Aprilia SR 50 akselerasjon
Aprilia SR 50 akselerasjon
Hei, lurte først på om jeg har gjort et godt kjøp, jeg har kjøpt en Aprilia sr 50 street 2012 til 9000 det er ingen riper osv. Men etter å ha kjørt den litt merket jeg at akselerasjon var ganske svak, den er ikke trimmet på noen måte å går på flat ca 60-70km/t. Hvordan kan jeg få bedre aks uten å gjøre så mye?
Re: Aprilia SR 50 akselerasjon
Neppe stort å gjøre med aks, er vel variatordrift på den? Enten trim i form av sylinder, stempel, forgasser og mer, eller oppgrader til 125cc
Kunne tenkt å oppgradere til 125cc men er 16 og gidder ikke all opplæringa + pris :/
Er jo da det lønner seg å hoppe rett på 125cc Vet det er dyrt, men det blir billigere å oppgradere til A2 etterpå, og der er både morsommere og mer praktisk med 125cc enn 50cc, helt klart verdt penga Og uansett hva du kjører, husk ATGATT!twa200 wrote:Kunne tenkt å oppgradere til 125cc men er 16 og gidder ikke all opplæringa + pris :/
- Bikeridr
- Geocache General
- MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken" - Location: Babīte
Må nok si meg enig med JK95 her.
Kost på deg skikkelig opplæring og få deg en sykkel som klarer å holde fartsgrensene. Det er både sikrere og billigere i lengden.
Mopedopplæring er en vits og jeg er tilbøyelig til å si at 16-åringer uten tilstrekkelig opplæring er en fare for seg selv og andre i trafikken.
Kost på deg skikkelig opplæring og få deg en sykkel som klarer å holde fartsgrensene. Det er både sikrere og billigere i lengden.
Mopedopplæring er en vits og jeg er tilbøyelig til å si at 16-åringer uten tilstrekkelig opplæring er en fare for seg selv og andre i trafikken.