Hva gjør du akkurat nå?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
User avatar
Trondgv
Posts: 2978
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Trondgv »

Eller enda råere syntes jeg, E34 M5. Satan disse er rå..Og 13k med fullkasko forsikra på meg??? 7400,- på delkasko.

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=87599256
JK95
Posts: 3560
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by JK95 »

Enig med dere begge i mye her :thumleft Har selv lyst på rått bur, men Forsvaret sponser ikke de penga :-# Forsikring er ikke noe stort issue for meg, da jeg har JBF, men kapital må til, og nå ser det ut til at jeg omtrent er uten ordentlig fritid til å bruke bil før PMS-sesongen er over :roll: Så, kanskje neste vinter :thumleft
Ellers enig i at den M5'en er rå, men jeg er mer glad i E30 8) Alternativt en slik raring som en kompis hadde, E36 Compact, ombygd til M3 :twisted: Det var sleeper det :lol:

Må forøvrig bare fortsette å prate bil, det er noe jeg TROR jeg kan litt om :redface
User avatar
Trondgv
Posts: 2978
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Trondgv »

Halve øya jeg bor på har E30 så jeg er ikke helt der, da tar jeg eller en E34. Vis du noen gang får deg en E36 compact avslutter jeg all kontakt med deg, de ser helt bomba ut. [-(
freddy123
Posts: 1775
Joined: 05 Oct 2015 20:11
MC: sportster 883 iron...
yaaaamahahaha FZ8`n heftig racing

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by freddy123 »

Jeg er jo EGENTLIG BMW mann men ser litt på andre alternativer også... syntes at v8 låter bare helt sykt deilig med eff.anlegg på mye mørkere brøling liksom også er det momentet og den pullen de gir seg jo aldri [emoji2]

En rekke sekser er jo mere turtallsmaskinet igjen.

Jeg foretrekker vel egentlig også heller bakhjulstrekk med diff.sperre foran 4wd som ofte har åpen diff, blir ikke så fett på sommeren det.

Men skal jeg realisere bildrømmen min som jeg har hatt en våt drøm om siden jeg var 16-åring så blir det BMW e46 m3, men de koster jo altfor mye enda til at jeg har råd.

Er redd for at visst jeg skulle hatt grombil så måtte sykkelen ryke for salg også.

1.stk jobbe bil forsikring og utgifter på den

2.mc og utgifter på den

3.en grom bil og utgifter på den.

4. Lån på leiligheten ...

Er stygt redd for at jeg ikke har råd enda da ja [emoji28]

Det er godt det er lov og drømme seg bort litt en gang innimellom visst ikke kunne det her blitt dyrt ja [emoji2]

Spare opp litt mere bonus så forsikringsprisene faller litt samt bikke 25-år så begynner det vel å nærme seg et kjøp tenker jeg [emoji1]

Syntes det er forsikringsprisen som er verst.


Sent from my iPhone using Tapatalk
User avatar
Trondgv
Posts: 2978
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Trondgv »

Tror ikke at jeg kommer til å kjøpe meg noe grombil selv, venter eller på Fjord motorpark og kjøper meg en banesykkel. Bare synd at det begynner å se mørkere ut for anlegget. Hadde ikke vært feil med med bane 10 min hjemmefra.
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by tshansen »

Palma wrote:
LordShaft wrote:Det har gått hardt utover lagrene i julen! Her må det snart fylles på [emoji23]
Kanskje du kan ta kontakt med mannen her: http://www.vg.no/nyheter/in ... /23889913/
Ei kanne eller to med spylevæske oppi en slik sekk så har du fort mengder med wetvipes :lol: :erte
Dæven, det hørtes jo ut som en fantastisk måte å spare seg noen riksdaler [emoji23]
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
JK95
Posts: 3560
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by JK95 »

Trondgv wrote:Halve øya jeg bor på har E30 så jeg er ikke helt der, da tar jeg eller en E34. Vis du noen gang får deg en E36 compact avslutter jeg all kontakt med deg, de ser helt bomba ut. [-(
Kan forstå deg der ;-) Vet compact ser rævva ut, men det var litt av greia :lol: Den så ut som er dass, men gikk bedre enn en standard M3, det var helt fantastisk å se alle blikka vi fikk :lol:
Trond_V
Posts: 784
Joined: 07 Apr 2008 23:24
MC: 23' BMW F750GS
20' Honda CB650R
18' Suzuki SV 650
12' Yamaha FZ8-S
15' Yamaha MT-07
07' Yamaha FZ6
01' Suzuki Bandit 600

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Trond_V »

Sitter på hytta & fyrer godt i ovnen.
Et takras hadde tatt knekken på armen ut til hodet på parabolen.
Kjenner jeg egentlig ikke savnet tv noe nevneverdig.

