Ducati Eiker i Fredrikstad er ikke konkurts. Det er båtavdelingen (Hydrolift?) de dreiv som er konkurs.Ambro wrote: ↑06 May 2025 15:17Er ingen Ducati forhandlere i Oslo. Har gått rykter i noen år nå om at noen skal prøve seg, men ikke blitt noe av det enda. AMD førte Ducati for mange år siden, men er i dag forhandler kun av Triumph og KTM.Vafler wrote: ↑06 May 2025 14:51 Takk igjen for alle svar. Blitt nye klokere (tror jeg) men siden jeg trenger alt med teskje, så har jeg et spørsmål til.
Jeg søkte lovøs auto Holmenstrand og det er 1t 10min unna meg. Ser at det kommer noen selgere som er i nærheten eller i oslo som selger Ducati. Hva syns dere om Ducati forhandlere som er i Oslo?
Eker hadde Ducati i Fredrikstad, men har gått konkurs (og hadde ubrukelig kundeservice mot slutten), Løvaas holder det godt i gang i Holmestrand. Ellers har du Sigma i Bergen og EBerg i Trondheim.
Dukker opp noen andre på kartet hos ducati https://www.ducati.com/se/sv/dealers men jeg har ikke hørt noe om disse verkstedene før, så uttaler meg ikke om det som er ukjent.
Erfaring med brukt Ducati
-
- MC: "Fant", 96 Cagiva Elefant 750
"Santa Lisa ll", 98 Ducati ST2
"Muninn" 03 Ducati Multistrada
"Kristine" 03 Ducati 999
73 Tempo corvette
Re: Erfaring med brukt Ducati
Re: Erfaring med brukt Ducati
Finnes ingen bedre måte å få fakta servert enkelt på internett enn å skrive noe som er feil.stoppitide wrote: ↑09 May 2025 16:30Mens du koker ytterligere en kanne kaffe og våkner litt igjen, så må jeg hjelpe deg littegrann...Ambro wrote: ↑06 May 2025 15:17 ....
Er ingen Ducati forhandlere i Oslo. Har gått rykter i noen år nå om at noen skal prøve seg, men ikke blitt noe av det enda. AMD førte Ducati for mange år siden, men er i dag forhandler kun av Triumph og KTM.
Eker hadde Ducati i Fredrikstad, men har gått konkurs (og hadde ubrukelig kundeservice mot slutten), Løvaas holder det godt i gang i Holmestrand. Ellers har du Sigma i Bergen og EBerg i Trondheim.
Dukker opp noen andre på kartet hos ducati https://www.ducati.com/se/sv/dealers men jeg har ikke hørt noe om disse verkstedene før, så uttaler meg ikke om det som er ukjent.
Eker driver vel som vanlig, slik de har gjort i mange år.
Sigma er i Haugesund.
Ducati Bergen (samme som Team Bergen eller noe sånn)
Eberg i Trondheim.
Sogn Motor (verksted)
Det forhandlersøket du linker til er i Sverige.
Svart kaffe, ikke fløte eller sukker!
Var nok litt surrete mens jeg prøvde å hale sammen noen fakta her, men at nettsiden er svensk har da ingen ting med saken å gjøre, viser jo fint oversikt over de norske forhandlerne likevel...