Jeg kjøpte brukt MC på denne butikken i fjor. Trivelig salgsopplevelse.
Da jeg skulle hente sykkelen oppdaget de en feil (g-sensor elns.) som de sa skulle fikses. Etter en lengre tur oppdaget jeg også at varmeholkene ikke virket. Feilene ble forsøkt reparert men diagnostikk tok tid så jeg fikk tilbud om fri vinterlagring og at feilene skulle fikses.
Hyggelig med en leverandør som er i forkant med å tilby løsninger og er serviceinnstilte.
Eker Performance - Ducati
- Galilee
- Posts: 939
- Joined: 16 Oct 2006 21:24
- MC: 2013 Ducati Multistrada S Granturismo
- Location: Horten
Eker Performance - Ducati
--
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
- intruder
- Posts: 4467
- Joined: 03 May 2016 15:42
- MC: 1993 Yamaha Virago 750
- Location: Brumunddal
- Contact:
Re: Eker Performance - Ducati
Har vel ikke noe spesielt å komme med........men bor i Brumunddal og har samme erfaring med MCservice Vang , enmannsbedrift med Per Evensen både som eier , enerådende og forståelsesfull som få !
Like ved har vi jo MC-huset Nydal hvor han Per Almestrand har herjet i 50 år....
og tro det eller ei..........han flyr jommen som en propell enda rundt der
Like ved har vi jo MC-huset Nydal hvor han Per Almestrand har herjet i 50 år....
og tro det eller ei..........han flyr jommen som en propell enda rundt der
Re: Eker Performance - Ducati
Har hatt lite å gjøre med Eker før i år, og senest idag. I utgangspunktet har jeg hatt et godt inntrykk, selv om jeg har hørt om at folk har vært misfornøyde før. Så jeg kan jo dele min erfaring hittil.
Det er så jævlig både-og. Hyggelige folk, virker interessert i å finne løsninger, men gir jo tilnærmet null info på forhånd.
Hadde service + dekkskifte der for et par uker siden. Leverte sykkelen på morgenen, satte meg i sofaen og ventet et par timer.
"sykkelen er égentlig ferdig ..... men bakdekket har ikke kommet inn. Vi har bytta foran, da"
Hvorfor er ikke det info jeg får når jeg leverer sykkelen? At de ikke har fått inn bakdekket? Kunne jo da spurt om jeg vil at de skal bytte foran, eller vente på å bytte begge samtidig. Men nei, så da ble jeg kjørende med nytt Angel GT 2 foran og slitt Scorpion Trail bak. Fikk beskjed om at de forventa å få det inn den dagen eller neste arbeidsdag, så skulle jeg bli oppringt.
Gikk en uke, ingen telefon. Så ringte jeg, og en som ikke hadde case'n som tok tlf, spurte om jeg ville bli oppringt av den andre personen "om noen minutter". Dagen gikk, ble aldri oppringt. Sendte epost isteden, fikk svar igår om at nå hadde dekket kommet inn, og de kunne bytte det idag. Det takket jeg ja til. Dro ned der, leverte sykkelen og satt og venta. Sykkelen ble trillet ut, de hadde utført litt ekstra service og jeg var fornøyd.
Gikk et par minutter før jeg kikka på bakdekket. Ja neida, der har dem jo ikke satt på det jeg bestilte. Der var det satt på et nytt Scorpion Trail 2. Gikk inn og nevnte det; "Ja det ser jeg jo nå.. Vi har problemer med å få tak i Angel GT, så dét ble satt på isteden. Så ringer vi når vi får inn Angel GT."
Jeg klarer ikke å bestemme meg for om unnskyldningene kommer på sparket, eller om det var planlagt, men bare ikke nevnt til meg?
Nå har ikke jeg noe imot å kjøre på Scorpion Trail, liker forsåvidt det dekket, men har jo endt opp med forskjellig profil på frem og bakdekk, uten at jeg vet om det fører med seg noen utfordringer.
Så konklusjonen min er: ..? Hyggelig det, men hvor er informasjonen?
Det er så jævlig både-og. Hyggelige folk, virker interessert i å finne løsninger, men gir jo tilnærmet null info på forhånd.
