The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4551
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by Bikeridr »

pollti wrote:HG og jeg feirer nytt barnebarn i dag. 2,5 kg,44 cm så ikke stort større enn HG sine hval luffer som passer midt i trynet mitt. Pen unge uansett selv om hun ligner på sin farfar fra Geilo \:D/ Og Selma,barnebarn no 1-for meg- vi har kjøpt ny Guilia i dag for å feire.
Gratulerer :)
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by intruder »

Følger selvsagt opp gratulasjonen, :thumleft =D> \:D/ \:D/ .. :-k :-# slektslinja fortsetter sin evige gang :thumleft

Og både du og jeg vet åssen dette fungerer....og innimellom.....(men ikke i vårt tilfelle....) dukker det opp en og annen gjøkunge borti bygdelagene etter at en eller annen gjøk tilfeldigvis har lagt egg i andres reir... :redface

Men den fornøyelsen blir antakelig ikke oss forunt heretter... [-X :-#
pollti
Posts: 748
Joined: 08 Nov 2015 15:55

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by pollti »

Tror postmannen har fått skylda for mye i årenes løp Intruder ? :shock:
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by intruder »

Kjørte madammen (men ikke prammen ) til Gjøvik stoe mote idag,hu handla for vel 3000.
På oppfordring fra meg etter at jeg kjøpte ny Schubert åpningshjelm til 4700.-.
Tok en bråbrems da jeg så en ledig p-plass i Den hvite by ved Mjøsa...postmann Pat bak måtte bråstoppe. :roll:
Ba om ursekt,helt i orden sa`n,til tross for brev og pakker hulta bulta... :shock: ..grei ung mann.... :thumleft

weekend comes..
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Re: RE: Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by Desmo »

pollti wrote:HG og jeg feirer nytt barnebarn i dag. 2,5 kg,44 cm så ikke stort større enn HG sine hval luffer som passer midt i trynet mitt. Pen unge uansett selv om hun ligner på sin farfar fra Geilo \:D/ Og Selma,barnebarn no 1-for meg- vi har kjøpt ny Guilia i dag for å feire.
Gratulerer bæssfar! Å bli det er ikke så ille. Værre å være gift med ei bæssmor. [emoji16][emoji16][emoji16]

Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Re: RE: Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by Desmo »

intruder wrote:Kjørte madammen (men ikke prammen ) til Gjøvik stoe mote idag,hu handla for vel 3000.
På oppfordring fra meg etter at jeg kjøpte ny Schubert åpningshjelm til 4700.-.
Tok en bråbrems da jeg så en ledig p-plass i Den hvite by ved Mjøsa...postmann Pat bak måtte bråstoppe. :roll:
Ba om ursekt,helt i orden sa`n,til tross for brev og pakker hulta bulta... :shock: ..grei ung mann.... :thumleft

weekend comes..
Så du har vært på riktige sida og lagt igjen skilling? Fine saker. Vi liker sånt.

Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
mekkern
Posts: 5110
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by mekkern »

pollti wrote:HG og jeg feirer nytt barnebarn i dag. 2,5 kg,44 cm så ikke stort større enn HG sine hval luffer som passer midt i trynet mitt. Pen unge uansett selv om hun ligner på sin farfar fra Geilo \:D/ Og Selma,barnebarn no 1-for meg- vi har kjøpt ny Guilia i dag for å feire.
Gratulerer! \:D/
dette gikk forbi radaren.

ja du får ha gratulere med alfaèn også. :thumleft
pollti
Posts: 748
Joined: 08 Nov 2015 15:55

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by pollti »

