MEN i mitt hode så er sykler fra 1993 ikke akkurat å regne som veteransykler.
-Selv om det meste av kunnskap om "pre-injektion" motorer er blitt "ikkeeksisterende" på mange verksteder og de helst ikke skrur på sykler eldre enn år2000 eller helst 2010..
![Not talking [-(](./images/smilies/eusa_snooty.gif)
For å sette en "grense", så for meg startet overgangen til "moderne motorsykler" i 1984 med introduksjonen av Kawasakis GPZ900R Ninja
![Image](https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fnippon-classic.de%2Fwp-content%2Fuploads%2F2016%2F07%2FKawa_GPZ900R_4_Kawasaki-768x480%402x.jpg&f=1&nofb=1&ipt=c422d577767ca00bc6f4fe6ea38969991d02994d3da28ccd3fed52005ee3adce&ipo=images)
https://en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_GPZ900R
og ørlite senere Suzuki GSX-R750.
![Image](https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fcdn.motor1.com%2Fimages%2Fmgl%2FKR400%2Fs1%2Fonline-find-ebay-edition-maybe-the-cleanest-1986-gsx-r750-left.jpg&f=1&nofb=1&ipt=abd323cf38dfedf4a377469fdd4765daab3be0982d0c2a2b253b938f28c21393&ipo=images)
https://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_GSX-R750
Selv om vi tidligere har hatt noe av de samme konstruksjoner av motorer og rammer/bremser så ble det liksom "komplett" på denne tiden og senere har det jo bare vært en "forfining" og mer elektronikk.
Men hva mener dere andre-er en "moderne" sykkel fra 1993 en "veteranmotorsykkel" slik det defineres i "lovverket"?
![Think :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)