Hadde service + dekkskifte der for et par uker siden. Leverte sykkelen på morgenen, satte meg i sofaen og ventet et par timer.
"sykkelen er égentlig ferdig ..... men bakdekket har ikke kommet inn. Vi har bytta foran, da"
Hvorfor er ikke det info jeg får når jeg leverer sykkelen? At de ikke har fått inn bakdekket? Kunne jo da spurt om jeg vil at de skal bytte foran, eller vente på å bytte begge samtidig. Men nei, så da ble jeg kjørende med nytt Angel GT 2 foran og slitt Scorpion Trail bak. Fikk beskjed om at de forventa å få det inn den dagen eller neste arbeidsdag, så skulle jeg bli oppringt.
Gikk en uke, ingen telefon. Så ringte jeg, og en som ikke hadde case'n som tok tlf, spurte om jeg ville bli oppringt av den andre personen "om noen minutter". Dagen gikk, ble aldri oppringt. Sendte epost isteden, fikk svar igår om at nå hadde dekket kommet inn, og de kunne bytte det idag. Det takket jeg ja til. Dro ned der, leverte sykkelen og satt og venta. Sykkelen ble trillet ut, de hadde utført litt ekstra service og jeg var fornøyd.
Gikk et par minutter før jeg kikka på bakdekket. Ja neida, der har dem jo ikke satt på det jeg bestilte. Der var det satt på et nytt Scorpion Trail 2. Gikk inn og nevnte det; "Ja det ser jeg jo nå.. Vi har problemer med å få tak i Angel GT, så dét ble satt på isteden. Så ringer vi når vi får inn Angel GT."
Jeg klarer ikke å bestemme meg for om unnskyldningene kommer på sparket, eller om det var planlagt, men bare ikke nevnt til meg?
Nå har ikke jeg noe imot å kjøre på Scorpion Trail, liker forsåvidt det dekket, men har jo endt opp med forskjellig profil på frem og bakdekk, uten at jeg vet om det fører med seg noen utfordringer.
Så konklusjonen min er: ..? Hyggelig det, men hvor er informasjonen?
- intruder
- Posts: 4467
- Joined: 03 May 2016 15:42
- MC: 1993 Yamaha Virago 750
- Location: Brumunddal
- Contact:
Re: Eker Performance - Ducati
Kjemien mellom deg som kunde og bedriftens representant er jo alfa og omega........
en gang de skulle skifte framdekk på Intruderen på MC-huset hadde de bestilt feil dekk
men som den joviale gentleman jeg er ga jeg uttrykk for at jeg bare var glad til....
kjærringa derimot , hu hang med geipen !
en gang de skulle skifte framdekk på Intruderen på MC-huset hadde de bestilt feil dekk
men som den joviale gentleman jeg er ga jeg uttrykk for at jeg bare var glad til....
kjærringa derimot , hu hang med geipen !
-
- Posts: 2580
- Joined: 06 Oct 2015 21:02
- MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS - Location: Ænnebu, Vestfold
Re: Eker Performance - Ducati
@Tosk: Kost på deg en tur over til andre sia av fjorden når du skal ha service på Ducatin.
Re: Eker Performance - Ducati
Er dessverre ikke alltid så lett når man må bestille time et halvt år i forveien, men ja, det er i utgangspunktet det jeg prøver på.ArcticTiger wrote: ↑11 May 2021 20:19 @Tosk: Kost på deg en tur over til andre sia av fjorden når du skal ha service på Ducatin.
Re: Eker Performance - Ducati
Skal selv ha service hos eker i starten av Juni, da løvaas først kunne serve min i midten av august. Begge steder har sine opp og nedturer, er så langt mer fornøyd med løvaas enn eker. Jeg får se om 2 år til å trene opp alle de nyansatte hos Eker har fungert, for å være kunde der rett etter at de bytta ut mesteparten av salgs og mekaniker apparatet, var ingen dans på roser.
Problemet de har med å ikke komme tilbake til deg, selv om de lover det, har de hatt i alle fall 6 år. Blir bare vandt med å ringe tilbake for å purre for egen maskin...
Problemet de har med å ikke komme tilbake til deg, selv om de lover det, har de hatt i alle fall 6 år. Blir bare vandt med å ringe tilbake for å purre for egen maskin...