Intruder 2024

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
intruder
Posts: 4270
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Intruder ......my dear Everton FC

Post by intruder »

Er jo 70 og har vært ihuga Evertonfan i vel 60 av dem,og pr nå er jeg stygt redd de vil ta steget ned et trappetrinn i engelsk fotball.
Store penger og overbetalte artister er ikke min greie men er fordømme meg så bekymret for dette at jeg er kav gæærn innimellom ....pr nå leder hovedutfordrer Burnley 1-0 over Wolves og Everton skal møte byrival Liverpool som er i kjempeslag så jeg regner med de får skikkelig juling i kveld....
den kampen skal jeg IKKE se ....ta meg f.......

Everton har vært i toppdivisjonen siden jeg ble født og om de tar steget litt ned i gjørma i vår betyr jo ikke dette nødvendigvis at det går samme vegen med meg.... :-k
man får da være optimist tross alt
User avatar
intruder
Posts: 4270
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Intruder ......my dear Everton FC

Post by intruder »

Så ble det et nytt tap i går og spenningen holder seg,om en måneds tid er det hele avgjort og om de så rykker ned er det slik at mottoet " nil satis nisi optimum " fortsatt gjelder her i gården.
Evertonians har ikke valgt klubb,klubben har derimot valgt oss...... :smt038
Et par hundre millioner brukt på udugelige " toppmanagere " de to siste åra er også helt kreisi..... :smt084
User avatar
Domino
Posts: 209
Joined: 16 Dec 2020 14:43
MC: 1992 Kawasaki ZX-6
2011 Triumph Tiger 800

Re: Intruder ......my dear Everton FC

Post by Domino »

Å være fotballsupporter er i beste fall en berg- og dalbane. Jeg har vært Man United supporter siden ca 1973, så det vet jeg alt om. Jeg har fått med meg både nedrykk og opprykk. Og for tiden er det ganske trøstesløst, men vi ser framover! Og hviler på gamle laurbær...
User avatar
intruder
Posts: 4270
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Intruder ......my dear Everton FC

Post by intruder »

Domino wrote: 25 Apr 2022 10:25 Å være fotballsupporter er i beste fall en berg- og dalbane. Jeg har vært Man United supporter siden ca 1973, så det vet jeg alt om. Jeg har fått med meg både nedrykk og opprykk. Og for tiden er det ganske trøstesløst, men vi ser framover! Og hviler på gamle laurbær...

Ja det er jo for jævlig at en skal legge sånt så innpå seg men det er nå en gang slik det er...har fått laget ei T-skjorte med bilde av barnebarnet mitt samt skrifta Evertonians are born ...not manufactured :smt032
User avatar
Galilee
Posts: 933
Joined: 16 Oct 2006 21:24
MC: 2013 Ducati Multistrada S Granturismo
Location: Horten

Re: Intruder ......my dear Everton FC

Post by Galilee »

Jeg holder alltid med laget som til enhver tid er på topp.

Så langt har det vært en skuffelse, for når man er på toppen kan det bare gå en vei.
--
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
User avatar
intruder
Posts: 4270
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Intruder ......my dear Everton FC

Post by intruder »

Siden sist har vi tapt 2-0 mot serietoer Liverpool men så slo de Chelsea som ligger på tredjeplass 1-0 på arbeiderbevegelsens nasjonaldag,
thanks God [-X \:D/
User avatar
intruder
Posts: 4270
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Intruder ...... kaffetreffet en dag unna

Post by intruder »

Som initiativtaker til kaffetreffet på Lygna i morgen gleder jeg meg storligen til å treffe forumvenner ...noen har jeg møtt før men kommer jo noen nye også....
i tillegg er det jo spådd kjempevær så alt burde jo ligge til rette for en storveis søndag ! :thumleft
User avatar
tedium
Posts: 80
Joined: 02 Jan 2022 14:34
MC: 2006 Yamaha TDM 900
Location: Oslo

Re: Intruder ...... kaffetreffet en dag unna

Post by tedium »

Jeg må dessverre melde avbud. Korkonserten begynner kl. 19, men vi skal prøvesynge allerede kl. 17 og da blir det for travelt. Synd, hadde vært kjekt å møte forummedlemmer. Alltid hyggelig å treffes analogt også. Blir sikkert flere anledninger.

