Velkommen til nye moderatorer

Bli oppdatert på hva som blir gjort på sidene til MC-Forumet.no
User avatar
mekkern
Posts: 5110
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: Velkommen til nye moderatorer

Post by mekkern »

Tanken til Okda var vel så enkelt at moderatorjobbene var en rullerende prosess som kunne gjøre at kontinuiteten ville opprettholdes og utvikles over tid-i takt med nye og gamle medlemmer.

Men når det er sagt : Lykke til i arbeidet. =D>
User avatar
Elolz
Posts: 760
Joined: 21 Feb 2011 23:02
MC: Honda VTR SP1
Location: Bergen/Askøy

Re: Velkommen til nye moderatorer

Post by Elolz »

Gratulerer alle 3, valget av moderatorer støttes 100% fra denne kanten! :D Greie karer med god rettferdighetssans som ikke er redd for en god diskusjon, men samtidig vet når grensen er nådd. :thumleft

Jeg tror dere vil merke at det ikke er i nærheten så mye arbeid å være med i ledelsen som de hevder "over there", der skulle en jo tro det var en fulltidsjobb. :lol:
User avatar
Snikkeren
Moderator
Posts: 2506
Joined: 31 May 2010 01:03
MC: KTM 690 Enduro R 2022
Contact:

Re: Velkommen til nye moderatorer

Post by Snikkeren »

He he.
Nå har jo jeg vært i ledelsen der, og det var ikke så mye jobb. Litt ble det jo innimellom, men mye av det kunne vært unngått. Og bare for å ha det på det reine. Jeg opplevde aldri å få sinte PM'er fra brukere sånn som andre sier de opplever.
Okda
Posts: 527
Joined: 07 Nov 2015 17:58
MC: FJR 1300

Re: Velkommen til nye moderatorer

Post by Okda »

Snikkeren wrote:Jeg tror ikke det hadde hjulpet uansett hvor mange forskjellige moderatorer man hadde hatt på den andre siden. Det er ikke hos moderatorene problemet ligger der.

Og nei, jeg tar meg ikke nær av forslaget ditt. Skjønner hvor du vil hen. Men om jeg er enig er en annen sak.

Som sagt, så tror jeg vi har en fin gjeng i teamet no, og dessuten har vi jo jhn om noen av oss skulle trenge en liten ørefik i ny og ne. ;)
Joda -
Dette er jo litt avhengig av hvilket eierskap Lorden har til dette. Ikke så rent lite heller. Han kan ha en vesentlig bedre holdning enn andre eiere av tilsvarende forum, men han kan jo en gang i fremtiden selge eller gi admin-rettighetene til en annen - av en eller annen grunn - noe som vel var tilfellet med McSiden når Aj overtok i sin tid for eksempel og da kan jo historien veldig fort gjenta seg. Sånt vet vi ikke i dag og dette kunne vært sikret litt slik at forumdeltakerne vet litt hva som kan skje.

Nå "pisser jeg litt i brønnen" her på den koseligste siden på internett men jeg synes det er mye bedre å diskutere dette nå når det er koselig, enn når det tilspisser seg en gang i fremtiden

- OG hvis dette kun blir en diskusjon mellom Snikkaren, som jeg har en plan om å kjøre Stigadalen (tror jeg den het) sammen med en gang til sommeren (han vet ikke dette) og undertegnede så stopper jeg her og håper og ønsker at dette forumet fortsetter å utvikle seg like positivt som i dag.

Grunnen til at jeg tar det opp er vel bare at det er greit å ha en diskusjon om dette slik at ikke erfaringene med McSiden gjentar seg. Jeg og mange med meg, tror jeg, trivdes kjempebra der, jeg var til og med med på det første treffet hvor jeg traff mange trivelige mennesker. MEN - plutselig skjedde saker og ting som ikke var trivelige og vi andre hadde ingen påvirkning på hva som skjedde. Folkene var jo trivelige men de var plutselig ganske utilgjengelige. Faktisk hadde dritt skjedd tidligere også, men mer i det stille.... nå ser vi jo resultatet av den måten å drive på. Kanskje Lorden er dritt lei dette om 5 år eller reiser til Australia og selger hele greia til ??. Hva da?

