Fredrik, hvorfor....hvorfor må du redigere bildene dine så tungt du er jo utrolig flink med komposisjon, men jeg lirer på om du er litt fargeblind
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
tshansen wrote:Fredrik, hvorfor....hvorfor må du redigere bildene dine så tungt du er jo utrolig flink med komposisjon, men jeg lirer på om du er litt fargeblind
Flott bilde, men hva i alle herrens navn er det med vannmerke fra kameramodellen da? Går ikke det an å skru av
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Dagens redigerte JPEG bilde med gamle D200. Redigert til sånn jeg ser nattehimmelen med gamle øyne, og tatt på nesten samme sted som "vannmerkebildet".
tshansen wrote:Flott bilde, men hva i alle herrens navn er det med vannmerke fra kameramodellen da? Går ikke det an å skru av
Ha tolmod. Jeg hatt Huaweien i en uke! Og det er første smarttelefon eller hva du kaller disse glassmonstrene. Og jeg er snart 55...…..
Tålmodighet er kanskje ikke min sterkeste side, men du må jo være enig om at det vannmerket var litt voldsomt