Kaffi, gamle utgaver av div. mc-blader & radioen i bakgrunnen :thumleft
User avatar
Palma
Posts: 4749
Joined: 09 Oct 2015 19:20
MC: BMW R1150GS 2000mod. "Betty"
BMW F650GS 2001 Mod. "Litjkar'n" solgt 2018
BMW F650GS 2003 mod. "650'n" solgt 2018
BMW F800GS 2013 mod. "800'n"
Honda Crf250L 2020 mod.
Location: Tjura
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Palma »

Nettop pakka opp ei pakke som jeg fikk i posten, Adressert til selveste Pål A...... osv, merket med "Hovedgevinsten". Uten avsender og stemplet er umulig å tyde... Innehold: En pose Nidar Smågriser, type marsipan....
Hvis noen kjenner til det :-k så hjertelig takk :thumleft
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by tshansen »

Palma wrote:Nettop pakka opp ei pakke som jeg fikk i posten, Adressert til selveste Pål A...... osv, merket med "Hovedgevinsten". Uten avsender og stemplet er umulig å tyde... Innehold: En pose Nidar Smågriser, type marsipan....
Hvis noen kjenner til det :-k så hjertelig takk :thumleft
Hovedgevinsten faktisk :-k Hvilken uhøytidelig konkurranse er det nå du har deltatt i ;-)
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Palma
Posts: 4749
Joined: 09 Oct 2015 19:20
MC: BMW R1150GS 2000mod. "Betty"
BMW F650GS 2001 Mod. "Litjkar'n" solgt 2018
BMW F650GS 2003 mod. "650'n" solgt 2018
BMW F800GS 2013 mod. "800'n"
Honda Crf250L 2020 mod.
Location: Tjura
Contact:

Re: RE: Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Palma »

LordShaft wrote:
Palma wrote:Nettop pakka opp ei pakke som jeg fikk i posten, Adressert til selveste Pål A...... osv, merket med "Hovedgevinsten". Uten avsender og stemplet er umulig å tyde... Innehold: En pose Nidar Smågriser, type marsipan....
Hvis noen kjenner til det :-k så hjertelig takk :thumleft
Hovedgevinsten faktisk :-k Hvilken uhøytidelig konkurranse er det nå du har deltatt i ;-)
Har nådd et delmål....55år

Sendt herifra!
User avatar
Tosk
Posts: 860
Joined: 30 Mar 2007 00:24
MC: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Location: Siggerud

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Tosk »

Irriterer meg over systemet. Klinikken her i tønsberg viser seg vanskelig å komme i kontakt med. Bestilte time på nett, fikk sms om at det skjedde en feil og jeg måtte ringe. Ringte, kø, valgte å bli oppringt, ble aldri oppringt. Tenkte fuck it nå, og gikk inn og skifta fastlege til en annen enn han jeg stod på venteliste hos bare så jeg kunne få konsultasjonsbiten unnagjort selv om det ikke nødvendigvis blir gjort offentlig. Skjer ikke før månedsskiftet det byttet, nei..
User avatar
Tommas
Posts: 5892
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Tommas »

Traveller wrote:Varmer buret for å reise på banen å skyte noen runder, drikke kaffe & prate skit :D .
Pistolskyting er den eneste fornuftige PMS aktivitet og motsykkelkjøring og pistolskyting har hengt sammen som pepper og salt fra tidenes morgen ;-) .

Jeg drev ganske aktivt med det i hine hårde dager, og det er absolutt noe riktig med det å brenne av noen salver :thumleft
User avatar
RuneMC
Posts: 2055
Joined: 26 Jun 2009 15:11
MC: 2016 CRF1000D
Location: Hyggen

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by RuneMC »

Ser på video om hvordan man kan gjør-det-selv etse metall med 12V, salt, eddik og Q-tips
Kanskje en idé for eksospotta :-k
[youtube][/youtube]
User avatar
Trondgv
Posts: 2978
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Trondgv »

Nå har jeg landa i godstolen etter en såkalt finere middag. Pannesteikt piggvarfilet med rødvinssjy kan så absolutt anbefales! 8)
Post Reply