Takk for svar Pelsen!
Du har simple lambda sonder som bare måler veldig nært støkiometrisk, støkiometrisk?
Og hva er bredbånd AFR måler?
Jeg har ikke lambdasonder, så jeg må stikke inn målerutstyr i potta bak, for å sjekke, og så stille opp eller ned i data programmet, ev. stille på lufteskruene.
På løvaas mente de at jeg godt kunne stille opp til 3-4% (spørs hvor lav tomgangen blir da
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
, jeg har jo ikke noe mulighet for å stille på tomgangen uten å demontere hele
![Whistle :plystre](./images/smilies/eusa_whistle.gif)
sykkelen igjen) Tomgangsskruen er forøvrig lik den på forgassere.
Men, etter jeg monterte to trange db killere bak i påtta, gikk tomgangen litt ned, og sikkert co litt opp også. Og hk noe redusert, tipper jeg. En slik lyddemper-kopp med 18 stk. 6mm. huller i, i hvert rør. ingen huller i endeplata. Disse kan selvførgelig justeres ved å borre fler, eller større hull. Men jeg vil ikke ha en bråkete sykkel, og db grensen på Rudskogen er nå satt ned til 100db.
I dag bestillte jeg skilt til sykkelen.
Så nå gjenstår bare å montere tank, sete kåpe og slikt, og så demontere tanken igjen, fordi ledningene under lå feil...
Samt forlenge forskjermen som vanlig. Men denne skjermen er så kort, at å forlenge den bare med en rett plastbit, vil føre til at forlengeren vil ligge nesten vannerett bakover.
Så jeg får forsøke å få tak i en ødelagt plastskjerm, som jeg kan bruke istede.
Nå er det ny væske på kløtsj og bremsebeholdere, og en større kløtsj slavesylinder fra Kbike (gir lettere kløtsjhendel)