JK95 wrote:Jøss, kred til deg for å ha så god tid under fagprøven Kjenner jeg gruer meg som faen, og jeg har ikke fått startdato engang
Har jobba til 8 tiden hver dag, så god tid har jeg vel ikke akkurat hatt..Problemet mitt er at det jeg har jobba med ikke er relevant på noen som helst måte med fagprøven, så det er ikke alt jeg har fått skikkelig til desverre..Må få en fra jobb til å komme bort i morgen for litt hjelp. Men når en er ferdig med planlegging og kommer skikkelig i gang så blir alt lettere.
Takk for tips Har selv kun skrudd på 30 år gamle dieseltog, så dette kan bli moro
Bare hyggelig, selv om det ikke var så mye. Haha, dieseltog faktisk, kanskje litt mer urelevant enn meg til og med. Men du må ikke glemme at det er fullt lov å få inn fagfolk til å hjelpe deg så mye du vil, så lenge du selv gjør jobben. MEN, du skal kunne forklare det du har gjort, med hvordan og hvorfor, hvorfor ikke o.l.
Trondgv wrote:
Bare hyggelig, selv om det ikke var så mye. Haha, dieseltog faktisk, kanskje litt mer urelevant enn meg til og med. Men du må ikke glemme at det er fullt lov å få inn fagfolk til å hjelpe deg så mye du vil, så lenge du selv gjør jobben. MEN, du skal kunne forklare det du har gjort, med hvordan og hvorfor, hvorfor ikke o.l.
Har forstått såppass Kjenner bare jeg gleder meg til å få det overstått, da er det kun samme gamle rutinearbeidet hele sommeren, og all fritid på to hjul
For min del ser det ut som det blir NAV fremover. Ikke fått svar på maaange av søknadene enda, så håper selvsagt på det beste. Mulig jeg får 1-mnds kontrakter på jobben nå, men det er langt i fra garantert. ENESTE som er pluss er jo at jeg kan kjøre sykkel i ukedagene også, men med dårlig sammvittighet. Det er nok greit i en uke, men gjør hva som helst for å slippe NAV og ikke ha en jobb. Verst tenkelige situasjon
Trondgv wrote:For min del ser det ut som det blir NAV fremover. Ikke fått svar på maaange av søknadene enda, så håper selvsagt på det beste. Mulig jeg får 1-mnds kontrakter på jobben nå, men det er langt i fra garantert. ENESTE som er pluss er jo at jeg kan kjøre sykkel i ukedagene også, men med dårlig sammvittighet. Det er nok greit i en uke, men gjør hva som helst for å slippe NAV og ikke ha en jobb. Verst tenkelige situasjon
Huff, kjipe greier Søk lenger unna er eneste råd jeg kan gi Kommer du til Trøndelag kan jeg være guide
Har fått pris på 9500,- for 10000km service, kvasskam med montering, mapping og tankveske. 10000km servicen er jo en svær en med ventiljustering og slikt også, om nødvendig. Syntes ikke det var noe å klage over. Kam med montering alene kom på ca 5500. Tankveske 1600.
Lurer på om jeg bare skal hive meg på det, har jo allerede åpent filter og fjerna katalysator
Trondgv wrote:Har fått pris på 9500,- for 10000km service, kvasskam med montering, mapping og tankveske. 10000km servicen er jo en svær en med ventiljustering og slikt også, om nødvendig. Syntes ikke det var noe å klage over. Kam med montering alene kom på ca 5500. Tankveske 1600.
Lurer på om jeg bare skal hive meg på det, har jo allerede åpent filter og fjerna katalysator
Noen ganger betaler vi litt ekstra for å slippe en del styr Selv om denne prisen ikke hørtes så veldig gale ut
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Tob wrote:Neat! Ikke fått pris enda jeg, men kan jo ikke være så langt unna
De har dog funnet et klips i olja. Spent på fortsettelsen (bare håper de fortere seg - våren 'er jo her')
Er sikkert lettere å få pris vis du ringer dem, de er ikke ekstremt flinke på mail Jeg skal kun ha kam og ikke hele luftfilterboksen, så det drar nok prisen noe ned. Klips i olja faktisk, det er jo ikke bra Vis du finner på å oppgradere kammen, kan du jo oppgradere blinklysene til LED også med det samme, så det var vanlige pærer når jeg var innom butikken på karmøy en stund tilbake
Trondgv wrote:Vis du finner på å oppgradere kammen, kan du jo oppgradere blinklysene til LED også med det samme, så det var vanlige pærer når jeg var innom butikken på karmøy en stund tilbake
Trondgv wrote:Vis du finner på å oppgradere kammen, kan du jo oppgradere blinklysene til LED også med det samme, så det var vanlige pærer når jeg var innom butikken på karmøy en stund tilbake
Har jo LED bak så da kan jeg altså regne en 7,5hk ekstra da? Snakker vi på hjulet?
Og som en sidekommentar: Der er jo definitivt mulig å få tak i stygge LED pærer også