Nå kan ikke jeg så mye om denne typen ombygging, jeg driver ikke med slikt (pr i dag...), men der er et par ting jeg ser som er direkte forskjell som jeg går ut fra kan ha noe å si. Samtidig, er man flink nok til å bygge om finner man helt sikkert løsninger
Din Triumph har kjede på høyre side og skivebrems på venstre side (bakhjul). KTM har kjede på venstre side og skivebrems på høyre. Kan være det er nok å snu felgen, men det spørs vel også hvor langt ut fra felgen både drev og skive sitter, om dette passer med din. Samtidig er din utstyrt med 230mm skive bak og KTM har 280mm skive, så der er en missmatch, men kan muligens enkelt bygges om?
På forhjulet så er de relativt like med 43mm dempere, så om du da kjøper nytt alt fra dempere, bremser, hjul osv så burde det i teorien bare være å montere på, må muligens ha litt lengre bremseslange siden du vil få lengre dempere. Men som sagt, i teorien.
Har du en KMT forhandler i nærheten som muligens har en slik på lager? Stikk innom å ta litt mål på komponenter som skal monteres nytt mot gammelt og se hva som evt er avvikende

Om det ikke er en nøyaktig slik modell så se om der er en annen som har samme felger, kanskje en annen har samme dempere?
KTM som flere andre er flinke til å bruke samme delene på flere sykler.