En liten oppdatering fra Grustur i øst. Til helga kjøres siste arrangerte turen for i år ...trur eg...(den 6.) Denne sesongen har vært helt formidabel, har kjørt flere dagsturer med topp fornøyde deltakere, og treffet vårt på Morttjernsberget som var det beste EVER

. Det skal noe til å toppe den fredagen der, men vi prøver neste år!

. Morttjernsberget er bestilt, rutevalg surrer i hodet, "god'plasser å besøke" plottes inn.
Det er utrolig fantastisk å tenke tilbake på et slikt treff. Det gir så
utrolig mye tilbake. Jeg kjører ofte forbi Morttjernsberget og smiler fra øre til øre da jeg passerer. Sender gode tanker til dere alle for deltakelse og bidrag til å gjøre dette til hva det er. Og ikke minst for inspirasjon til å jobbe videre med konseptet Grustur i øst.
Det er stadig henvendelser på siden på facebook og spørsmål om nye turer. Folk som har vært med tidligere turer kommer igjen og igjen, det ser jeg på som en bekreftelse på at jeg har truffet litt riktig i forhold til hva "markedet" ønsker.
Samtidig føler jeg at jeg har landet riktig i forhold til "nivå" på turene mine.
Jeg gleder meg veldig til å arrangere neste års Grustur i øst, vi skal feire 5-års jubileum !!!!!!!!!!!!!!!

Steike ta, jeg kan knapt vente !
BMWilly og
Tøffingteppen har startet tidlig og vært ute på scouting (som det heter på grus-språket) allerede !!!!!!! (les:GS-meeting), nye utfordringer for neste års 5-åringer i rosagruppa venter allerede. Lillagruppa skal og få sine turer og utfordringer og fine opplevelser. Forøvrig takk til
BMWilly og
Toffinteppen for bidrag under treffet.
Palma svelger en klump i halsen med siste schwetten akkevitt etter får-i-kål'n i kveld og bare gir gass på skogen så lenge det er bart!