Erfaring med varmehåndtak?

Diskutèr kjøreutstyr her. F.eks: Hjelmer, støvler, dresser, hansker m.m.
Post Reply
bmh
Posts: 41
Joined: 25 Aug 2005 12:59

Erfaring med varmehåndtak?

Post by bmh »

Hei!

Har noen av dere erfaring med ettermontering av varmehåndtak på MC?

Blir ofte skikkelig kald på hendene på lange turer, uansett hvilken hansker jeg bruker.






Mvh.
BMH
User avatar
Lykkeliten
Posts: 159
Joined: 27 Apr 2005 12:55
Location: Kristiansand

Post by Lykkeliten »

Ettermontere :?: Du må kjøpe skikkelig sykkel gutt (?) - BMW, standardutstyr vet du :D
Nei fra spøk til revolver, ettermontert utstyr har jeg ingen erfaring med, men hvis det fungerer som orginalmontert gjør, så er det helt suverent. Jeg kan velge mellom kaldt, godt og varmt og enda varmere :D
Jalmar
Posts: 7988
Joined: 26 Apr 2005 07:53

Post by Jalmar »

Jeg tenkte på det samme til Gamle Blå, men han havna som deler før jeg kom så langt. :lol:

Undersøkte hvordan det var med ettermontering på Lizzie, og det finnes sett til rundt 550-600,- kroner + eventuell montering. Disse hadde tre innstillinger, og var koblet over tenninga slik at batteriet ikke blir tømt hvis noen klår på knappen mens sykkelen står parkert.

Jeg skal få slike montert når jeg har sykkelen inne på service neste gang. Har ikke prøvet disse, men har fått høre skryt fra kilder det er grunn til å stole på. Og virker de bra på Lizzie, blir det et sett på Gamle Blå også når han er klar for veien igjen. :wink:

Jeg noterte meg ikke navnet på disse settene, men de har dem hos http://www.mcpartner.no
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
User avatar
brap
Posts: 254
Joined: 17 Jul 2005 01:02

Post by brap »

il4
Velocette
Posts: 11
Joined: 09 Oct 2005 18:07
MC: BMW R80ST -83 og BMW K75RT -91
Location: A. - Agder

Varmeholker

Post by Velocette »

Har ettermonterte holker med bryter på min gamle BMW R80ST. Det er to stillinger på varmeholken. Kan kjøre med sommerhandsker ned til 14 grader. Vil absolutt anbefale dem om du som meg fryser lett på nevene.
Du finner dem i katalogen til: http://www.mc-artikler.no
Thruxton


BMW R80ST / Ducati Multistrada DS1000 / Aprilia Capo Nord
Post Reply