![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Men,kom plutselig på at kjærringa også bør sitte godt.
Vi kjører stort sett dagsetapper på 30-50 mil når sykkelen brukes og som oftest er a mor med.
Noen som har kjørt en del med passasjer eller sitti på sjøl som kan gi no innputt?
Antar du kjøper kofferter i samme slengen - toppboksen gir god støtte for mor.Lazyboy wrote:Har forsåvidt bestemt meg for og bestille en ny gsa i morgen![]()
Men,kom plutselig på at kjærringa også bør sitte godt.
Vi kjører stort sett dagsetapper på 30-50 mil når sykkelen brukes og som oftest er a mor med.
Noen som har kjørt en del med passasjer eller sitti på sjøl som kan gi no innputt?
TjaLazyboy wrote:Joda, blir med koffertsett og boks, men tenkte mere på org sete, vind, støy.
Hadde allt av bokser på en triumph også, men den likte hun ikke. Følte hun satt for høyt og fikk veldig støy uavhengig av forskjellige vindskjærmer.
Safty feeling tenker hu ikke på (hun har kjørt mc fra hun var 8 år)
Har også c3. Ved småkjøring kan jeg til nød kjøre uten ørepropper. Jeg pleier å ha vindskjermen i laveste posisjon, da får jeg vinden rett i fleisen, men det er mer behagelig enn vindskjerm i øvreLazyboy wrote:Schubert c3, ikke propper.
Med støy mener hun sannsynligvis at vindskjærmingen ikke er god for passasjeren.
På 1290ˋn har hun ikke klaget på støy/luftstrøm. Mens på Triumph 1050 og Afrika twin har dette vært plagsomt. Alle andre sykler vi har hatt er denne støyen ikke blitt kommentert .
Vær gang det er prat om mc kjøp eller type så kommer du på stedet vil med den dere at det er mer eller mindre kun BMW som er tingen litt patetisk vil jeg si.- Men du prater ikke andre mc merker nedBjerknez wrote:Jeg skal ikke si velkommen, for jeg befinner meg ikke i denne mafiaen, men hvis deter KTM 1290 du har fra før så ville vertfall effekten vært såpass stort skritt tilbake at det hadde vært et minus for MEG vertfall.
MEN... jeg tror ærlig talt at BMW leverer en mer gjennomført pakke hvis man ser bort fra effekt. Og utseende...
Når det kommer til adventure så tror jeg BMW ligger et hakk forran ja. Men bare tror. Mange tester viser jo det samme. Det med effekten nevner du selv...kvase wrote:Vær gang det er prat om mc kjøp eller type så kommer du på stedet vil med den dere at det er mer eller mindre kun BMW som er tingen litt patetisk vil jeg si.- Men du prater ikke andre mc merker nedBjerknez wrote:Jeg skal ikke si velkommen, for jeg befinner meg ikke i denne mafiaen, men hvis deter KTM 1290 du har fra før så ville vertfall effekten vært såpass stort skritt tilbake at det hadde vært et minus for MEG vertfall.
MEN... jeg tror ærlig talt at BMW leverer en mer gjennomført pakke hvis man ser bort fra effekt. Og utseende...![]()
Klart bimmere er bra å har mange gode pakkeløsninger men det koster ++ Men det fins andre å som det fins mulig pakkeløsninger til men ofte fra 2 mans leverandør -Må ikke stagnere-![]()
Jeg mener ikke å komme med surt oppgulp eller kritisere deg for mye bare det på første avsnitt