål?

Post by kalinkamaen »

Heisan, jeg har et lite flaut spørsmål angående en CPI popcorn forgasser. Jeg skulle til å forandre høyden på nåla da delen på bildet under her popper ut. Jeg klarer ikke å forstå hvordan denne delen skal låse nåla på plass. Noen som har en forklaring eller bilde/video av hvordan den motenteres?

Image

Takk for svar, MvH Morten O
User avatar
mekkern
Posts: 5516
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: CPI popcorn forgasser spørsmål?

Post by mekkern »

den delen skal ligge flatt i bunnen av forgasserstemplet oppå clipset-så kommer spiralfjæra og holder alt på plass.

"v-een" skal ligge så du får tredd på gassvaieren.

Image
kalinkamaen
Posts: 3
Joined: 17 Aug 2025 10:52
MC: Yamaha Aerox 2003 LC full trim

Re: CPI popcorn forgasser spørsmål?

Post by kalinkamaen »

Takk for svar. :thumleft
Post Reply