Som sagt blir dette mellom meg og Snikkaren så gir vi oss der :) for han vet hva jeg mener og jeg vet hva han mener og der står vi og er uenige men sånn er det noen ganger......

Tviler også på at dere får mye å gjøre og ønsker dere lykke til med jobben - håper bare dere ikke blir temmet av grønnfargen - JHN
OkDa
Fjr 1300
User avatar
Tommas
Posts: 5890
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: Velkommen til nye moderatorer

Post by Tommas »

Image

Gutta i grønt ;-)
freddy123
Posts: 1775
Joined: 05 Oct 2015 20:11
MC: sportster 883 iron...
yaaaamahahaha FZ8`n heftig racing

Re: Velkommen til nye moderatorer

Post by freddy123 »

Ja gratulerer med barnehage-tanterollen når ting begynner å gå over stokk og Stein .... Dette blir så flott atte :)




Sent from my iPhone using Tapatalk
Flanker
Posts: 1250
Joined: 07 Oct 2015 22:44
MC: Triumph Tiger Explorer (2012)
Location: Svelvik

Re: Velkommen til nye moderatorer

Post by Flanker »

Gode moderator valg, dette blir bra :thumleft
User avatar
Snikkeren
Moderator
Posts: 2506
Joined: 31 May 2010 01:03
MC: KTM 690 Enduro R 2022
Contact:

Re: Velkommen til nye moderatorer

Post by Snikkeren »

@Okda: Skal vi kjøre Stigedalen sier du? Kjekt å vite. :smt003

Det er bare å gi en lyd. Så lenge jeg ikke er bortreist, eller fruen er på jobb, så er jeg med. Og jeg har masse andre veier som også er verdt å få med seg i området her. Og trenger du overnatting så ordner vi det også. :thumleft
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Velkommen til nye moderatorer

Post by tshansen »

Okda dette er faktisk veldig gode poenger du tar opp. Noe jeg hele tiden hadde i bakhodet når jeg så utviklingen på andre siden. Bare så det er nevnt. Så er vi 4 stykk med admin rettigheter. Så faren for at en går lei ikke skal være tilstede. Vi har alle en felles interesse for at forumet skal bestå, det har jo tross alt overlevd noen år nå selv om det har vært en trøblete fortid med mye nedetid. Dette vil vi gjøre hva vi kan for å unngå i framtiden. Ingen skal ha all makt alene, å skulle moderatorer eller noen av admins surne eller bevege seg mot og vekk ifra brukernes ønsker, skal det behandles like seriøst som om det var et vanlig medlem.
Jeg er litt opptatt av at alle skal være med å bidra, samt være med å påvirke retningen forumet tar framover.

Moderatorene som er valgt denne gangen gjenspeiler deres ønsker, og en større del av brukermassen. Jeg oppfatter at disse tre ungguttene [emoji38] har en viss respekt og er høyt verdsatt som brukere og med debattanter.

Å skulle noen være missfornøyd med meg som admin eller noen av de andre i ledelsen, håper jeg og ønsker jeg at det er såpass høy takhøyde at vi kan gi beskjed om det å forlange forandring :thumleft


Note4
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Okda
Posts: 527
Joined: 07 Nov 2015 17:58
MC: FJR 1300

Re: Velkommen til nye moderatorer

Post by Okda »

LordShaft wrote:Okda dette er faktisk veldig gode poenger du tar opp. Noe jeg hele tiden hadde i bakhodet når jeg så utviklingen på andre siden. Bare så det er nevnt. Så er vi 4 stykk med admin rettigheter. Så faren for at en går lei ikke skal være tilstede. Vi har alle en felles interesse for at forumet skal bestå, det har jo tross alt overlevd noen år nå selv om det har vært en trøblete fortid med mye nedetid. Dette vil vi gjøre hva vi kan for å unngå i framtiden. Ingen skal ha all makt alene, å skulle moderatorer eller noen av admins surne eller bevege seg mot og vekk ifra brukernes ønsker, skal det behandles like seriøst som om det var et vanlig medlem.
Jeg er litt opptatt av at alle skal være med å bidra, samt være med å påvirke retningen forumet tar framover.

