En i 'samme leia', bare at denne slett ikke ligger høyt på lista over tips på god øl
Innis & Gunn Highland cask ale. 7.7%
Var ganske sikker på at den skulle være ok, så det ble med 10 stk hjem
dagen derpå ?
Vinmonopolet starter årets juleøl salg onsdag neste uke, 6. November. Listen over utvalget blir publisert fredag denne uken.
Kjerringa her har minst 200 julenisser som tas frem og fyller huset i desember og januar...skal til Sverige i morgen og kanskje jeg skal ta en tur innom Systembolaget etter noen juleøler...Spiritofwinter wrote: ↑28 Oct 2024 13:48Vinmonopolet starter årets juleøl salg onsdag neste uke, 6. November. Listen over utvalget blir publisert fredag denne uken.
Er vel ikke utenkelig at jeg kommer til å møte på polet i løpet av neste uke for å starte handelen av årets juleøl, men smakingen får vente noen uker. Den dagen jeg starter juleøl smakingen så starter fruen på pynting av huset til jul, så må være litt strategisk så jeg ikke må krangle om plassen på stuen med 30+ julenisser lenger enn nødvendig
Alternativt så starter jeg den dagen fruen kommer med første julepynten, ikke alltid godt å si hvem som holder ut lengst