DrGreve wrote:intruder wrote:DrGreve wrote:Slutten av året har vært litt hektisk og min bipolaritet har gitt meg ett litt dårligere humør enn det jeg liker. Derfor har jeg vært lite aktiv på forumet, men jeg følget med og har satt pris på alle oppdateringer og tur-referater.
Jule og nyttårshøytiden har vært som vanlig, vært kokk for de som ikke har noen, av forskjellige grunner, familie å feire med.
Det gir meg også noe å kunne gi disse en følelse av fellesskap og høytid.
Mandag før nyttår traff jeg på denne karen på vei nordover med Nordkapp som endelig mål. Han hadde kun skikkelig grovt mønster men ingen pigg og det var skikkelig glarholke denne dagen
Husk at har du det godt og har overflod så skal du skaffe deg ett større bord med plass til flere, ikke bygge deg ett større gjerde.
Godt nytt år, folkens.
Sent fra min SM-G930F via Tapatalk
Får håpe han Nordkappfareren er ved godt mot og langt nordover nå...rart han ikke er observert og portrettert i noen avis eller noe...
Beundrer ham mer enn fortapte polfarere som "svever mellom liv og død" med sambandsutstyr og mulighet til å bli hentet ut med helikopter i løpet av relativt kort tid..
Var andre utfordringer for de tidlige polfarere...ligger vel på telefritt de kara nå..
Er selv litt i hvilemodus om dagen...nervene og sympati med de som har det vondt.....
men skal til min
russiske damelege neste tirsdag...
og Gudene veit hva som kommer ut av det
Ha det bra,dr. med Halvard

Han kom ikke langt etter at han passerte Mo i Rana.
Han fikk elektriske problemer og måtte forlate sykkelen og reise hjem, fra Bodøtraktene, ettersom jeg forsto.
Heisan og godt nytt år.
Ang den motorsyklisten ... han er vel ikke den store nyheten. Om ikke daglig så ser jeg motorsyklister ukentlig, og nå vil det øke jevnt og trutt fremover.
Jeg ser ikke noe beundringsverdig i kjøre mc på offentlige veier. De brøytes og saltes og strøes.
Er det dårlig vær blir det kolonnekjøring eller stengt. Og du er aldri lengere unna enn 1 time fra nærmeste 20 kroners kaffekopp. Det er ikke farlig, bare litt knotete
Jeg er nok litt mere imponert over en kar som går på ski, padler, tildels svømmer fra Canada via nordpolen til Svalbard i løpet av 2-3 mnd.
Uavhengig av tekniske hjelpemidler, så er gjerne hjelpen ei uke eller to unna, om den i det hele tatt er tilgjengelig.
En gjennomsnittlig norsk motorsyklist som kjører race fra lyskryss til lyskryss har ofte like mange elektroniske hjelpemidler som en polfarer ... følger du ikke med på trådene om nyinnkjøpte dubbeditter?
Og ellers Dr, så begynner det vel å lysne litt, på begge sider av øyelokka ... håper og tror jeg