Benytter anledningen til å nevne at vi trenger menn i koret, så dersom noen har lyst til å prøve seg er det veldig velkomment. Vi er allerede to motorsyklister i koret og det er god plass til flere. Dere trenger ikke kunne lese noter. Det holder at dere synger reint.
Koret holder til på Oslo øst. Send meg en PM om det rykker i stemmebånda.

Nå begynner United-kampen.
God tur i morra!
User avatar
intruder
Posts: 4270
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Intruder ...... kaffetreffet vel i havn

Post by intruder »

Vel overstått...på hjemveien langs Einavatnet beskuet jeg fire jagerfly som fløy Værnes-Oslo - Værnes i f m frigjøringsdagen.
Traff sju andre forumister på Lygna pluss en god del andre bikere,hyggelige folk alle sammen.
Frister til gjentagelse en gang ! =D>
User avatar
intruder
Posts: 4270
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Intruder og endeLarmen MK

Post by intruder »

Grunnlegger og president Rotor i Ryk & Reis MC Norge skal nå selge sin Yamaha Virago 1100.Skullle ikke forundre meg om noen i en av 1 % - klubbene slår til ! :plystre
User avatar
intruder
Posts: 4270
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Intruder ,,, gratulerer med nasjonaldagen

Post by intruder »

intruder wrote: 05 Mar 2019 20:10 Intruder står i telt hos MC-service Vang....nærmest vinter igjen her !

Så får ta Hyundaien og ta en skitur på Sjusjøen med det første ...... =D>
User avatar
Tekumseh
Posts: 2072
Joined: 03 Aug 2006 01:50
MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing
Location: Steinkjer

Re: Intruder og endeLarmen MK

Post by Tekumseh »

intruder wrote: 16 May 2022 13:47 Grunnlegger og president Rotor i Ryk & Reis MC Norge skal nå selge sin Yamaha Virago 1100.Skullle ikke forundre meg om noen i en av 1 % - klubbene slår til ! :plystre
Haha, 1%-erne er da stort sett passasjerer i bil, mens prospektene og de andre løpeguttene kjører på dem ;-)
User avatar
intruder
Posts: 4270
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Intruder og endeLarmen MK

Post by intruder »

Da du skrev dette innlegget sto jeg og kjærringa og pantet tombokser på EDA-shopen i Charlottenberg,Sverigetur Hyundai i 30 på nasjonaldagen... \:D/
Blir antakelig en MC-tur til Skibladnerbrygga eller noe på kvelden... :thumleft
Svært mange MC-er ute i finværet i dag :smt020
User avatar
intruder
Posts: 4270
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Intruder og endeLarmen MK....slik går nå dagan

Post by intruder »

Så klarte Everton å beholde plassen i Premier League...har jo vært lidenskapelig opptatt av dette noe dere vel merket som var med på kaffe og juging på Lygna ! :thumleft
Merkelig at en kan være så opptatt av ting langt unna,men slik er nå vi mennesker skapt da !

I dag blir det topptur med tre andre yngre karer i 70 / 80-åra !

Ha en god dag dere også ! =D>
Jonta
Posts: 540
Joined: 07 Aug 2016 01:32
MC: Fant, 96 Cagiva Elefant 750
Santa Lisa ll, 98 Ducati ST2
73 Tempo corvette

Re: Intruder og endeLarmen MK....slik går nå dagan

Post by Jonta »

Ja, merkelig fenomen det derre, særlig etter at kapitalen har tatt over hele greia. Hvor mange Everton spillere er det egentlig på laget? Er treneren fra Everton? Hva med eierne?
Hvis alle spillerne melder overgang til Arsenal, og alle fra Everton blir kjøpt til Arsenal...hvilken klubb skal man holde med da?

Jeg holder med Nesodden jeg...
Post Reply