Akkurat det med Alfa ble det litt jubalong med :shock: Omsider trodde HG på Lille Selma at vi hadde sjøpt AffaMeo, da blei HG sinna så det holdt. Selma ærklærte høyt og tydelig at HG blir sinna for alt bestefar gjør :D Godt oppdradd barn \:D/ Lille Selma og jeg var skjønt enige om Legionæren er passe bil for gamle bestemødre. Turen hjem i Skropelen foregikk i isnende taushet :-#
For å roe gemyttene så prøvde jeg å helle litt mild forfriskende fransk vin i a. Det gikk dårlig, 2 cognac glass klarte hun å knuse bare for en dråpe Braastad. Da begynte hu å grine og ærklærte at alt mulig av motoriserte kjøyregreier som ble kjøpt og solgt gjorde henne skjelven som en gammel alkis :roll: HG roet seg litt da hun ble lovet ny symaskin og da gikk det bra med 3. cognac glasset og.
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by intruder »

Jeg og "HKH"hadde en sammenkobling uten drakter uti rommet her om kvelden...ikke i verdensrommet men uti soverommet..
Kan si såpass at vi ikke møttes på Mars eller Jupiter, men tvert imot pladask med et plask på Venusberget...
Vellykket :?: :?:
Hmm.. [-X ..tja,jeg fikk kakuskive med (ny)pult ost på senga da`n derpå... :thumleft

so back to moder earth---
knutk
Posts: 2359
Joined: 15 Jul 2009 07:56
MC: BMW R1250GSA, F850GSA, R90S

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by knutk »

intruder wrote:Jeg og "HKH"hadde en sammenkobling uten drakter uti rommet her om kvelden...ikke i verdensrommet men uti soverommet..
Kan si såpass at vi ikke møttes på Mars eller Jupiter, men tvert imot pladask med et plask på Venusberget...
Vellykket :?: :?:
Hmm.. [-X ..tja,jeg fikk kakuskive med (ny)pult ost på senga da`n derpå... :thumleft

so back to moder earth---
Av en eller annen grunn kjenner jeg nå en stor takknemlighet for at ikke alle her i forumet vet hvordan de skal inkludere bilder :D
User avatar
mekkern
Posts: 5110
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by mekkern »

knutk wrote:
intruder wrote:Jeg og "HKH"hadde en sammenkobling uten drakter uti rommet her om kvelden...ikke i verdensrommet men uti soverommet..
Kan si såpass at vi ikke møttes på Mars eller Jupiter, men tvert imot pladask med et plask på Venusberget...
Vellykket :?: :?:
Hmm.. [-X ..tja,jeg fikk kakuskive med (ny)pult ost på senga da`n derpå... :thumleft

so back to moder earth---
Av en eller annen grunn kjenner jeg nå en stor takknemlighet for at ikke alle her i forumet vet hvordan de skal inkludere bilder :D

:lol: :lol:
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by intruder »

Kjerringa er bluferdig så slike tilnærmede evenementer foregår i mørke....

men du tshansen,er det ikke noe som heter varmesøkende kameraer?

to skjeletter i full gang live uti rommet............ =D> =D>

større enn mitt ROUTE E 6... :idea: \:D/
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by intruder »

Halla,Desmo & co...friidretts-VM er bra underholdning !!
hmmmm...lurer på hva andre nasjoner gjør riktig som Russland ikke gjør...
Er vel en og annen som doper seg i andre læinn å !!
:roll:
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Re: RE: Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by Desmo »

knutk wrote:
intruder wrote:Jeg og "HKH"hadde en sammenkobling uten drakter uti rommet her om kvelden...ikke i verdensrommet men uti soverommet..
Kan si såpass at vi ikke møttes på Mars eller Jupiter, men tvert imot pladask med et plask på Venusberget...
Vellykket :?: :?:
Hmm.. [-X ..tja,jeg fikk kakuskive med (ny)pult ost på senga da`n derpå... :thumleft

so back to moder earth---
Av en eller annen grunn kjenner jeg nå en stor takknemlighet for at ikke alle her i forumet vet hvordan de skal inkludere bilder :D
Tiltredes! Er ikke måte på hva "Inntrengeren" finner på.

Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Post Reply