Moderatorene som er valgt denne gangen gjenspeiler deres ønsker, og en større del av brukermassen. Jeg oppfatter at disse tre ungguttene [emoji38] har en viss respekt og er høyt verdsatt som brukere og med debattanter.

Å skulle noen være missfornøyd med meg som admin eller noen av de andre i ledelsen, håper jeg og ønsker jeg at det er såpass høy takhøyde at vi kan gi beskjed om det å forlange forandring :thumleft


Note4
Litt nye opplysninger der og dette skal du ha honnør for :thumleft .

At du i praksis sier fra deg "eierrettighetene" og har tatt inn 4 likestilte administratorer er veldig betryggende og fint å høre. Alle blir lei før eller siden eller i hvert fall periodevis. Ting skjer og situasjonen i dag er garantert ikke den samme som den blir om 2 - 3- 4 år. Ting skjer. Hvis man da kan tre til side og la andre ta over for en periode eller for lenger tid og forumet likevel går videre i samme sporet man har lagt opp til så har man gjort en god jobb.

Dette tror jeg blir bra.
OkDa
Fjr 1300
ArcticTiger
Posts: 2516
Joined: 06 Oct 2015 21:02
MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS
Location: Ænnebu, Vestfold

Re: Velkommen til nye moderatorer

Post by ArcticTiger »

Ja jeg synns det har vært en god opplevelse å komme hit, stemningen og aktiviteten er jo nesten som den var "der borte" i gammle dager :D Så det ser veldig positivt ut framover.
Og valget av Moderatorer er jo veldig smart, hvem er det som tørr å kverrulere med de...... kverrulantene der :shock:

Det eneste probblemet slik jeg ser det, er jo at det er så høy aktivitet her at man har jo vanskelig for å få med seg allt \:D/
User avatar
Snikkeren
Moderator
Posts: 2506
Joined: 31 May 2010 01:03
MC: KTM 690 Enduro R 2022
Contact:

Re: Velkommen til nye moderatorer

Post by Snikkeren »

AT: Det finnes ikke problemer. Det finnes bare utfordringer. ;)
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Velkommen til nye moderatorer

Post by tshansen »

Jeg tror dette blir veldig bra selv :thumleft

Setter pris på ærligheten å gode innspill Okda :thumleft
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Palma
Posts: 4730
Joined: 09 Oct 2015 19:20
MC: BMW R1150GS 2000mod. "Betty"
BMW F650GS 2001 Mod. "Litjkar'n" solgt 2018
BMW F650GS 2003 mod. "650'n" solgt 2018
BMW F800GS 2013 mod. "800'n"
Honda Crf250L 2020 mod.
Location: Tjura
Contact:

Re: Velkommen til nye moderatorer

Post by Palma »

Vil bare grattlere med modderatorjobbene gutter, dette blir nok bra i fortsettelsen og.
Det er sant som AT sier, det skjer litt mye her :shock: , men det er vel kanskje noe med at man har passert 40....
Er det forresten noen tråd som diskutrerer gul vest enda??? ](*,)
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: Velkommen til nye moderatorer

Post by Jeanette »

Innspill mottas helt klart med takk, og vi håper vi har en fornuftig innstilling til det hele :) Vi er 4 admin som har vært her lenge, og nå dere 3 nye moderatorer. Det er neppe mye jobb som venter oss, men det er klart at det er fint å være våken og følge med dersom noe begynner å ulme.

Og så må jeg jo være litt ekstra fornøyd med å være eneste frøken i teamet ;)
Post Reply