Gielas wrote:
??? Dét kan da ikke stemme???
(det med likøren altså - du sa jo at DU skulle skaffe noe skikkelig neste gang?)
edit: det jeg hadde igjen, havna i ei søppelkasse på en benz i Danmark
Joda, jeg driver sjeldent med bløff
Ja jeg skal ta med noe "skikkelig", slik at vi har noe i backup... du kan stole på meg Jon... Men det var du som sa at du skulle ordne med en som var langt bedre
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Gielas wrote:
(det med likøren altså - du sa jo at DU skulle skaffe noe skikkelig neste gang?)
Ja jeg skal ta med noe "skikkelig", slik at vi har noe i backup... du kan stole på meg Jon... Men det var du som sa at du skulle ordne med en som var langt bedre
Okej da, men da lurer jeg 'litt' på hva som eventuelt er backup'en, er det kvalitet eller kvantitet?
Gielas wrote:
Okej da, men da lurer jeg 'litt' på hva som eventuelt er backup'en, er det kvalitet eller kvantitet?
Spiller det noen rolle da? Er det kvalitet, så koser man seg med et glass. Er det kvantitet, så blir det gøy uansett.
LordShaft wrote:
Spiller det noen rolle da? Er det kvalitet, så koser man seg med et glass. Er det kvantitet, så blir det gøy uansett.
Uansett blir det kvalitet/kvantitet fra sluttroppen.
Jeg debuterte i 2016 i tildels ganske våte omgivelser Likevel, og på tross av tidvis pissregn, så frister dette absolutt til gjentagelse Dårlig vær kan umulig ødelegge gode opplevelser i godt selskap
Just because God gave you a mouth doesn't mean that you must constantly use it.
Sometimes you have to connect your tongue to your brain before talking!
-------------------------------------------------------------------------------------------------- LocaToWeb
Jeg setter meg herved på lista over deltakere og håper lykken står meg bi i tilfelle jeg er for sein i avtrekkeren ...(?).
Dette opplegget til Snickers og "kvaliteten" på øvrige deltakere turfølget (i alle fall dem som var med i fjor) bare MÅ være en garanti for plassering blant årets "MC-højdare".
Last edited by Norse on 19 Feb 2017 23:45, edited 1 time in total.
Det skal smake ekstra godt å være med i år, siden det ble kuket til med ferie for meg i fjor. Der ser ut som kalenderen min passer det meste i år også. Det kommer riktignok til å bli en "travel" sesong, men jeg klager ikke
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
hakhap wrote:Ville være understatement of the year å si at jeg ikke ønsker å få denne med meg, men jeg hvet at så blir det ikke i år heller. Grunnet ny familie medlem i husstanden.