Har litt startproblemer med en Ducati Monster 600 (2001) som jeg lurte på om dere hadde innspill på.
Vasket sykkelen her om dagen, og har ikke fått start på den siden. Sist startet for et par uker siden uten problemer, da gikk den godt.
I forbindelse med at den ikke starter nå så har jeg lagt merke til en lyd som kommer fra under setet som jeg ikke har hørt før. Relèet til venstre (det gule) lager lyden (som vist på videoen som det er lenket til nederst i posten) når nøkkelen dreies om. Hva kommer dette av? Har den tatt kvelden? (Akkurat denne delen er noenlunde vanskelig å oppdrive / tar lang tid å bestille, så vil forsikre meg om at det er den som er problemet prayer )
Ellers
-Når sykkelen trillstartes så går den svært dårlig / stopper av seg selv / får ikke gasset. Kan tyde på et spenningsproblem? Dårlig kontakt en plass?
-Av og til fungerer lys (front/bak/blinklys/display) når jeg skrur om tenningen, og av og til ikke
-Alle sikringer er intakte
-Batteriet er OK / fulladet / god spenning. Også forsøkt å starte opp sykkelen med vedlikeholdslader koblet i - samme utfall
Takk for svar!! Hilsen håpløs ducatieier

Ps: Ser nå at ikke lastet opp video på dette forumet. Her er lenke: