TID/STED AVREISE: Avreise kl 10:00 fra Esso Amtmannsvingen Lier ( https://goo.gl/maps/bWcFadC37iw ). Møt gjerne opp litt før, så vi kan komme oss avgårde 10 blank
OVERNATTING: Lindesnes Camping og Hytteutleie. To hytter booket, foreløpig pris pr snute 600 for to netter. Vi får to griller til låns, og ber han legge med grillkull og tennvæske.
Dette var da et forferdelig kukete tidspunkt å legge denne turen til Tommas
Første helgen i mai, tar jeg høyde for å bevege meg nedover kontinentet... Jaja, skal godt gjøres å få det til å klaffe med alt av turer denne sesongen
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Det er jo faktisk ingen dum idé... Tenkte kanskje å ta båten fra Bergen, men er like fornuftig å ta båten fra oslo til Kiel.... også heller danskebåten hjem igjen. Er på ingen måte super spennende å kjøre gjennom Danmark
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Vårtur til Lindesnes....?? Nai..... dette har jeg ikke'no tro på...
Selv er jeg disponibel for jobb fram til 16.mai, så jeg vil gjerne, men om jeg får anledning
Ang LilleLord.... snart skjer det så mye gøy her hjemme, at du nok må kansellere hele den turen for å få med deg litt av det som skjer her hjemme
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg: http://www.kant1.no
Det er en veldig fin tur det. Hvis jeg ikke husker feil så var vi vel der to ganger i fjor Tommas?
Jeg stiller meg så absolutt opp på listen her, men det er nok litt for tidlig å love noe. Kommer litt ann på hvilken dato det til slutt blir og om jeg har mulighet etc. Været spiller også en viktig rolle for min del. Men jada... jeg skriver meg opp på interesselisten
Det er vel bare å innrømme at "ojda", det er han som blir med på alt(nesten) som er gæli
Så at han også kan dukke opp på dette, skal man slett ikke se bort ifra.
Var jo med på siste utgaven av denne turen i fjor også, så da er det vel det man kaller tradisjon
Blir vel neppe til å kjøre til Drammen for så å bli med ned til Lyngdal og deretter opp til Drammen for så å kjøre hjem igjen til Lyngdal men det er en fin tur på indre veier - får jeg anledning blir jeg med på en del av turen etc
Okda wrote:Blir vel neppe til å kjøre til Drammen for så å bli med ned til Lyngdal og deretter opp til Drammen for så å kjøre hjem igjen til Lyngdal men det er en fin tur på indre veier - får jeg anledning blir jeg med på en del av turen etc
Okda wrote:Blir vel neppe til å kjøre til Drammen for så å bli med ned til Lyngdal og deretter opp til Drammen for så å kjøre hjem igjen til Lyngdal men det er en fin tur på indre veier - får jeg anledning blir jeg med på en del av turen etc